[SF Promotie] VHM Mega Terraria Houten 8 juni 2008
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
- Wishing Star
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 1847
- Land: Nederland
Re: [SF Promotie] VHM Mega Terraria Houten 8 juni 2008
ben nog ff door gegaan naar de paarden . maar nu thuis op me luie reet voor de pc
was superrrr gezellig weer
en ik heb me schorpioentje
was superrrr gezellig weer
en ik heb me schorpioentje
De wereld Is Zoveel Mooier, Op de Rug Van Een Paard !!
Trotse eigenaresse van:
1.0.0 Andalusier x NRPS : Wishing Star ( 06 - 03 - 2008 )
0.1.0 Python Regius wildkleur : Moon ( 12 - 08 - 2003 )
En nog een vogeltje, konijn, 2 honden
Trotse eigenaresse van:
1.0.0 Andalusier x NRPS : Wishing Star ( 06 - 03 - 2008 )
0.1.0 Python Regius wildkleur : Moon ( 12 - 08 - 2003 )
En nog een vogeltje, konijn, 2 honden
- liefje1986
- ID: 1605
verder vond ik dat ze wel erg jonge baardjes verkochten van nog geen maand oud denk ik..
of de mijne zijn erge bakbeesten.. wel mooie beesten verder,vond hem toch niet zo erg groot..
iemand nog interesse in een baardagaam heb nog 6 mannen die eind deze maand wegmogen
of de mijne zijn erge bakbeesten.. wel mooie beesten verder,vond hem toch niet zo erg groot..
iemand nog interesse in een baardagaam heb nog 6 mannen die eind deze maand wegmogen
Onze Collectie: Baardagamen; 1.1 Rocky&Xena, 0.4; Nugget&Kuna,rocksy,mango.. Koningspython Granite 1.0; Cocos,
- wnieuwenhuis
- Waardering: 50
- Heeft bedankt: 8
- ID: 1503
mech schreef:ook net terug
bijna alles wat ik moest hebben heb ik, dus voorm ij ook echt een geslaagde beurs
1.1 python reticulatus jampeanus "kayuadi"
1.0 p.g. caramel motley het. amel pos. het. stripe
nu enkel nog 0.1 butter
met wat ik vandaag erbij heb ben ik dus al supertevreden
Mooi Korneel! Ik heb ook nog even wat rondgekeken voor een superdwarf maar de kleuren spraken me nog niet echt aan. Ben benieuwd naar jou foto's en de updates de komende tijd
Groet Wouter
1.3 Python reticulatus sd/dwarf
0.0.2 Varanus prasinus
0.3 Geochelone elegans
1.1 Antaresia perthensis
1.1 Liasis savuensis
1.1 Rhadinophis prasinum
1.1 Pantherophis bairdi 'Mexico'
1.3 Thamnophis sirtalis
3.4 Python regius
1.1 Rhadinophis frenatum
1.1 Pantherophis guttatus
0.0.1 Agrionemys horsfieldii
- JCB
- ID: 1010
Vond het een leuke en geslaagde beurs!
Heb de forum stand niet kunnen vinden heb wel een paar mensen zien lopen en gesproken. En toen ik weg ging zag ik nog een groep buiten staan maar heb ze niet gesproken.
Heb de forum stand niet kunnen vinden heb wel een paar mensen zien lopen en gesproken. En toen ik weg ging zag ik nog een groep buiten staan maar heb ze niet gesproken.
Boa`s, what else?
- mariska
- ID: 1849
Ik heb het ook erg naar mijn zin gehad!! Een boel piepschuimen bakken verkocht, en een paar slangetjes aan mensen die er heel erg blij mee waren.. nou wat wil je nog meer?!
Met een paar aanwijzigingen de SF stand gevonden, en nog even meegespiekt met een paar 'slangenwissels' Oja, en een reus van een python gezien, maar weet zo 1-2-3 niet meer wie die gekocht had..
Ontdekt dat bumblebee een vrouw was, dacht echt dat je van het mannelijk geslacht was haha
Eneuhhh nog een uitleg gehad over de boa morph Jungle (van ik dacht TRIGGERD, nog bedankt!). Denk je het te snappen, loop je naar het eind van de tafel waar de SF stand was en zie je opeens dieren die als jungle verkocht worden die absoluut niet de aftekening hebben die ik net bij de uitleg dacht te snappen... Schiet mij maar lek, ik geef het op
Maar dus zeker gezellig en voor herhaling vatbaar!!
Met een paar aanwijzigingen de SF stand gevonden, en nog even meegespiekt met een paar 'slangenwissels' Oja, en een reus van een python gezien, maar weet zo 1-2-3 niet meer wie die gekocht had..
Ontdekt dat bumblebee een vrouw was, dacht echt dat je van het mannelijk geslacht was haha
Eneuhhh nog een uitleg gehad over de boa morph Jungle (van ik dacht TRIGGERD, nog bedankt!). Denk je het te snappen, loop je naar het eind van de tafel waar de SF stand was en zie je opeens dieren die als jungle verkocht worden die absoluut niet de aftekening hebben die ik net bij de uitleg dacht te snappen... Schiet mij maar lek, ik geef het op
Maar dus zeker gezellig en voor herhaling vatbaar!!
- svensegers99
- ID: 893
- Land: België
ow dus jij was diegene waarvoor triggerd de slides op de laptop had afgezet