Wie gaan er 6 mei naar Nijmegen?
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
43 berichten
• Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
- valiechemicalie
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 686
- Land: Nederland
triggerd bedantk voor dit uitgebreide verslag
ik kon helaas toch niet
ik kon helaas toch niet
1.0 elaphe schrencki anomala (NK 2003)
1.0 Bernersennenhond (NK 1999) R.I.P Augustus 2008
0.0.1 Pantheropis Gutta Gutta (missing black NK 2008)
1.0 Bernersennenhond (NK 1999) R.I.P Augustus 2008
0.0.1 Pantheropis Gutta Gutta (missing black NK 2008)
- rossi46
- ID: 251
Was een leuke beurs, niet al te druk, alhoewel ik grotendeels in de gif ruimte ben geweest.
Ik heb in ieder geval weer wat slangetjes gekocht.
Een 1.1 Crotalus oreganus helleri.
Ook nog een pincet, voerbakje, slotje en 5 doosjes krekels gekocht.
Ik heb in ieder geval weer wat slangetjes gekocht.
Een 1.1 Crotalus oreganus helleri.
Ook nog een pincet, voerbakje, slotje en 5 doosjes krekels gekocht.
- druk
- ID: 143
Ze moeten nog meer beurzen doen nog veel meer ...........
Ik vond er echt niets aan .
Als we zo door gaan met die beurzen gooien ze hun eigen ramen in .
Ik vond er echt niets aan .
Als we zo door gaan met die beurzen gooien ze hun eigen ramen in .
Mijn fantasie draait altijd op volle toeren .
zo ook even mijn verslagje:
we waren om half 11 in de rij en we konden al vrij snel naar binnen. Eenmaal binnen viel mijn oog ook gelijk op dat koppeltje surinamers.... maar ik heb al besteld, en wacht daar lekker op. Ook de wildvang vrouw heb ik zien zitten en ook die vond ik erg mooi.
We hebben 3 boatjes aangeschaft.... viel te verwachten he
Maar ik geloof wel dat ik een paar super aankopen heb gedaan. Alledrie vrouwen en 1 daarvan heeft de helestaart in 1 streep lopen, dus geen zadels. En de prijs was het zelfde als voor een normale boa. Haar zusje had het niet, maar die heb ik ook meegenomen. Ze zijn namelijk redelijk blauw van kleur met wat roze er doorheen, en een heel donkere kop met een mooi brilletje. De andere vrouw is ook een prachtslang. Ze is roze op haar buik, en als enige van het nest met deze kleur. Haar zadels zijn oranje bruin van kleur. Een ze heeft een mooie circelback. Ik weet wel dat het niks zegt, maar ik vind het wel mooi.
Verder nog een slangenhaakje gekocht en wat turfblokken en een warmtekabel.
Heb nog rondgespeurd naar triggerd, maar niet gevonden helaas. Ben even in de gifruimte geweest en inderdaad wat een vreselijk lelijke boa lag daar.
Volgens mij heb ik daar wel iemand van het forum gezien, had een wit t-shirt aan het een ratelslang er op maar hij was in gesprek, en dus maar zo gelaten.
we waren om half 11 in de rij en we konden al vrij snel naar binnen. Eenmaal binnen viel mijn oog ook gelijk op dat koppeltje surinamers.... maar ik heb al besteld, en wacht daar lekker op. Ook de wildvang vrouw heb ik zien zitten en ook die vond ik erg mooi.
Maar ik geloof wel dat ik een paar super aankopen heb gedaan. Alledrie vrouwen en 1 daarvan heeft de helestaart in 1 streep lopen, dus geen zadels. En de prijs was het zelfde als voor een normale boa. Haar zusje had het niet, maar die heb ik ook meegenomen. Ze zijn namelijk redelijk blauw van kleur met wat roze er doorheen, en een heel donkere kop met een mooi brilletje. De andere vrouw is ook een prachtslang. Ze is roze op haar buik, en als enige van het nest met deze kleur. Haar zadels zijn oranje bruin van kleur. Een ze heeft een mooie circelback. Ik weet wel dat het niks zegt, maar ik vind het wel mooi.
Heb nog rondgespeurd naar triggerd, maar niet gevonden helaas. Ben even in de gifruimte geweest en inderdaad wat een vreselijk lelijke boa lag daar.
Volgens mij heb ik daar wel iemand van het forum gezien, had een wit t-shirt aan het een ratelslang er op maar hij was in gesprek, en dus maar zo gelaten.
oh you so BIG
daphne schreef:Heb nog rondgespeurd naar triggerd, maar niet gevonden helaas..
rode lonsdale trui had ik aan...
mzzl triggerd
while some of us were born to a life of hell.
And some of us were lost and some of us were found
but most of us were beaten by life to the ground.
And I don't believe in your society.
While you partied and lived it up,
I've seen so many bleed.
I've seen so many bleed.
The sign in the road says we're going nowhere
but it's been plenty years since I cared.
I don't need nobody to save me.
So just walk away, oh yeah.
I know nobody can hear me.
There's nothing more I can say.
And maybe I'm you enemy.
So don't turn your back on me.
Soulless hatred.
I can feel it killing me...
You can rip my heart tonight!
Just gimme some truth.
'Cause all I want is the truth.
All I want is, all I need is...
I need somebody to save me.
But you walk away, oh yeah.
I need somebody to hear me.
There's nothing more I can say!
- nelly_555
- ID: 230
TAMSiEBABY schreef:nelly_555 schreef:Zijn er al mensen terug van Nijmegen ?? Ik al wel in ieder geval.
Niet gevonden wat ik zocht, namelijk een vrouwelijk volwassen rattenslang in charcoal, blizzard of snow. Het meeste was wildkleur of mannelijk. Maar ik heb wel 2 Axolotls meegenomen! En ontzettend veel inrichting voor de terrariums. Uitgaven ongeveer €125,-
Foto's van je axolotls ?
x
Bij deze:
- TAMSiEBABY
- ID: 1276
daphne schreef:zo ook even mijn verslagje:
foto`s plaatsen zien zien zien
hmmmm foto's zijn grotendeels mislukt, geen daglicht, en dat maakt toch best een heel verschil in de kleuren. Maar wel een foto kunnen maken van het streepstaartje. Zal mijn vriend vanavond even vragen of hij ze op de comp kan zetten, want dat lukt mij deze keer niet helaas.
Die ene vrouw met die circelback is zooooo mooi! Ze heeft ook zo'n gave staart, die loopt echt heel erg ver door.
hahaha neem ze wel weer mee als we een firebelly komen uitzoeken
Die ene vrouw met die circelback is zooooo mooi! Ze heeft ook zo'n gave staart, die loopt echt heel erg ver door.
hahaha neem ze wel weer mee als we een firebelly komen uitzoeken
oh you so BIG
- rossi46
- ID: 251
daphne schreef:Volgens mij heb ik daar wel iemand van het forum gezien, had een wit t-shirt aan het een ratelslang er op maar hij was in gesprek, en dus maar zo gelaten.
Er waren er 2 met dat t-shirt, ik neem aan dat je die man bedoeld met kort haar (de ander had lang haar)
Met kort haar was Rob Olivier.
Als het goed is stond ik erbij, we waren mer een groepje.
43 berichten
• Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3