Python doodt peuter in bed
27 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
- maxje1998
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 2960
- Land: België
Re: Python doodt peuter in bed
ja als de slang bij het kind kan komen als ik tijger neem ( wat ik NOG niet doe )
zet ik 'm minimaal in een slangenproef terra in een slangenproof kamer !!!
(weet wil een schrenk naast me maar die gaat voor 110 % op slot )
en een schrenk en tijger dat is een verschil hoor (ik weet er valt niet te spotten met de kracht van slangen)
ff on-topic het kindje van 2 jaar niet super groot zijn die kindjes warmtebloedig hij kan gedacht hebben dat het een héél groot konijn ofzo was
ik neem het de slang niet kwalijk maar de eigenaar
het is net hetzelfde als een kind in een kamer alleen laten met een tijgerpython dus minimaal slangenproef terra en nog beter een slangenproef terra + een slangenproef kamer ( dus daar slaap je niet in )
mijn mening is gegeven
greetz,Max
zet ik 'm minimaal in een slangenproef terra in een slangenproof kamer !!!
(weet wil een schrenk naast me maar die gaat voor 110 % op slot )
en een schrenk en tijger dat is een verschil hoor (ik weet er valt niet te spotten met de kracht van slangen)
ff on-topic het kindje van 2 jaar niet super groot zijn die kindjes warmtebloedig hij kan gedacht hebben dat het een héél groot konijn ofzo was
ik neem het de slang niet kwalijk maar de eigenaar
het is net hetzelfde als een kind in een kamer alleen laten met een tijgerpython dus minimaal slangenproef terra en nog beter een slangenproef terra + een slangenproef kamer ( dus daar slaap je niet in )
mijn mening is gegeven
greetz,Max
liever stoer met een gutje dan met een retic!
0.1.0 dwergbaardagaam
boerenfox 0.1.0
korthals griffon 0.1.0
0.1.0 dwergbaardagaam
boerenfox 0.1.0
korthals griffon 0.1.0
- Reptile-Ben
- ID: 2535
- Land: Nederland
verschrikkelijk nieuws natuurlijk...
I'm so glamorous, I piss glitter and shit stardust.
- apartje
- ID: 695
Wat vreselijk....
Ongelukken gebeuren... er zijn zelfs ouders die hun eigen kind aanrijden op de eiegn oprit. Je denkt altijd, zoiets gebeurt mij NOOIT, maar toch heet het niet voor niets ON-geluk.
BTW heb ik zelfs een hangslot op de deur van mijn taeniura's. Moet er niet aan denken dat ze in gevecht raken met mij siamees, of mijn teckels.
Ongelukken gebeuren... er zijn zelfs ouders die hun eigen kind aanrijden op de eiegn oprit. Je denkt altijd, zoiets gebeurt mij NOOIT, maar toch heet het niet voor niets ON-geluk.
BTW heb ik zelfs een hangslot op de deur van mijn taeniura's. Moet er niet aan denken dat ze in gevecht raken met mij siamees, of mijn teckels.
@maxje: ik oest je reactie een keer of 4 lezen voor ik hem een klein beetje begon te begrijpen...
Vreselijk ongeluk!! Maar wat een LUL van een slangenhouder ben je dan zeg als je niet 100 X alles controleerd voor je je grote slang de rug toe keert. Ik bedoel als je zo'n groot beest hebt en zo'n klein kind, dan heb je zowel een slot op je terra als een slot op de slangenkamer. Wat een lul ben je dan als je de kamer verlaat en niet even achterom kijkt voor de 3e keer of alles in orde is.
Had hij dat gedaan was er niks aan de hand geweest, dan had hij gezien dat het ruitje niet dicht zat, het slot er niet op zat en dat de deur achter zijn reet niet dicht zat!
Simpelweg 1 keer kijken....
rara wat doet dit voor onze hobby....
Vreselijk ongeluk!! Maar wat een LUL van een slangenhouder ben je dan zeg als je niet 100 X alles controleerd voor je je grote slang de rug toe keert. Ik bedoel als je zo'n groot beest hebt en zo'n klein kind, dan heb je zowel een slot op je terra als een slot op de slangenkamer. Wat een lul ben je dan als je de kamer verlaat en niet even achterom kijkt voor de 3e keer of alles in orde is.
Had hij dat gedaan was er niks aan de hand geweest, dan had hij gezien dat het ruitje niet dicht zat, het slot er niet op zat en dat de deur achter zijn reet niet dicht zat!
