Uri Geller ergert zich aan dierenact
64 berichten
• Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- RJT
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 3534
- Land: Nederland
Re: Uri Geller ergert zich aan dierenact
Peter S schreef:RJT schreef:Een ding vind ik wel een beetje vreemd m.b.t Animaux. Ik ken dit bedrijf een beetje omdat ik zelf ook in de media wereld zit.
Ook al gaat het hier misschien niet om de betreffende slangen-act van afgelopen keer, maar De Nieuwe Uri Geller staat wel in hun lijst met klanten
''De Nieuwe Uri Geller/SBS/TV-opnamen'' Ze hebben dus wel degelijk vaker dieren geleverd zonder dat ze wisten wat er met de dieren ging gebeuren (aangezien het verloop van de acts binnen SBS blijft). Ik kan natuurlijk niet hard maken dat het hier om de act met die slangen gaat, maar toch.
Misschien zit ik er naast, maar het viel me wel op.
Gr,
Ruben
Nee, voor zover mij bekend is hebben ze vorig jaar dieren geleend aan de show, en dit jaar hebben ze een aantal honden geleend
(vorige jaar heette de show ook gewoon " die nieuwe Uri Geller" vandaar waarschijnlijk de verwarring)
Alle bedrijven die ik tot nu toe gesproken heb geven allemaal aan dat er van te voren niet werd verteld wat er met de dieren zou gebeueren en dat ze daarom geen medewerking hebben verleend.
Ik ga er van uit dat het een particulier is geweest of een grote dierenwinkel die de dieren heeft geleverd, een beetje op dezelfde manier zoals hobbyisten benaderd zijn door bijvoorbeeld Man bijt hond.
Beetje rondbellen naar dierenwinkels en je hebt vanzelf beet. Zo is RTL4 ook ooit bij mij terecht gekomen voor een item over gifslangen.
Op die manier. Ik kan me inderdaad wel een act met honden herinneren ja een van de afgelopen weken.
Maar goed, ik ben benieuwd wat er uit komt bij SBS.
Gr,
Ruben
1.0 Heterodon nasicus nasicus
1.0 Boa constrictor constrictor - Suriname
- Motleydotnl
- ID: 1211
En voor vanavond op het programma, scorpioenen...........
Tenminste, wat ik in de voorstukjes zag....
- Reptile-Ben
- ID: 2535
Motleydotnl schreef:En voor vanavond op het programma, scorpioenen...........
Ach, Kim Holland komt ook op tv vanavond... Vind ik een stuk leuker als een zooitje aandachts-geile losers.
I'm so glamorous, I piss glitter and shit stardust.
- Jimmy1990
- ID: 3179
Motleydotnl schreef:En voor vanavond op het programma, scorpioenen...........
vielt mee die nuno heeft in overleg met uri gekozen om geen schorpioen te gebruiken.
had trouwens wel hard geweest als zen act heftig mis ging
greetzz jimmy
0.1.0 Liasis mackloti
0.0.1 Centuroides sp
0.0.1 Centuroides sp
Ach dat was toch nooit gebeurd. Hij laat zich namelijk niet echt steken Dat is de grote poppenkast aan het geheel. De slangen zijn geen gifslangen, en de schorpioenen steken niet echt. Kan je wel vertellen dat als je gestoken wordt in je mond of je lip, dat dat wel te zien is na een paar minuten hoor
oh you so BIG
- RJT
Jimmy1990 schreef:Motleydotnl schreef:En voor vanavond op het programma, scorpioenen...........
vielt mee die nuno heeft in overleg met uri gekozen om geen schorpioen te gebruiken.
greetzz jimmy
Meneer Nuno gebruikt Pandinus Imperator in zn act. Zijn de grootste (of een van) schorpioenen die er zijn en niet gevaarlijk voor mensen.
Allemaal bullshit in zijn acts Neemt niet weg dat het er best spectaculair uitziet.
Gr,
Ruben
- Reptile-Ben
- ID: 2535
RJT schreef:Jimmy1990 schreef:Motleydotnl schreef:En voor vanavond op het programma, scorpioenen...........
greetzz jimmy
Meneer Nuno gebruikt Pandinus Imperator in zn act. Zijn de grootste (of een van) schorpioenen die er zijn en niet gevaarlijk voor mensen.
