[SF BEURSSTAND] Vivarium 2009
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
Re: [SF BEURSSTAND] Vivarium 2009
gerard schreef:Nou dan zal ik maar weer degene zijn met een afwijkende mening.
Wat een klote beurs.
Ik ging nog niet eens voor de reptielen maar voor de vissen. Maar een klein aantal aanbieders van vissen waar heel veel van hetzelfde te krijgen was.
Ja ok 11.000m2 maar als je gangpaden maakt van 20m breed en de helft van de standruimte dan ook nog vol zet met schilderijen en dergelijke, deze hele beurs had in de gifslangenruimte in houten gepast.
Wij zijn met zn 4-en geweest dat was dus 4 x €8,- weggegooid.
Hier ga ik nooit meer naartoe en zal het ook iedereen afraden.
Gerard
Ik weet waarom wij een afwijkende mening hebben. Ik ging er heen met het Slangenforum en het Reptielenforum om achter een stand te staan. Wij kunnen daar veel nieuw publiek bereiken en informeren en in dat opzicht was het voor mij een zeer geslaagde beurs die zeker voor herhaling vatbaar is. Als ik vanuit standpunt ga oordelen dat ik als bezoeker ga, en ik zou dan speciaal voor reptielen gaan en ik ben Houten gewend, dan zou ik dit ook zeker een mindere beurs vinden.... Ondanks deze mening raad ik mensen toch niet af om er heen te gaan. Dit is een opstartende beurs met erg grote mogelijkheid om goede doorstart te maken naar de reptielen, als ze tenminste de kans krijgen van de reptielenhouders die daar willen gaan staan.
1.1 Boa constrictor constrictor Suriname
1.1 Boa constrictor imperator Nicaragua
1.0 Boa constrictor imperator Nicaragua Hypo
1.1 Python reticulatus Seram Islands
1.0 Python reticulatus Selayar
1.0 Python molurus bivittatus Green albino
Any fool can criticize, condemn, and complain - Be a wiseman and discuss with arguments.
“What a very difficult thing it is to write correctly”
- Charles Darwin
Iherp profiel
1.1 Boa constrictor imperator Nicaragua
1.0 Boa constrictor imperator Nicaragua Hypo
1.1 Python reticulatus Seram Islands
1.0 Python reticulatus Selayar
1.0 Python molurus bivittatus Green albino
Any fool can criticize, condemn, and complain - Be a wiseman and discuss with arguments.
“What a very difficult thing it is to write correctly”
- Charles Darwin
Iherp profiel
- Dlusion
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 1952
- Land: Nederland
Reptielen:
0.0.1. Lampropeltis Getulus Brooksi (ZEUS) NK 07'
0.0.1. pantherophis guttatus guttatus ¨Missing black¨NK 08'
Overige Diertjes:
0.1.0. Europeese korthaar Cyper (Moppie)
1.0.0. Europeese korthaar Zwart (Dirk)
Beter 10 slangen in je hand dan 1 op je hoofd.
Zoals ik al zei ging ik nieteens voor de reptielen maar voor de vissen.
Vind alleen de reclame die ze maken erg misleidend. Als de toegang een euro of 3-4 zou zijn had ik er niets van gezegd.
Maar een beurs waar ik 8 euro voor betaal en waarvan je verwacht na wat organisatoren gezegd hebben dat het een mega beurs is (ze hebben maarliefst 11.000m2), was dit zeker niet.
Ik denk ook wel dat dit iets kan worden, maar dan moeten ze niet zo misleidend reclame maken. Dit zorgt ervoor dat ik niemand zal aanraden erheen te gaan eerder afraden om te gaan.
Gerard
Vind alleen de reclame die ze maken erg misleidend. Als de toegang een euro of 3-4 zou zijn had ik er niets van gezegd.
Maar een beurs waar ik 8 euro voor betaal en waarvan je verwacht na wat organisatoren gezegd hebben dat het een mega beurs is (ze hebben maarliefst 11.000m2), was dit zeker niet.
