Bende valt tiener aan met wurgslang
3 berichten
• Pagina 1 van 1
- DOD
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 3018
- Land: Nederland
Bende valt tiener aan met wurgslang
BRISTOL - Een Engelse bende heeft een veertienjarige jongen mishandeld met een slang. Het reptiel beet de tiener tijdens de aanval in zijn arm.
http://www.ad.nl/bizar/3421551/Bende_valt_tiener_aan_met_wurgslang.html
- Puddingbuks
- ID: 1533
- Land: Nederland
Re: Bende valt tiener aan met wurgslang
Zieke mensen.
Hier komt ooit een Latijns spreukje te staan want dan denkt iedereen dat ik heel slim ben.
- nismocoupe
- ID: 3605
- Land: België
Re: Bende valt tiener aan met wurgslang
Idd ziek gewoon net gelezen en wou het hier posten.
Dit is dus mijn grootste angst dat mensen die dieren mishandelen om anderen kwaad te doen, met anderen kan dit ook evengoed een dier zijn en in dit geval een mens.
Als dierenliefhebber zou ik een straf opleggen dat ze onder psychiatrische hulp moeten gaan en ze ook straf laten doen dat goed is voor het publiek zoals helpen in de zoo(onder toezicht) en op hun rug geschreven waarom ze die straf moeten doen.En ik denk dat ik dan nog menselijk ben als je ziet wat zij mss. het dier en andere persoon hebben aangedaan.
Grtz
Dit is dus mijn grootste angst dat mensen die dieren mishandelen om anderen kwaad te doen, met anderen kan dit ook evengoed een dier zijn en in dit geval een mens.
Als dierenliefhebber zou ik een straf opleggen dat ze onder psychiatrische hulp moeten gaan en ze ook straf laten doen dat goed is voor het publiek zoals helpen in de zoo(onder toezicht) en op hun rug geschreven waarom ze die straf moeten doen.En ik denk dat ik dan nog menselijk ben als je ziet wat zij mss. het dier en andere persoon hebben aangedaan.
Grtz
3 berichten
• Pagina 1 van 1