MEGA FEEST IN JUNI
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
Re: MEGA FEEST IN JUNI
we zijn druk bezig met de voorbereidingen.
Nieuwe geluids installatie staat en hangt, en het geluid is werkelijk niet te geloven
Ook 1 looprekje vor de rollatorrally is al gekocht, nu de rollator nog. De auto zijn we ook druk mee bezig, maar heb helaas 2 keer achter het net gevist....
Maar geen nood, de auto gaat er deze maand nog komen, en dan maken we vast een aantal foto's van het klaarmaken van de auto.
De tap gaat deze maand ook aangesloten worden en vast even proef gedraaid
Nieuwe geluids installatie staat en hangt, en het geluid is werkelijk niet te geloven
Ook 1 looprekje vor de rollatorrally is al gekocht, nu de rollator nog. De auto zijn we ook druk mee bezig, maar heb helaas 2 keer achter het net gevist....
Maar geen nood, de auto gaat er deze maand nog komen, en dan maken we vast een aantal foto's van het klaarmaken van de auto.
De tap gaat deze maand ook aangesloten worden en vast even proef gedraaid
oh you so BIG
Zow jullie zijn alweer druk aan het voorbereiden
Wat voor een geluidsinstallatie is het?
Heb vroeger gedraaid en kriebelt altijd als iemand over geluidsinstallaties begint
Wat gaan jullie aanpassen aan de auto? Verstevigen?
Mss kunnen we (op de dag zelf?) er nog een SF logo op spuiten
Dan zou ik wel sjablonen en spuitbussen kunnen regelen haha.
Oja ik heb inmiddels een statief geregeld voor de camera.
Zo wordt de kwaliteit nog beter van THE MOVIE, en is ook
handig om bij de rally's te filmen
PS ik had begrepen dat je de film van 2007 al had gezien..
Wil je het nog steeds op cd hebben?
Is btw veel betere kwaliteit dan Google video (gecomprimeerd).
Wat voor een geluidsinstallatie is het?
Heb vroeger gedraaid en kriebelt altijd als iemand over geluidsinstallaties begint
Wat gaan jullie aanpassen aan de auto? Verstevigen?
Mss kunnen we (op de dag zelf?) er nog een SF logo op spuiten
Dan zou ik wel sjablonen en spuitbussen kunnen regelen haha.
Oja ik heb inmiddels een statief geregeld voor de camera.
Zo wordt de kwaliteit nog beter van THE MOVIE, en is ook
handig om bij de rally's te filmen
PS ik had begrepen dat je de film van 2007 al had gezien..
Wil je het nog steeds op cd hebben?
Is btw veel betere kwaliteit dan Google video (gecomprimeerd).
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)
Slangenforum - Passie voor slangen
jaaa altijd hahaha.
De auto moet even "leeg" gemaakt worden. Olie er uit, koelwater er uit. enz. Zodat als het ding echt in de prak gaat er zo min mogelijk troep in mijn weiland komt.
En natuurlijk de nodige verf die er op moet komen hahaha.
mar dat sf logo, dat zie ik wel zitten. Op de motorkap lijkt me de beste plek. Zullen we het ding vast zwart spuiten daar, dan knoeit het niet zo.
De geluid instalatie.. hmmm geen diee whahahaha. Komt geluid uit, haha en niet zo'n beetje ook Maar merk enzo geen idee, zal ik eens moeten kijken.
De auto moet even "leeg" gemaakt worden. Olie er uit, koelwater er uit. enz. Zodat als het ding echt in de prak gaat er zo min mogelijk troep in mijn weiland komt.
En natuurlijk de nodige verf die er op moet komen hahaha.
mar dat sf logo, dat zie ik wel zitten. Op de motorkap lijkt me de beste plek. Zullen we het ding vast zwart spuiten daar, dan knoeit het niet zo.
De geluid instalatie.. hmmm geen diee whahahaha. Komt geluid uit, haha en niet zo'n beetje ook Maar merk enzo geen idee, zal ik eens moeten kijken.
oh you so BIG
Motorkap is een mooie plek ja
Ik zat net alleen op de spuitbus te lezen (ik heb er wel maar in blauw hamerslag dus moet wit en rood halen) en het duurt best lang voordat het overspuitbaar is 16 uur.. Zou 1 laag wel voldoende zijn?
Ik zat net alleen op de spuitbus te lezen (ik heb er wel maar in blauw hamerslag dus moet wit en rood halen) en het duurt best lang voordat het overspuitbaar is 16 uur.. Zou 1 laag wel voldoende zijn?