Ik denk ook wel dat dit iets kan worden, maar dan moeten ze niet zo misleidend reclame maken. Dit zorgt ervoor dat ik niemand zal aanraden erheen te gaan eerder afraden om te gaan.
Gerard
hey,
jah klopt de reclame was een beetje dik aangezet! maar om het nou weer misleidend te gaan noemen vind ik een beetje overdreven hoor. het is een leuke startende beurs.. heel anders dan houten of nijmegen en vooral voor reptielenverkopers aan te raden! je bereikt een nieuw publiek hiermee!!
mzzls
jah klopt de reclame was een beetje dik aangezet! maar om het nou weer misleidend te gaan noemen vind ik een beetje overdreven hoor. het is een leuke startende beurs.. heel anders dan houten of nijmegen en vooral voor reptielenverkopers aan te raden! je bereikt een nieuw publiek hiermee!!
mzzls
while some of us were born to a life of hell.
And some of us were lost and some of us were found
but most of us were beaten by life to the ground.
And I don't believe in your society.
While you partied and lived it up,
I've seen so many bleed.
I've seen so many bleed.
The sign in the road says we're going nowhere
but it's been plenty years since I cared.
I don't need nobody to save me.
So just walk away, oh yeah.
I know nobody can hear me.
There's nothing more I can say.
And maybe I'm you enemy.
So don't turn your back on me.
Soulless hatred.
I can feel it killing me...
You can rip my heart tonight!
Just gimme some truth.
'Cause all I want is the truth.
All I want is, all I need is...
I need somebody to save me.
But you walk away, oh yeah.
I need somebody to hear me.
There's nothing more I can say!
Dlusion schreef:jaaa meer dan geslaagd !!!!
jeetje SF was gewoon profieeee
Tja was dan profieeee geweest als de tavel was afgedekt met een groot doek van dezelfde kleur ,dit oogt net weer van tja.
Sorry maar op deze remark moest wel een contra komen ,tja waarom dan niet van mij .
TRIGGERD schreef:hey,
mzzls
Mark de meeste beursen geven nu aan hoeveel meter tavel ze verhuurd hebben dat geeft een veel beter beeld hoe druk de bezetting is.Ikzelf vind ruim opgezet wel vijn vooral als het druk is.Nu een huishoudelijke vraag hoe was het met de temperatuur gesteld???dus s`morgens gelijk al warm genoeg?zie nl foto`s met dikke truien en jassen vandaar de vraag.
En miss een note voor de organisatie wat later in het jaar plannen dan is er tenminste aanbod en de kans dat er aanbieders komen ook groter.
BOIDAE schreef:Dlusion schreef:jaaa meer dan geslaagd !!!!
jeetje SF was gewoon profieeee
Tja was dan profieeee geweest als de tavel was afgedekt met een groot doek van dezelfde kleur ,dit oogt net weer van tja.
Sorry maar op deze remark moest wel een contra komen ,tja waarom dan niet van mij .
tuurlijk ken je mekkeren over hoe onze tafel eruit zag... zwart kleed voor Sf en oranje voor RF want die hadden ook een tafel.. dus waarom alles zelfde kleur dan? ik bedoel iedereen die er aan mee heeft geholpen doet et allemaal vrijwillig dus ik vind dat we niet kunnen zeuren over hoe het er allemaal uit ziet...
volgende keer zal er weer wat meer of anders zijn.. maar ik vind dit een beetje mierengeneuk in de marge!
mzzls
I've seen so many bleed.
I've seen so many bleed.
And maybe I'm you enemy.
Soulless hatred.
Just gimme some truth.
BOIDAE schreef:
Mark de meeste beursen geven nu aan hoeveel meter tavel ze verhuurd hebben dat geeft een veel beter beeld hoe druk de bezetting is.Ikzelf vind ruim opgezet wel vijn vooral als het druk is.Nu een huishoudelijke vraag hoe was het met de temperatuur gesteld???dus s`morgens gelijk al warm genoeg?zie nl foto`s met dikke truien en jassen vandaar de vraag.
