VHM Terraria Houten 5 april 2009 (dierenpret)
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
- Slangendame
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 1
- ID: 2009
- Land: Nederland
Re: VHM Terraria Houten 5 april 2009 (dierenpret)
die van de salmons stond in de grote hal tegen de muur. Redelijk aan het begin.
Scientia potentia est
Houder en kweker van konings- en melkslangen
Houder en kweker van konings- en melkslangen
- svensegers99
- Heeft bedankt: 0
- ID: 893
- Land: België
BOIDAE schreef:
Is maar hoe je speciaal omschrijft mij viel op dat er behoorlijk veel boa`s werden aangeboden die duidelijk nog uit hun baby vel moesten komen.
heb zelf vooral op localiteiten gelet en heb enkel een paar hog islands gezien en een aantal nicaragua's.Tevens lagen er ook boa's te koop als zijnde Boa constrictor Ecuador wat me ietwat verbaasde.Weet niet of ze zuiver waren
- Reptile-Ben
- ID: 2535
Slangendame schreef:die van de salmons stond in de grote hal tegen de muur. Redelijk aan het begin.
idd een man met donker kort haar...
I'm so glamorous, I piss glitter and shit stardust.
svensegers99 schreef:BOIDAE schreef:
Is maar hoe je speciaal omschrijft mij viel op dat er behoorlijk veel boa`s werden aangeboden die duidelijk nog uit hun baby vel moesten komen.
heb zelf vooral op localiteiten gelet en heb enkel een paar hog islands gezien en een aantal nicaragua's.Tevens lagen er ook boa's te koop als zijnde Boa constrictor Ecuador wat me ietwat verbaasde.Weet niet of ze zuiver waren
equador verwacht ik ook nog ,dat ze er lagen is niet vreemd er zijn er wel een aantal die ze kweken.
- svensegers99
vond het gewoon een beetje vreemd.Op slangendag heb ik ze niet gevonden en de ander terrabeurzen ook niet.En nu staan er plots te koop.Verbaasde me ook dat ze te koop stonden als B c Ecuador en niet B c i Ecuador.Was ook geen boakweker die ze aanbood,had voornamelijk andere soorten bij.Alles bij mekaar had ik er toch wel vragen bij of ze zuiver waren.Lagen ook slecht in vervelling.
- W1inter
- ID: 1536
niets bijzonders.
was wel eens leuk om zo tussen de pelshoudende diertjes te kunnen lopen, maar voor de rest was het reptielengedeelte weer eens grotendeels hetzelfde als altijd...
begint beetje tegen te steken zo, denk dat ik wat minder beurzen ga doen
was wel eens leuk om zo tussen de pelshoudende diertjes te kunnen lopen, maar voor de rest was het reptielengedeelte weer eens grotendeels hetzelfde als altijd...
begint beetje tegen te steken zo, denk dat ik wat minder beurzen ga doen
- svensegers99
W1inter schreef:maar voor de rest was het reptielengedeelte weer eens grotendeels hetzelfde als altijd...
zelfde hier...hopen gutten,geckos,boa morphs,...nuja er is nog altijd slangendag,aanbod is dan natuurlijk een stuk gevarieerder
- Regius_N
- ID: 1474
Ik ben ook geweest, gewoon de eerste beurs ooit !
haha, dus ik heb volop genoten en vooral mijn ogen uitgekeken naar de regius morph's .
haha, dus ik heb volop genoten en vooral mijn ogen uitgekeken naar de regius morph's .