Stunt anacondaman in VS uitgezonden op televisie
13 berichten
• Pagina 1 van 1
Stunt anacondaman in VS uitgezonden op televisie
Discovery Channel laat weten dat het programma Eaten Alive dit jaar nog niet te zien zal zijn in Nederland. De controverse is er echter niet minder om.
Bron/lees verder: AD.nl
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)
Slangenforum - Passie voor slangen
Re: Stunt anacondaman in VS uitgezonden op televisie
Ben ook benieuwd als je wat gevonden heb laat het me dan weten
Marv schreef:Ben ook benieuwd als je wat gevonden heb laat het me dan weten
Linken naar torrents zal hier waarschijnlijk niet mogen, maar er staat er eentje op the pirate bay.
- Mr.Purple
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 5436
- Land: België
Heb de beelden nog niet zelf gezien, maar wel gehoord dat de anaconda wat aanmoediging nodig had om werkelijk tot wurging over te gaan.
Uiteindelijk heeft hij de hulp in geroepen van de omstaanders om hem te bevrijden omdat het pak toch niet zoveel bescherming gaf als eerst gedacht. Ademen werd heel moeilijk en dacht dat zijn arm ging breken....duh
Uiteindelijk heeft hij de hulp in geroepen van de omstaanders om hem te bevrijden omdat het pak toch niet zoveel bescherming gaf als eerst gedacht. Ademen werd heel moeilijk en dacht dat zijn arm ging breken....duh
Klopt ik heb gelezen dat ze ribben gebroken waren en 1 of 2 armen uit de kom
Nou, ik heb 'm net gezien en het was niet best.
Samenvatting: heel veel dramatische muziek, heel veel dramatisch camerawerk, heel veel suggestie, heel veel twijfelachtige of zelfs belachelijke beweringen, heel veel sensatiezucht, heel veel in scene gezette flauwekul. Wel een paar mooie slangen, maar die komen maar erg matig in beeld.
O, en alles is daar dodelijk, lijkt wel.
Dan het grote opeetgebeuren: ik zie geen verwurging (huid van de slang blijft ontspannen, kop beweegt eerder nieuwsgierig dan aanvallend rond), maar het lijkt er meer op alsof ze de slang bovenop hem hebben gelegd. Uiteindelijk zien we beelden van een slangenbek die over een helm probeert te komen, maar ik heb om de een of andere reden de indruk dat ook dat nep was.
Conclusie: flauwekul van een niveau dat zelfs beneden het Discovery-gemiddelde ligt.
En dan de claim dat dit bedoeld is om anaconda's en het regenwoud te beschermen... Nou ja, laten we het erop houden dat dit programma die bedoeling heel goed weet te verbergen.
Samenvatting: heel veel dramatische muziek, heel veel dramatisch camerawerk, heel veel suggestie, heel veel twijfelachtige of zelfs belachelijke beweringen, heel veel sensatiezucht, heel veel in scene gezette flauwekul. Wel een paar mooie slangen, maar die komen maar erg matig in beeld.
O, en alles is daar dodelijk, lijkt wel.
Dan het grote opeetgebeuren: ik zie geen verwurging (huid van de slang blijft ontspannen, kop beweegt eerder nieuwsgierig dan aanvallend rond), maar het lijkt er meer op alsof ze de slang bovenop hem hebben gelegd. Uiteindelijk zien we beelden van een slangenbek die over een helm probeert te komen, maar ik heb om de een of andere reden de indruk dat ook dat nep was.
Conclusie: flauwekul van een niveau dat zelfs beneden het Discovery-gemiddelde ligt.
En dan de claim dat dit bedoeld is om anaconda's en het regenwoud te beschermen... Nou ja, laten we het erop houden dat dit programma die bedoeling heel goed weet te verbergen.
- Mr.Purple
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 5436
- Land: België
Heb net de aflevering gezien.
Idd veel sensatie.
Als de slang begint te slikken aan het puntje van de helm, had ik wel de indruk dat ze niet verder kon wegens te groot/dik.
Dan halen ze de "grote/gevaarlijke" slang er zonder al te veel moeite af.
Volgens mij was dat gewoon een iemand zijn huisdier
Eerst zeggen ze: omdat we de kans niet hadden om een 9-10 meter lange anaconda in het wild te vangen, gebruiken we de grootste en agressiefste in gevangenschap.
Na het wurgen zeggen ze: nu laten we hem weer vrij in zijn vertrouwde natuurlijke habitat
Idd veel sensatie.
Als de slang begint te slikken aan het puntje van de helm, had ik wel de indruk dat ze niet verder kon wegens te groot/dik.
Dan halen ze de "grote/gevaarlijke" slang er zonder al te veel moeite af.
Volgens mij was dat gewoon een iemand zijn huisdier
Eerst zeggen ze: omdat we de kans niet hadden om een 9-10 meter lange anaconda in het wild te vangen, gebruiken we de grootste en agressiefste in gevangenschap.
Na het wurgen zeggen ze: nu laten we hem weer vrij in zijn vertrouwde natuurlijke habitat
Op Youtube staat nu ook het een en ander.
Met vriendelijke groet,
- halloween83
- Waardering: 64
- Heeft bedankt: 8
- ID: 7417
- Land: Nederland
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
1.1 Thamnophis Sirtalis Concinnus: Roshi en Astrid
1.0 Thamnophis Eques Obscurus: Udon
1.1 Thamnophis Elegans Terrestris: Anju en Kimchi
1.1 Thamnophis Sirtalis Pickeringii: Ikan en Ritja
2.0 Thamnophis Sirtalis Similis: Poncha en Peixe
1.0 Thamnophis Eques Obscurus: Udon
1.1 Thamnophis Elegans Terrestris: Anju en Kimchi
1.1 Thamnophis Sirtalis Pickeringii: Ikan en Ritja
2.0 Thamnophis Sirtalis Similis: Poncha en Peixe
Ik heb het gelezen. Ik vind dit programma echt nergens op slaan. En dan zegt hij(Paul Rosolie) ook eens een "natuurbeschermer" te zijn. Wat mensen toch allemaal doen voor geld...
13 berichten
• Pagina 1 van 1