En miss een note voor de organisatie wat later in het jaar plannen dan is er tenminste aanbod en de kans dat er aanbieders komen ook groter.
tja beetje moeilijk aangeven hoeveel meter tafel je hebt verhuurd als de helft van de stands niet eens tafels heeft....
temperatuur was wat koel in de ochtend maar de verwarming van de hal werkte naar behoren. enigste nadeel was wel het zonlicht wat soms ineens op je stand kon vallen. vooral voor kikkertjes enzo was dit niet echt relaxt.
en later in het jaar kan niet helaas. ik heb het daar al met de organisatoren over gehad!
mzzls
I've seen so many bleed.
I've seen so many bleed.
And maybe I'm you enemy.
Soulless hatred.
Just gimme some truth.
is geen gemiereneuk maar slechts een opmerking ,ik had het strakker gevonden als het een groot kleed was geweest .
Het aantal meters is niet moeilijk hoor als je nl geen gebruik maakt van tavels moet je alsnog doorgeven hoeveel meter je in gebruik gaat nemen.Wij hebben op de iwa altijd onze eigen stand en weten prcies hoe groot deze is dus ook hoeveel m2 we in gebruik nemen.
Het aantal meters is niet moeilijk hoor als je nl geen gebruik maakt van tavels moet je alsnog doorgeven hoeveel meter je in gebruik gaat nemen.Wij hebben op de iwa altijd onze eigen stand en weten prcies hoe groot deze is dus ook hoeveel m2 we in gebruik nemen.
eerst vraag je het aantal meters tafel... nu wil je weer M2 weten... wat wil je nou daarmee zeggen? moet ik die stands voor tafels gaan rekenen of moet ik de tafels voor stands gaan rekenen?
kom op man.... echt je doet moeilijk over niks... klopt de reclame was een beetje overdreven. maar dat is de reclame van coca cola ook. nu kan je gaan blijven doorhameren over dit of dat. of je komt gewoon de volgende keer zelf en kijkt of je er wat aan vind!
mzzls
kom op man.... echt je doet moeilijk over niks... klopt de reclame was een beetje overdreven. maar dat is de reclame van coca cola ook. nu kan je gaan blijven doorhameren over dit of dat. of je komt gewoon de volgende keer zelf en kijkt of je er wat aan vind!
mzzls
I've seen so many bleed.
I've seen so many bleed.
And maybe I'm you enemy.
Soulless hatred.
Just gimme some truth.
Heb ik gedaan en vond het bout.
Misschien een leuke startende beurs maar dan moet de toegangsprijs daar ook naar zijn.
Gerard
Misschien een leuke startende beurs maar dan moet de toegangsprijs daar ook naar zijn.
Gerard
gerard schreef:Heb ik gedaan en vond het bout.
Gerard
goed daar kan ik wel mee inkomen als ik me bedenkt wat een bezoeker verwacht!
mzzls
I've seen so many bleed.
I've seen so many bleed.
And maybe I'm you enemy.
Soulless hatred.
Just gimme some truth.
- Dlusion
- ID: 1952
OKOKOKOkOk
@BOIDAE
het budget was nou eenmaal niet wat het hoorde te zijn qua spullen die we hadden moet ik zeggen dat de mensen die hier aan mee hebben gewerkt niet meer dan hun best hebben gedaan om het alle naar hun zin te maken maar vooral iedereen van juiste info te voorzien
het is nat. zo dat wij met zn allen niet ff €5000.- kunnen neer lappen want dat kost een goede stand geloof me
maar nou is het zo dak een troef inhanden heb mijn oom regelt die dingen zo heb ik ook de spandoeken kunnen regelen !!!! dus slangen dag is nog mooier we kunnen zeggen en demotiveren maar ook wij moeten nog leren ook wij moeten het met elkaar doen ook wij hebben niet veel geld dus wat er lag en met de middelen die we hadden kun je niet anders zeggen wat een mooi begin die we hebben opgezet
ik zeg jongens op naar een volgende beurs!!!!! die nog mooier nog groter en nog informatiever is
maar het is natuurlijk wel zoo dat alle kritiek welkom is want ook daar leer je van daar zijn we nou eenmaal een forum voor!!!
