TERRAZOO rheinberg
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
20 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: TERRAZOO rheinberg
snakefreak schreef:ik ben er zo'n 2 jaar geleden geweest. ik heb toen een medewerker moeten vertellen dat er bij 2 terariumpje een uitgekotse muis en een dwerghamster lag. De medewerker reageerde heel lauw van o oke en liep weg?!
Jammer!
neem aan dat je bij serpo bedoeld? kan me dat bij terrazoo niet voorstellen nl haha,zelf bij mijn naamgenoot aleens in discussie geweest over het huisvesten .Iemand die vrachtwagen aleens opgevallen die daar aan de zijkant staat?
boidae schreef: neem aan dat je bij serpo bedoeld? kan me dat bij terrazoo niet voorstellen nl haha,zelf bij mijn naamgenoot aleens in discussie geweest over het huisvesten .Iemand die vrachtwagen aleens opgevallen die daar aan de zijkant staat?
jups... werdt vroeger gebruikt voor rondrijdende dierentuin... voor tentoonstellingen... alle bakken waar slangen in zitten stonden eerst in de vrachtwagen
mzzls
while some of us were born to a life of hell.
And some of us were lost and some of us were found
but most of us were beaten by life to the ground.
And I don't believe in your society.
While you partied and lived it up,
I've seen so many bleed.
I've seen so many bleed.
The sign in the road says we're going nowhere
but it's been plenty years since I cared.
I don't need nobody to save me.
So just walk away, oh yeah.
I know nobody can hear me.
There's nothing more I can say.
And maybe I'm you enemy.
So don't turn your back on me.
Soulless hatred.
I can feel it killing me...
You can rip my heart tonight!
Just gimme some truth.
'Cause all I want is the truth.
All I want is, all I need is...
I need somebody to save me.
But you walk away, oh yeah.
I need somebody to hear me.
There's nothing more I can say!
- snakefreak
- Waardering: 10
- Heeft bedankt: 0
- ID: 725
- Land: Nederland
boidae schreef:snakefreak schreef:ik ben er zo'n 2 jaar geleden geweest. ik heb toen een medewerker moeten vertellen dat er bij 2 terariumpje een uitgekotse muis en een dwerghamster lag. De medewerker reageerde heel lauw van o oke en liep weg?!
Jammer!
neem aan dat je bij serpo bedoeld? kan me dat bij terrazoo niet voorstellen nl haha,zelf bij mijn naamgenoot aleens in discussie geweest over het huisvesten .Iemand die vrachtwagen aleens opgevallen die daar aan de zijkant staat?
sorry voor mijn onduidelijkheid, ja bij serpo
met die kogel gaten er in?
Wat pythons en wat boa's
0.1 Duitse herder
0.1 Jack russel (black&tan)
0.0.1 Pyrrhura molinae
0.1 Duitse herder
0.1 Jack russel (black&tan)
0.0.1 Pyrrhura molinae
dat ding heeft dus jaren lang vol gestaan met gifslangen .is al een keer aangestoken geweest ook ,nu lopen er dus alweer stroomdraden naar binnen kun je dus wel weer nagaan wat er weer in de trailer zit.
Dat meen je... ik dacht dat ze dat wrak als decor hadden neergezet maar ze laten dat barrel ook nog eens een functie vervullen??
20 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2