TERRAZOO rheinberg
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
20 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
TERRAZOO rheinberg
Vandaag geweest schitterend gewoon alles klopt er gewoon schone bakken giga ruimte ,mensen met kennis ,raakte aan de praat dus paar afspraken gemaakt haha.kijk zelf ff teveel om hier te plaatsen goeie 60 foto`s maar het allemaal waard.Net al seen bezoek aan dit uitmuntend opgezette gebeuren.
http://s201.photobucket.com/albums/aa21 ... CT0774.jpg
Zou zeggen geniet ervan.
http://s201.photobucket.com/albums/aa21 ... CT0774.jpg
Zou zeggen geniet ervan.
Re: TERRAZOO rheinberg
jah en zelfs de foto`s zijn gelukt hahah heb het snel snel gedaan gezien het voor 2 keer moest haha ,ga er uiteraard weer een keer heen hb nl begrepen dat ze vooral het buitengedeelte nog weer gaan vergroten.
Aan ruimte daar idd geen gebrek alle dieren zaten in heel grote bakken,en leefomstandigheden prima na gebootst.
Aan ruimte daar idd geen gebrek alle dieren zaten in heel grote bakken,en leefomstandigheden prima na gebootst.
- Leon H.
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 213
- Land: Nederland
Jeminee... je hebt niks teveel gezegd... wat móói! Daar kan Serpo nog een puntje aan zuigen (maar ja... je moet er ook maar het geld voor hebben, natuurlijk)
Leon
Leon
"Wijsheid begint met verwondering"- Socrates
0.0.1 python regius nk 2005 - website: kaa-koningspython.tk (buiten werking)
0.0.1 python regius nk 2005 - website: kaa-koningspython.tk (buiten werking)
- rossi46
- ID: 251
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat dit geweldig is.
Hier kan Serpo inderdaad een puntje aan zuigen... vooral qua ruimte en hygiene wat bij Serpo echt te wensen overlaat
Ik vind vooral de Crotalus basiliscus (foto 737 en 738) erg mooi, ik ben afgelopen week bij Crotalus Henkie geweest en heb daar de nakweek van deze dieren gezien, echt schitterende dieren.
Ook de Crotalus atrox (foto 767 en 768) is ook erg mooi.
Hier kan Serpo inderdaad een puntje aan zuigen... vooral qua ruimte en hygiene wat bij Serpo echt te wensen overlaat
Ik vind vooral de Crotalus basiliscus (foto 737 en 738) erg mooi, ik ben afgelopen week bij Crotalus Henkie geweest en heb daar de nakweek van deze dieren gezien, echt schitterende dieren.
Ook de Crotalus atrox (foto 767 en 768) is ook erg mooi.
rossi46 schreef:... vooral qua ruimte en hygiene wat bij Serpo echt te wensen overlaat
Ik ben 2 weken geleden bij Serpo geweest en dat viel me inderdaad echt op. Ontlasting en vellen in de bakken en een aantal dieren zaten meerdere keren over de volledige lengte dubbel gevouwen in hun terrariumpje. Tis dus een bekend iets van hun?
- rossi46
Snits schreef:rossi46 schreef:... vooral qua ruimte en hygiene wat bij Serpo echt te wensen overlaat
Ik ben 2 weken geleden bij Serpo geweest en dat viel me inderdaad echt op. Ontlasting en vellen in de bakken en een aantal dieren zaten meerdere keren over de volledige lengte dubbel gevouwen in hun terrariumpje. Tis dus een bekend iets van hun?
Ja klopt en ik vind dit een heel kwalijke zaak
ziet er mooi uit, jammer dat het zo ver is
mss dat ik er toch nog wel es naar toe ga met men volgende vakantie of zo :
mss dat ik er toch nog wel es naar toe ga met men volgende vakantie of zo :
you know, shit happens
Snits schreef:rossi46 schreef:... vooral qua ruimte en hygiene wat bij Serpo echt te wensen overlaat
ik vind de huisvesting van de crocs nog et ergste...
while some of us were born to a life of hell.
And some of us were lost and some of us were found
but most of us were beaten by life to the ground.
And I don't believe in your society.
While you partied and lived it up,
I've seen so many bleed.
I've seen so many bleed.
The sign in the road says we're going nowhere
but it's been plenty years since I cared.
I don't need nobody to save me.
So just walk away, oh yeah.
I know nobody can hear me.
There's nothing more I can say.
And maybe I'm you enemy.
So don't turn your back on me.
Soulless hatred.
I can feel it killing me...
You can rip my heart tonight!
Just gimme some truth.
'Cause all I want is the truth.
All I want is, all I need is...
I need somebody to save me.
But you walk away, oh yeah.
I need somebody to hear me.
There's nothing more I can say!
- starline
- ID: 1049
ziet er echt goed uit!!!
idd heel verzorgt en overzichtelijk!!
idd heel verzorgt en overzichtelijk!!
0.1.0 surinaamse roodstaart B.C.C
0.0.1 nicaragua lokatiteit B.C.I
1.0.0 python regius
2.6.8 pantherophis guttatus (morphs en wk)
0.0.1 nicaragua lokatiteit B.C.I
1.0.0 python regius
2.6.8 pantherophis guttatus (morphs en wk)
Ja dat was echt mini! Drie crocjes in een aquarium van het formaat waar ik ooit discussen in kweekte. Nou pretendeer ik geen verstand van croc-huisvesting te hebben maar het leek me wel klein... De landschildpadden zaten er wel heel erg mooi bij...triggerd schreef:ik vind de huisvesting van de crocs nog et ergste...
- Yorrick
- ID: 1097
- rossi46
triggerd schreef:Snits schreef:rossi46 schreef:... vooral qua ruimte en hygiene wat bij Serpo echt te wensen overlaat
ik vind de huisvesting van de crocs nog et ergste...
En laten we het al helemaal niet over de Dendroaspis polylepis (zwarte mamba) hebben, die zit in een terrarium van max 120x70x60, dan gaan het over een volwassen dier.
rossi46 schreef:En laten we het al helemaal niet over de Dendroaspis polylepis (zwarte mamba) hebben, die zit in een terrarium van max 120x70x60, dan gaan het over een volwassen dier.
Ja die bedoelde ik met 3x dubbel gevouwen. Dat beest is ontzettend actief maar kon helemaal niks! Een beetje hoofdwiegen...vond het wel zielig maar dacht dat ze er misschien een goede reden voor hadden Niet dus...
- snakefreak
- Waardering: 10
- ID: 725
ik ben er zo'n 2 jaar geleden geweest. ik heb toen een medewerker moeten vertellen dat er bij 2 terariumpje een uitgekotse muis en een dwerghamster lag. De medewerker reageerde heel lauw van o oke en liep weg?!
Jammer!
Jammer!
Wat pythons en wat boa's
0.1 Duitse herder
0.1 Jack russel (black&tan)
0.0.1 Pyrrhura molinae
0.1 Duitse herder
0.1 Jack russel (black&tan)
0.0.1 Pyrrhura molinae
20 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2