Simpelweg 1 keer kijken....
rara wat doet dit voor onze hobby....
oh you so BIG
- marjolein
- ID: 2743
vreselijk als ik dit zo lees. heb zelf een kleine van 1jaar en acht maanden. moet er niet aan denken. ik vindt tijgers supper mooi, heb het wel overwogen ze te houden, maar heb er bewust voor gekozen ze niet te nemen ivm mijn zoontje. ik vindt persoonlijk dat ze voor mij te groot worden en heb dus gekozen voor de ball python. maar het blijven mooie dieren.
pantherophis guttatus guttatus:
hypobloodred v 2012, lavamel v 2012, ghost m het bloodred 2012, fire het piedsided m 2012, bloodredmotley het piedsided v 2012. Fire het piedsided v 2013 . Fire low piedsided v 2014 .
Fire lava m 2013. Caramel stripe? 2014. Caral snow v 2014. hypo sunkissed v 2014. Hypo sunkissed m 2014. Snow v 2011. Amel v 2011. Amel motley m 2010.
Boaedon capensis
Wildkleur m 2011. Albino v 2011
hypobloodred v 2012, lavamel v 2012, ghost m het bloodred 2012, fire het piedsided m 2012, bloodredmotley het piedsided v 2012. Fire het piedsided v 2013 . Fire low piedsided v 2014 .
Fire lava m 2013. Caramel stripe? 2014. Caral snow v 2014. hypo sunkissed v 2014. Hypo sunkissed m 2014. Snow v 2011. Amel v 2011. Amel motley m 2010.
Boaedon capensis
Wildkleur m 2011. Albino v 2011
- snakeparadise
- ID: 86
- Land: Duitsland
zonde zonde ik moet er ook niet aan denken dat als hier iets ontsnapt
en bij me kinderen het bed in kruipt
gelukkig is hier alles achter slot en grendel
ik vraag me wel af hoe die burmees aan die wond komt in zijn nek?
snakeparadise schreef:zonde zonde ik moet er ook niet aan denken dat als hier iets ontsnapt
Hij is gestoken door de eigenaar.
1.1 Boa constrictor constrictor Suriname
1.1 Boa constrictor imperator Nicaragua
1.0 Boa constrictor imperator Nicaragua Hypo
1.1 Python reticulatus Seram Islands
1.0 Python reticulatus Selayar
1.0 Python molurus bivittatus Green albino
Any fool can criticize, condemn, and complain - Be a wiseman and discuss with arguments.
“What a very difficult thing it is to write correctly”
- Charles Darwin
Iherp profiel
1.1 Boa constrictor imperator Nicaragua
1.0 Boa constrictor imperator Nicaragua Hypo
1.1 Python reticulatus Seram Islands
1.0 Python reticulatus Selayar
1.0 Python molurus bivittatus Green albino
Any fool can criticize, condemn, and complain - Be a wiseman and discuss with arguments.
“What a very difficult thing it is to write correctly”
- Charles Darwin
Iherp profiel
- DOD
- ID: 3018
even vrij vertaald:
De eigenaar had de python savonds in een zak gedaan en in een aquarium gelegd, waar hij uit is ontsnapt, er was nog een andere 'six-foot snake' in het huis aanwezig.
De eigenaar had geen vergunning voor de slangen en een dierenarts bepaalt nu wat er met de dieren gaat gebeuren. ( ik vrees ... )
Mijn mening is dat deze mensen hun straf al hebben gehad, hun kind is hun ontnomen en dat tekend je voor het leven.
De slang volgde puur z'n instinct, honger = eten of aangevallen worden = verdedigen ( als je hier van aanvallen kan spreken), hem kan je het absoluut niet kwalijk nemen.
Het is als de sherrif zegt: This is a very sad situation - to keep a large, unsecured snake in the house is just asking for trouble...
De eigenaar had de python savonds in een zak gedaan en in een aquarium gelegd, waar hij uit is ontsnapt, er was nog een andere 'six-foot snake' in het huis aanwezig.
De eigenaar had geen vergunning voor de slangen en een dierenarts bepaalt nu wat er met de dieren gaat gebeuren. ( ik vrees ... )
Mijn mening is dat deze mensen hun straf al hebben gehad, hun kind is hun ontnomen en dat tekend je voor het leven.
De slang volgde puur z'n instinct, honger = eten of aangevallen worden = verdedigen ( als je hier van aanvallen kan spreken), hem kan je het absoluut niet kwalijk nemen.
Het is als de sherrif zegt: This is a very sad situation - to keep a large, unsecured snake in the house is just asking for trouble...
