BBQ Nordhorn aug 2007 foto's deel 3 [rossi46]
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
17 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
BBQ Nordhorn aug 2007 foto's deel 3 [rossi46]
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)
Slangenforum - Passie voor slangen
Re: BBQ Nordhorn aug 2007 foto's deel 3 [rossi46]
Met vriendelijke groet,
Met vriendelijke groet,
Met vriendelijke groet,
- starline
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 1049
- Land: Nederland
whahahahaha!!!
leuke foto's hoor!!!
leuke foto's hoor!!!
0.1.0 surinaamse roodstaart B.C.C
0.0.1 nicaragua lokatiteit B.C.I
1.0.0 python regius
2.6.8 pantherophis guttatus (morphs en wk)
0.0.1 nicaragua lokatiteit B.C.I
1.0.0 python regius
2.6.8 pantherophis guttatus (morphs en wk)
Schieten? Daar wil ik eens wat meer uitleg over hebben!
Weer leuke foto's! Al vraag ik me bij sommige foto's af wat er gebeurd
Weer leuke foto's! Al vraag ik me bij sommige foto's af wat er gebeurd
1.1 Boa constrictor constrictor Suriname
1.1 Boa constrictor imperator Nicaragua
1.0 Boa constrictor imperator Nicaragua Hypo
1.1 Python reticulatus Seram Islands
1.0 Python reticulatus Selayar
1.0 Python molurus bivittatus Green albino
Any fool can criticize, condemn, and complain - Be a wiseman and discuss with arguments.
“What a very difficult thing it is to write correctly”
- Charles Darwin
Iherp profiel
1.1 Boa constrictor imperator Nicaragua
1.0 Boa constrictor imperator Nicaragua Hypo
1.1 Python reticulatus Seram Islands
1.0 Python reticulatus Selayar
1.0 Python molurus bivittatus Green albino
Any fool can criticize, condemn, and complain - Be a wiseman and discuss with arguments.
“What a very difficult thing it is to write correctly”
- Charles Darwin
Iherp profiel
hahaha, ja goeie foto's hoor rossi46
(nog bedankt voor het wekken (ook aan jcb, starline en wie er nog al niet meer bij stonden))
(nog bedankt voor het wekken (ook aan jcb, starline en wie er nog al niet meer bij stonden))
- Leon H.
- ID: 213
Hmmm... ik krijg nou wel een andere indruk van de mensen hier op het forum...
...
beetje leip volk...
...
...
...
Leon
...
beetje leip volk...
...
...
...
Leon
"Wijsheid begint met verwondering"- Socrates
0.0.1 python regius nk 2005 - website: kaa-koningspython.tk (buiten werking)
ok ik zal even een kort verhaaltje maken bij de foto's.
Deel 1:
iedereen is naar de tuin verhuisd voor de bbq op de eerste foto zien we van links naar rechts boidae, snakefreak, snits, druk, (mijn vriendin rachel) en het spijt me maar de naam van de rechtse persoon ben ik kwijt....... sorry!
op foto 3 sta ik met mijn hoofd, kon niet uitblijven natuurlijk hahaha
foto 4 is van links naar rechts jesper, seraph, lieske, martijn en JCB
op foto 5 is het trio vooraan starline, motley en seraph
foto 7 is triggerd met een welbekende peuk in zijn hoofd. Daar zijn er die avond, nacht en ochtend heel wat van weggewerkt hahaha
foto 8 was een gifslang die door mijn tuin kroop, blij dat rossie46 aanwezig was, anders hadden we ons geen raad geweten
foto 9 is de hond van de buurman, condor
Deel 2
foto 1 is motley
foto 2 daar zit een verhaal achter........ ik had een spuitbus verf gepakt om het haar van seraph de juiste kleur te geven. Hij had een roze onderbroek aan, en daar vonden we dit wel bij passen. Hoe het liep weet ik niet meer precies, maar ineens stuntelden er 2 kerels door de zaal heen compleet inelkaar gedraaid en met een grote roze wolk eromheen.
Ze bleken allebij een spuitbus te hebben bemachtigd, en waren elkaar daar niet alleen mee aan het bewerken, maar ze lieten het ook even proeven aan elkaar...... juist ja. Dat resulteerd dus in 2 fel roze hoofden, roze snot, roze kwijl en roze kleren...... en na een paar uur, roze banken, roze vloer etc etc
foto 4 is het nieuwe kapsel van seraph met zorg door mij gemaakt
foto 5 de ochtend glore van seraph en lieske.......
foto 6 met de hondjes aan het klooien, marius was de pineut en moest geaaid worden hahaha. Ik denk dat hij het helemaal zo erg nog niet vond. alhoewel de mannen nog wel wat eng waren, de vrouwen vind hij prima.
foto 8 ben ik in uber charmante kledij......... het paard is josje, mijn dekhengst
Deel 3
foto 1 hier wordt triggerd ontdaan van zijn rasta coupe het scheen zeer te doen..... mietje....
foto 2 wordt ik even bruut vermoord door mijn vriend.
foto 3 triggerd met zijn krulletjes, zo is ie lief he
foto 4 starline moet het nog even perfectioneren, de kam erdoor en rechtleggen
foto 5 hier bijt ik mijn vriend heel erg hard in zijn hand, dit was zelf verdediging dus niemand hoeft me aan te geven voor mishandeling
de rest van de foto's is de voorbereiding op wat er hierna gaat komen......... schieten
we gaan op balonnen schieten, helaas belandden die allemaal op triggerd die onschuldig op de bank lag te liggen.....