Allemaal bullshit in zijn acts Neemt niet weg dat het er best spectaculair uitziet.
Gr,
Ruben
Al die acts zijn bullshit, stelletje ordinaire goochelaars zijn het. Ik heb daar in de 2 keer dat ik gekeken heb nog iets "mindblowing!!!" gezien... Gewoon goocheltrucs met een apart smaakje eraan.
I'm so glamorous, I piss glitter and shit stardust.
- RJT
Ik hoor net dat RTL een programma aan het opnemen is die alle acts van De nieuwe Uri Geller gaat achterhalen. Ik weet niet wanneer de opnames klaar zijn, maar dat laat ik wel even weten in dit topic voor degene die dat leuk vinden. Ik ga het zeker kijken. Het programma heet Mentalisten Ontmaskerd.
Ik geloof wel in het ''paranormale'' maar Uri Geller en zn trucjes kan ik niet echt waarderen.
Gr,
Ruben
Ik geloof wel in het ''paranormale'' maar Uri Geller en zn trucjes kan ik niet echt waarderen.
Gr,
Ruben
- PADDINGTON
- ID: 4408
@Daphne...;
Een druppeltje lijm,silicone of hars op de stekel doet wonderen hoor!!{daar zie je niets van en "voelen" ook niet
En naderhand krap je het er zo weer af..
een stukje silicone tube wordt ook we eens gebruikt
Een druppeltje lijm,silicone of hars op de stekel doet wonderen hoor!!{daar zie je niets van en "voelen" ook niet
En naderhand krap je het er zo weer af..
een stukje silicone tube wordt ook we eens gebruikt
Illegitimi non carborundum......
Cada uno es hijo de sus obras!!!!
Cada uno es hijo de sus obras!!!!
- Jimmy1990
RJT schreef:Jimmy1990 schreef:Motleydotnl schreef:En voor vanavond op het programma, scorpioenen...........
greetzz jimmy
Gr,
Ruben
ik weet dat het pandinus imperator was en dat deze vrijwel ongevaarlijk voor mensen is doelde meer op het feit dat die punten door zen lichaam zouden gaan
greetzz jimmy
0.1.0 Liasis mackloti
0.0.1 Centuroides sp
0.0.1 Centuroides sp
Hahaha zo had ik het nog niet eens bekeken
Ik geloof wel in metalistme, maar (afgezien van de hypnotiseurs) dit zijn gewoon een stelletje goochelaars, en soms nog hele slechte ook
Ik geloof wel in metalistme, maar (afgezien van de hypnotiseurs) dit zijn gewoon een stelletje goochelaars, en soms nog hele slechte ook
oh you so BIG
Jimmy1990 schreef:ik weet dat het pandinus imperator was en dat deze vrijwel ongevaarlijk voor mensen is doelde meer op het feit dat die punten door zen lichaam zouden gaan
greetzz jimmy
Ik denk dat hij wat onder zijn broek had zitten.... De truc is om je gewicht precies op de punten te zetten die op je heupen rusten. Daar zit een beschermstukje onder de broek. Knap, dat wel, maar geen mentalistme.
oh you so BIG
- Jimmy1990
hmmzzz zo had ik er nog neit over nagedacht
maarjah had wel grappig geweest als je ineens een gespieste nuno zag:P
(ja ik weet het ben een beetje een ramp toerist )
greetzz jimmy
maarjah had wel grappig geweest als je ineens een gespieste nuno zag:P
(ja ik weet het ben een beetje een ramp toerist )
greetzz jimmy
0.1.0 Liasis mackloti
0.0.1 Centuroides sp
0.0.1 Centuroides sp
Nu heeft ze gvd weer lopen zwaaien met een tegu en dan zeggen dat het een verraan is
Gooide gewoon het dier op de tavel ,enige di ewaardig met het dier omging was uri zelf.
Gooide gewoon het dier op de tavel ,enige di ewaardig met het dier omging was uri zelf.
- Steven
- ID: 4228
boidae schreef:Nu heeft ze gvd weer lopen zwaaien met een tegu en dan zeggen dat het een verraan is
Hij schatte het dier wel vekeerd in, zat m gewoon te aaienn..
ik denk dat die runo, nuro of hoe hij ook heet. weer iets geks gaat doen
Mvg,
Steven
64 berichten
• Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5