grtzz D
@BOIDAE
het budget was nou eenmaal niet wat het hoorde te zijn qua spullen die we hadden moet ik zeggen dat de mensen die hier aan mee hebben gewerkt niet meer dan hun best hebben gedaan om het alle naar hun zin te maken maar vooral iedereen van juiste info te voorzien
het is nat. zo dat wij met zn allen niet ff €5000.- kunnen neer lappen want dat kost een goede stand geloof me
maar nou is het zo dak een troef inhanden heb mijn oom regelt die dingen zo heb ik ook de spandoeken kunnen regelen !!!! dus slangen dag is nog mooier we kunnen zeggen en demotiveren maar ook wij moeten nog leren ook wij moeten het met elkaar doen ook wij hebben niet veel geld dus wat er lag en met de middelen die we hadden kun je niet anders zeggen wat een mooi begin die we hebben opgezet
ik zeg jongens op naar een volgende beurs!!!!! die nog mooier nog groter en nog informatiever is
maar het is natuurlijk wel zoo dat alle kritiek welkom is want ook daar leer je van daar zijn we nou eenmaal een forum voor!!!
grtzz D
Reptielen:
0.0.1. Lampropeltis Getulus Brooksi (ZEUS) NK 07'
0.0.1. pantherophis guttatus guttatus ¨Missing black¨NK 08'
Overige Diertjes:
0.1.0. Europeese korthaar Cyper (Moppie)
1.0.0. Europeese korthaar Zwart (Dirk)
Beter 10 slangen in je hand dan 1 op je hoofd.
- JCB
- ID: 1010
Een goede stand hoeft geen 5000,- te kosten, dat zekker niet.
Maar ik zie niet in wat er zo slecht zou zijn aan deze stand hij ziet er goed uit in mijn ogen (ken hem alleen van de foto`s heb hem zaterdag niet op de beurs gezien?)
Ik vond het een leuke beurs.
EINDELIJK eens wat loopruimte ben helemaal geslaagd waarvoor ik gekomen was en dat ik met een paar lootjes kopen ook nog een aquarium (aqua qube 40) met onderstel compleet ingericht woon was natuurlijk ook erg leuk!
Vond overigens ook de show aquaria en terrarie erg leuk ingericht.
En de entree was maar 6,- gezien ik lid ben van een club die meehelpt met organiseren!
Maar ik zie niet in wat er zo slecht zou zijn aan deze stand hij ziet er goed uit in mijn ogen (ken hem alleen van de foto`s heb hem zaterdag niet op de beurs gezien?)
Ik vond het een leuke beurs.
EINDELIJK eens wat loopruimte ben helemaal geslaagd waarvoor ik gekomen was en dat ik met een paar lootjes kopen ook nog een aquarium (aqua qube 40) met onderstel compleet ingericht woon was natuurlijk ook erg leuk!
Vond overigens ook de show aquaria en terrarie erg leuk ingericht.
En de entree was maar 6,- gezien ik lid ben van een club die meehelpt met organiseren!
Boa`s, what else?
TRIGGERD schreef:eerst vraag je het aantal meters tafel... nu wil je weer M2 weten... wat wil je nou daarmee zeggen? moet ik die stands voor tafels gaan rekenen of moet ik de tafels voor stands gaan rekenen?
mzzls
nee mark je moet lezen wat ik er neer zet ik hoef van jou geen m2 te weten dat staat er niet,in houten bv kunnen ze nu al zeggen hoeveel meter tavel er staat ,als je daar geen tavels gebruikt omdat je eigen materiaal gebruikt heb je daar ook een X aantal meters voor,dat is dus makkelijk te bepalen voor een organisator.
Ik haal alleen aan dat wij precies weten hoeveel meters wij in beslag nemen op een beurs gezien wij een vrijstaande stand hebben gaat die op m2 basis maar ook die is precies te bepalen.