Zoals ik in een andere topic al geschreven heb vind ik dat slangen die meer dan 4 meter kunnen worden niet door iedereen zomaar mogen gehouden worden. Een bewijs van bekwaamheid, de nodige ruimte en veiligheidsvoorzieningen zouden een verplichting moeten zijn vooraleer men deze dieren mag gaan houden. Geldt trouwens ook voor giftige dieren en crocs. Maar dit is mijn bescheiden mening en mensen die ze wel houden zijn meestal van mening dat ik dit zeg omdat ik ze zelf niet houd.
Heb geen nagel om aan mijn gat te krabben maar heb toch enkele mooie slangen!
- David
- ID: 3403
- Land: België
Inderdaad! Straks springen wat politiekers op dit paardje en mag je dankzij onverantwoorde slangenhouders nog geen kousenband meer houden! Ik ga hier NOOIT de deur uit zonder te controleren of alles goed dicht is, zelfs om 10min naar de winkel te gaan, al ben ik 100% zeker, ik heb er meteen een vaste gewoonte van gemaakt.Slangen hebben zo al een slechte naam genoeg!
- Jimmy1990
- ID: 3179
johndhont schreef:Zoals ik in een andere topic al geschreven heb vind ik dat slangen die meer dan 4 meter kunnen worden niet door iedereen zomaar mogen gehouden worden. Een bewijs van bekwaamheid, de nodige ruimte en veiligheidsvoorzieningen zouden een verplichting moeten zijn vooraleer men deze dieren mag gaan houden. Geldt trouwens ook voor giftige dieren en crocs. Maar dit is mijn bescheiden mening en mensen die ze wel houden zijn meestal van mening dat ik dit zeg omdat ik ze zelf niet houd.
ik ben het wel met je eens maar zelf vind ik dat een bewijs van bekwaamheid wel erg ver gaat!
van mij zou wel mogen dat er controles op komen of je ze wel goed houdt enzo en dat mensen die zulke slangen houden in geschreven moeten staan in een bepaalt systeem wat zon controle mogelijk kan maken.
meschien is dit een onhaalbare toekomstvisie van mij maarjah, volgens mij werkt zoiets beter.
greetzz jimmy
0.1.0 Liasis mackloti
0.0.1 Centuroides sp
0.0.1 Centuroides sp
- snowsurfer011
- ID: 3520
Ik wil niemand in zijn harnas jagen en ik vind ze prachtig.
Daarbij had ik ook in gedachten dat ze nog veel groter kunnen worden.
Wellicht was mijn bewoording wat te scherp en ik lees dat de eigenaren hier er grondig over nagedacht hebben.
Ik ben het ook zeker met Evelien eens dat er erg andere "gevaren" zijn waar men veel minder over nadenkt
Het voornaamste waar ik op doelde is dat je eigenlijk nooit een 100% garantie op iets hebt.
Er kan een bv een aardbeving zich voordoen (zal in nederland gelukkig niet snel aan de orde zijn) en wie weet wat nog meer.
Daarbij had ik ook in gedachten dat ze nog veel groter kunnen worden.
Wellicht was mijn bewoording wat te scherp en ik lees dat de eigenaren hier er grondig over nagedacht hebben.
Ik ben het ook zeker met Evelien eens dat er erg andere "gevaren" zijn waar men veel minder over nadenkt
wij hebben ook een witte herder en ik denk dat de kans dat er daar wat mee zou gebeuren groter is dan dat de tijger
of een andere grote slang bij de kids in bed kruipt oid.
de kinderen zijn niet met de slangen bezig (de grote dan) en als we met de grotere aan de slag gaan doen we dat alleen
als ze er niet bij in de buurt zijn. is rustiger voor ons ook.
de herder loopt een hele dag in huis tegelijk met de kids en ondanks dat we er altijd bij zijn komen ze daar wel mee in
aaraking. dat in tegenstelling tot de grote slangen.
tja. overal kan wat mee gebeuren en je moet overal mee voorzichtig zijn al;s het kinderen betreft. ze kunnen hete
thee over zich krijgen, een poes kan ongemerkt de slaapkamer opkomen en op het gezicht van een baby liggen, dus
mogelijkheden zat.......
Het voornaamste waar ik op doelde is dat je eigenlijk nooit een 100% garantie op iets hebt.
Er kan een bv een aardbeving zich voordoen (zal in nederland gelukkig niet snel aan de orde zijn) en wie weet wat nog meer.
Spreek je Sander.
Blijf ademhalen en opstaan en dan komt het wel goed.
1.1.0. Pantherophis guttatus Missing Black
Blijf ademhalen en opstaan en dan komt het wel goed.
1.1.0. Pantherophis guttatus Missing Black
27 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2