Met vriendelijke groet,
b*llshit haha het is voor 1 avond martijn niet nadenken en gaan. iedereen gewoon ouwe busse mee hahahha
ja oke
Ik denk trouwens dat gewone verf nog beter is dan spuiten, aangezien er twee kleuren nodig zijn (wit en rood) vlak bij elkaar dat is lastig ivm het sjabloon enz.
Zijn er mensen die nog wat witte en / of rode verf over hebben??
Ik zal zelf ook eens kijken of ik nog ergens een bus heb staan met wat.
Ik denk trouwens dat gewone verf nog beter is dan spuiten, aangezien er twee kleuren nodig zijn (wit en rood) vlak bij elkaar dat is lastig ivm het sjabloon enz.
Zijn er mensen die nog wat witte en / of rode verf over hebben??
Ik zal zelf ook eens kijken of ik nog ergens een bus heb staan met wat.
Met vriendelijke groet,
hmmm misschien dat ik hier nog wat over ga hebben, maar zeker weten doe ik het niet.
Of gewoon thuis een groot logo klaar maken, en dan even met secondelijm op de motorkap plakken. Auto leeft maar 1 dag, dus dat moet toch kunnen lijkt me
Of gewoon thuis een groot logo klaar maken, en dan even met secondelijm op de motorkap plakken. Auto leeft maar 1 dag, dus dat moet toch kunnen lijkt me
oh you so BIG
- W1inter
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 1536
- Land: België
wel, nu is't zeker afgeschreven voor me, nigrituseieren zijn ten vroegste uitgerekend voor 23 mei, en dus wil ik er voortdurend bijzijn vanaf dan
daphne schreef:hmmm misschien dat ik hier nog wat over ga hebben, maar zeker weten doe ik het niet.
Hmm ja dat is ook een idee.. even kijken waarvan ik het dan zou kunnen maken..
Had btw wel satijn-kleur achtige verf gevonden, niet echt wit maarja
Met vriendelijke groet,
W1inter schreef:wel, nu is't zeker afgeschreven voor me, nigrituseieren zijn ten vroegste uitgerekend voor 23 mei, en dus wil ik er voortdurend bijzijn vanaf dan
aaaahhh jawel joh dan kun je gewoon nog steeds hier heen komen hoor. Ze komen namelijk gewoon voor de bbq nog uit het ei gekropen, end an is er niks meer aan de hand
oh you so BIG
zal ik je een paar tips geven anders leeft die auto niet lang genoeg ,laat de olie er af en doe er dan weer natuur olie in ,lekt die weg heb je geen probleem,de koelvloeistof eraf en er dan tapwater in raakt i ook niet aan de kook.Olie gaat er toch bijna nooit uit dan moet je de carter al kapot rijden en dat gebeurd zelfs met de cross niet.
BOIDAE schreef:zal ik je een paar tips geven anders leeft die auto niet lang genoeg ,laat de olie er af en doe er dan weer natuur olie in ,lekt die weg heb je geen probleem,de koelvloeistof eraf en er dan tapwater in raakt i ook niet aan de kook.Olie gaat er toch bijna nooit uit dan moet je de carter al kapot rijden en dat gebeurd zelfs met de cross niet.
haha zonnebloem olie doet wonderen....
while some of us were born to a life of hell.
And some of us were lost and some of us were found
but most of us were beaten by life to the ground.
And I don't believe in your society.
While you partied and lived it up,
I've seen so many bleed.
I've seen so many bleed.
The sign in the road says we're going nowhere
but it's been plenty years since I cared.
I don't need nobody to save me.
So just walk away, oh yeah.
I know nobody can hear me.
There's nothing more I can say.
And maybe I'm you enemy.
So don't turn your back on me.
Soulless hatred.
I can feel it killing me...
You can rip my heart tonight!
Just gimme some truth.
'Cause all I want is the truth.
All I want is, all I need is...
I need somebody to save me.
But you walk away, oh yeah.
I need somebody to hear me.
There's nothing more I can say!
klopt haha dat hebben we vorige keer ook gedaan. Koelwater was alleen wat anders.... lag er precies aan wat iemand in zijn handen had en soms was dat een wodka-jus.... Brandstof gaat er ook mondjesmaat in, jerrycan staat op de wei, dus moet goed komen denk ik.
oh you so BIG
Weer een aanmelding: Snieky uit Eindhoven gaat ook mee.
Met vriendelijke groet,