Deel 4
foto 1, tja we gingen dus ballonnen schieten..... en triggerd lag in de weg
foto 2 hier hoeft ook niemand 112 voor te bellen, triggerd was gewoon stout geweest en motley stemde toe, dus alles is geoorloofd hier
foto 3 dan eindelijk naar buiten om echt te schieten. triggerd laat motley zien waar de kogel uit gaat komen hahahahahaha
foto 4 probeert motley het aan starline uit te leggen. Deed me denken aan het spelletje van vroeger doorfluisteren. Aan het eind van de rij komt er toch iets heel anders uit... dat was ook te merken aan het geweer gebruik hahaha
foto 5 vincent legt het nog een keer uit, want het schieten leek nergens op.
foto 6 jaaaaa toen begon het er op te lijken. zowel starline als motley schoten meerdere ballonnen lek!!
foto 7 afstandschieten voor de gevorderden
foto 8 ben ik met een geweldig schiet gezicht, afstand schieten hahaha heb lekker niet gemist.
foto9 starline die het presteerde om de laatste ballon in 1 keer kapot te schieten, heel knap voor je eerste schietbeurd!
foto 10..... tja wat moet ik daar van zeggen...... we staan te wachten op de knal eigenlijk.
vincent wou een gasbus lekschieten waar een kaars naast stond, het wou alleen niet erg lukken hij schoot steeds mis. Dus dat heb ik af gemaakt whahaha Helaas kwam er dus geen knal.... het gas bleek toch niet zo ontvlambaar te zijn als hij dacht...
Ik mis rossie46 wel heel erg op de foto's, hij schoot echt heel goed. En nu lijkt het net of hij er niet eens bij was. Was super gezellig, en rossie46 heeft er een nieuw wit vriendje bij....
Deel 1:
iedereen is naar de tuin verhuisd voor de bbq op de eerste foto zien we van links naar rechts boidae, snakefreak, snits, druk, (mijn vriendin rachel) en het spijt me maar de naam van de rechtse persoon ben ik kwijt....... sorry!
op foto 3 sta ik met mijn hoofd, kon niet uitblijven natuurlijk hahaha
foto 4 is van links naar rechts jesper, seraph, lieske, martijn en JCB
op foto 5 is het trio vooraan starline, motley en seraph
foto 7 is triggerd met een welbekende peuk in zijn hoofd. Daar zijn er die avond, nacht en ochtend heel wat van weggewerkt hahaha
foto 8 was een gifslang die door mijn tuin kroop, blij dat rossie46 aanwezig was, anders hadden we ons geen raad geweten
foto 9 is de hond van de buurman, condor
Deel 2
foto 1 is motley
foto 2 daar zit een verhaal achter........ ik had een spuitbus verf gepakt om het haar van seraph de juiste kleur te geven. Hij had een roze onderbroek aan, en daar vonden we dit wel bij passen. Hoe het liep weet ik niet meer precies, maar ineens stuntelden er 2 kerels door de zaal heen compleet inelkaar gedraaid en met een grote roze wolk eromheen.
Ze bleken allebij een spuitbus te hebben bemachtigd, en waren elkaar daar niet alleen mee aan het bewerken, maar ze lieten het ook even proeven aan elkaar...... juist ja. Dat resulteerd dus in 2 fel roze hoofden, roze snot, roze kwijl en roze kleren...... en na een paar uur, roze banken, roze vloer etc etc
foto 4 is het nieuwe kapsel van seraph met zorg door mij gemaakt
foto 5 de ochtend glore van seraph en lieske.......
foto 6 met de hondjes aan het klooien, marius was de pineut en moest geaaid worden hahaha. Ik denk dat hij het helemaal zo erg nog niet vond. alhoewel de mannen nog wel wat eng waren, de vrouwen vind hij prima.
foto 8 ben ik in uber charmante kledij......... het paard is josje, mijn dekhengst
Deel 3
foto 1 hier wordt triggerd ontdaan van zijn rasta coupe het scheen zeer te doen..... mietje....
foto 2 wordt ik even bruut vermoord door mijn vriend.
foto 3 triggerd met zijn krulletjes, zo is ie lief he
foto 4 starline moet het nog even perfectioneren, de kam erdoor en rechtleggen
foto 5 hier bijt ik mijn vriend heel erg hard in zijn hand, dit was zelf verdediging dus niemand hoeft me aan te geven voor mishandeling
de rest van de foto's is de voorbereiding op wat er hierna gaat komen......... schieten
we gaan op balonnen schieten, helaas belandden die allemaal op triggerd die onschuldig op de bank lag te liggen.....
