Serpo moet al over 1,5 maand weg
9 berichten
• Pagina 1 van 1
DELFT - De reptielenzoo Serpo moet al over anderhalve maand weg zijn uit haar pand aan het Stationsplein.
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)
Slangenforum - Passie voor slangen
Re: Serpo moet al over 1,5 maand weg
die hebben straks een heel groot probleem.
Denk dat mijn naamgenoot hoopt op een beste financiele steun van het rijk op het laatste moment.Druk zetten tja hij is meen ik nu een dierentuin dus niet zo moeilijk dieren verdelen onder bestaande tuinen en einde serpo .
Denk dat mijn naamgenoot hoopt op een beste financiele steun van het rijk op het laatste moment.Druk zetten tja hij is meen ik nu een dierentuin dus niet zo moeilijk dieren verdelen onder bestaande tuinen en einde serpo .
- snakefreak
- Waardering: 10
- Heeft bedankt: 0
- ID: 725
- Land: Nederland
ik zouhier ooknog wel een paar plekjes kunnen creeren voor bepaalde slangen uit hun collectie
geen gif
geen gif
Wat pythons en wat boa's
0.1 Duitse herder
0.1 Jack russel (black&tan)
0.0.1 Pyrrhura molinae
0.1 Duitse herder
0.1 Jack russel (black&tan)
0.0.1 Pyrrhura molinae
- Boa Atelier
- Waardering: 0
- ID: 1580
SLecht manegement, zeer sneu voor de dieren..
Haast je als je de tijd hebt dan heb je de tijd als je haast hebt...
- bounty
- ID: 2101
het is belachelijk dat iemand die het rijk geholpen heeft geen hulp krijgt van het rijk en dus zijn zaak gewoon straks kan opdoeken
de dieren worden normaal bij een ontruiming weggehaald door een dierenambulance ( nu iets meer ambulance`s dan normaal) en ja wat daar dan terecht van komt ?? mischien zoals boageenidiea zegt dierentuinen en andere opvangen
we wachten af.
de dieren worden normaal bij een ontruiming weggehaald door een dierenambulance ( nu iets meer ambulance`s dan normaal) en ja wat daar dan terecht van komt ?? mischien zoals boageenidiea zegt dierentuinen en andere opvangen
we wachten af.
verschillende dieren manifesteren verschillende manieren van waarneming (Aenesidemus 100vc)
als je niet weet hoe je m`n nic moet schrijven plaats dan niets ik loop jou ook niet belachelijk te maken.boageenidiea???? boa geen idea heeft nl weldegelijk een idee hoe serpo iets probeert te forceren juist door moedwillig lang te wachten.Waarom hebben ze eerder aangeboden locaties en plannen zelf geweigerd,en onmogenlijke dingen gevraagd van gemeenten die hen wel wouden "hebben".En serpo helpt het rijk niet hoor serpo verdiend er aan,serpo heeft om voor subsidie in aanmerking te komen er zelf voor gekozen een dierentuin status te krijgen.
Serpo wil al 5 jaar lang weg van die locatie maar ketst zelf de meeste dingen af en heeft veel te hoge eisen ,een kippenschuur is al beter dan dat waar ze nu al inzitten dan moet je geen hilton willen.
Tevens zijn er meerdere opvang centra die minder media geil zijn en ook goed werk verrichten.
Serpo wil al 5 jaar lang weg van die locatie maar ketst zelf de meeste dingen af en heeft veel te hoge eisen ,een kippenschuur is al beter dan dat waar ze nu al inzitten dan moet je geen hilton willen.
Tevens zijn er meerdere opvang centra die minder media geil zijn en ook goed werk verrichten.
- bounty
- ID: 2101
was geen aanval boidae was een zinspelling der letterunde
en ja ze zijn media geil maar dat is dit forum ook en ieder andere instelling kijk maar naar de linkpartners hier
en als je ergens weg moet waarom zou je dan niet mogen verbeteren ?
als het gebouw iets meer aan de eisen zal voldoen en iets luxer wezen meer ruimte en wat veiliger
wat weer tengoede komt aan de dieren aan de omzet van het bedrijf dus meer werkgelegenheid
en meer kans om wat er nu op de nieuwspagina tegen te gaan
ja ok misschien hadden ze sommige lokaties niet moeten afwijzen, maar ik weet niet net als zovelen hier hoe die eruit zagen.
opvangcentra`s genoeg ja hebben die ook de beesten liggen zoals serpo hebben die ook vaccins tegen een gifslangebeet
serpo is door de opvang van dieren te groot geworden en heeft gewoon simpelweg geld nodig daarom de dierentuinstatus daarom subsidie
simpel het draait allemaal om geld wat serpo niet heeft vandaar dat je er een reptiel kan/kon leasen
en van mij part noem je me mars of twix
maakt mij geen reet uit geintje moet kunnen
en ja ze zijn media geil maar dat is dit forum ook en ieder andere instelling kijk maar naar de linkpartners hier
en als je ergens weg moet waarom zou je dan niet mogen verbeteren ?
als het gebouw iets meer aan de eisen zal voldoen en iets luxer wezen meer ruimte en wat veiliger
wat weer tengoede komt aan de dieren aan de omzet van het bedrijf dus meer werkgelegenheid
en meer kans om wat er nu op de nieuwspagina tegen te gaan
ja ok misschien hadden ze sommige lokaties niet moeten afwijzen, maar ik weet niet net als zovelen hier hoe die eruit zagen.
opvangcentra`s genoeg ja hebben die ook de beesten liggen zoals serpo hebben die ook vaccins tegen een gifslangebeet
serpo is door de opvang van dieren te groot geworden en heeft gewoon simpelweg geld nodig daarom de dierentuinstatus daarom subsidie
simpel het draait allemaal om geld wat serpo niet heeft vandaar dat je er een reptiel kan/kon leasen
en van mij part noem je me mars of twix
maakt mij geen reet uit geintje moet kunnen
verschillende dieren manifesteren verschillende manieren van waarneming (Aenesidemus 100vc)
Met vriendelijke groet,
9 berichten
• Pagina 1 van 1