Internationale Noordelijke Reptielenbeurs 1 november 2009
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
18 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
- Leonsb
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 3782
- Land: Nederland
Re: Internationale Noordelijke Reptielenbeurs 1 november 2009
ik wilde graag ook gaan.. maar ik had geen vervoer en ik ging naar ajax feyenoord.. en ja gewonen!
- Hèlen
- ID: 3603
wij zijn ook weer terug, overgebleven dieren zitten weer in hun eigen stekkie. ik vond het erg gezellig, wel een hoop kijkers dus ook weer een heleboel uitleg gegeven. de hal had iets warmer gemogen, vond het nu iets te fris, maar volgens mij is er in maart weer een beurs daar, we zullen dan weer van de partij zijn.
- DRD
- ID: 3734
Wij stonden er ook met onze baardagamen. Het was hartstikke gezellig, veel plezier gehad en goed verkocht. Er waren voor de eerste keer best veel bezoekers, zelfs uit Deventer en Heereveen en zo. Er waren ook behoorlijk wat Duitse bezoekers, dus weer onze talenkennis opgehaald!
We hebben ons gelijk weer aangemeld voor de volgende beurs op 18 april 2010. Dat wordt vast nog beter dan deze keer!
Groetjes uit Scheemda
We hebben ons gelijk weer aangemeld voor de volgende beurs op 18 april 2010. Dat wordt vast nog beter dan deze keer!
Groetjes uit Scheemda
18 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2