Deel 4
foto 1, tja we gingen dus ballonnen schieten..... en triggerd lag in de weg
foto 2 hier hoeft ook niemand 112 voor te bellen, triggerd was gewoon stout geweest en motley stemde toe, dus alles is geoorloofd hier
foto 3 dan eindelijk naar buiten om echt te schieten. triggerd laat motley zien waar de kogel uit gaat komen hahahahahaha
foto 4 probeert motley het aan starline uit te leggen. Deed me denken aan het spelletje van vroeger doorfluisteren. Aan het eind van de rij komt er toch iets heel anders uit... dat was ook te merken aan het geweer gebruik hahaha
foto 5 vincent legt het nog een keer uit, want het schieten leek nergens op.
foto 6 jaaaaa toen begon het er op te lijken. zowel starline als motley schoten meerdere ballonnen lek!!
foto 7 afstandschieten voor de gevorderden
foto 8 ben ik met een geweldig schiet gezicht, afstand schieten hahaha heb lekker niet gemist.
foto9 starline die het presteerde om de laatste ballon in 1 keer kapot te schieten, heel knap voor je eerste schietbeurd!
foto 10..... tja wat moet ik daar van zeggen...... we staan te wachten op de knal eigenlijk.
vincent wou een gasbus lekschieten waar een kaars naast stond, het wou alleen niet erg lukken hij schoot steeds mis. Dus dat heb ik af gemaakt whahaha Helaas kwam er dus geen knal.... het gas bleek toch niet zo ontvlambaar te zijn als hij dacht...
Ik mis rossie46 wel heel erg op de foto's, hij schoot echt heel goed. En nu lijkt het net of hij er niet eens bij was. Was super gezellig, en rossie46 heeft er een nieuw wit vriendje bij....
oh you so BIG
- Leon H.
- ID: 213
Nah... wat zei ik... leip volkje
Hahaha... nee hoor... leuk om ook 'het verhaal' bij de foto's te lezen!
Leon
Hahaha... nee hoor... leuk om ook 'het verhaal' bij de foto's te lezen!
Leon
"Wijsheid begint met verwondering"- Socrates
- The Spider
- Waardering: 2
- ID: 493
- Land: België
ook leuke fotos :d
dat schieten leek me leuk :p
dat schieten leek me leuk :p
Discussiëren is kennis uitwisselen, ruzie maken is onwetendheid uitwisselen.
1.0 Boa Constrictor Albino (Sharp Strain)
0.1 Boa constricor poss. supersalmon poss. het. striped gen
0.1 Boa constrictor salmon DH sunglow (sharp)
1.1 Boa constictor imperator
0.1 Orthriophis taeniura ridleyi
1.1 Lichanura trivirgata saslowi
2.0 python molurus (wildkleur .het albino , albino)
1.0 Python Regius
1.0 pantherophis guttatus missing black motley .het caramel
1.1 luipaardgekko
0.1 Boa constricor poss. supersalmon poss. het. striped gen
0.1 Boa constrictor salmon DH sunglow (sharp)
1.1 Boa constictor imperator
0.1 Orthriophis taeniura ridleyi
1.1 Lichanura trivirgata saslowi
2.0 python molurus (wildkleur .het albino , albino)
1.0 Python Regius
1.0 pantherophis guttatus missing black motley .het caramel
1.1 luipaardgekko
- rossi46
- ID: 251
Ik wou er nog een verhaaltje bij vertellen, maar ik was de hele dag weg om een nieuwe aanwinst op te halen, ik zal binnenkort even foto's plaatsen onder het topic gifslangen Gelukkig heeft Daphne deze zware taak op zich genomen. Ik had het niet beter gedaan dan Daphne, dus dat scheelt mij weer werk
@Daphne, je had ook gewoon de camera kunnen pakken en foto's van mij kunnen schieten
En ja, ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe witte vriendjes, ik kom zeer binnenkort even aanwaaien om ze op te halen, ik kan haast niet wachten!!!!!
@Daphne, je had ook gewoon de camera kunnen pakken en foto's van mij kunnen schieten
En ja, ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe witte vriendjes, ik kom zeer binnenkort even aanwaaien om ze op te halen, ik kan haast niet wachten!!!!!
mooi zo, camera meenemen he als je komt aanwaaien dan wil ik op de foto met de suri's. Ze zijn er nu lief genoeg voor (tenminste ze bijten niet meer zo).
oh you so BIG
- W1inter
- ID: 1536
- Land: België
maak dan gauw even een foto van rossie ook wil je, volgens mij smacht ie ernaar
- rossi46
- ID: 251
W1nter schreef:maak dan gauw even een foto van rossie ook wil je, volgens mij smacht ie ernaar
Ik sta al op de foto met mijn witte vriendje
17 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2