hamm
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
46 berichten
• Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: hamm
Ik moet er wel heen...
De vorige keer heb ik er ongeveer 2,5 uur over gedaan vanaf Deventer...
Er ligt een schitterende dame op me te wachten die graag mee terug wil naar Deventer
De vorige keer heb ik er ongeveer 2,5 uur over gedaan vanaf Deventer...
Er ligt een schitterende dame op me te wachten die graag mee terug wil naar Deventer
1.1 Antaresia Childreni (2016)
Ik ga er echt nog wel een keertje heen (als ik niet een paar dagen daarvoor een boa heb gekocht) maar dan met een grote brede vent voor me zodat ik wat loopruimte heb en ze een beetje aan de kant gaan... wie biedt zich aan?
- mariska
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 1849
- Land: Nederland
a.s. Hamm...
Heb er wel weer zin in... Op zich niet op zoek naar iets, maar toch altijd leuk om te kijken.
Gaan er nog meer mensen naar Hamm? En om te kijken, of om ook te kopen?
Gaan er nog meer mensen naar Hamm? En om te kijken, of om ook te kopen?
Laatst bijgewerkt door Martijn op 13 maart 2008 17:49, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Samengevoegd.. Let op de regels..: Om het overzichtelijk te houden graag 1 topic (onderwerp) per evenement. Dubbele topics worden gesloten of samengevoegd.
Reden: Samengevoegd.. Let op de regels..: Om het overzichtelijk te houden graag 1 topic (onderwerp) per evenement. Dubbele topics worden gesloten of samengevoegd.
Hmmzz ik stond vooraan in de rij zo vroeg was ik maar ik vond het nog steeds veel te druk om normaal te kunnen lopen hoor.. zelfs de gifslangenruimte was erg druk. Hadden van mij wel wat minder mensen in gemogen.ravdlinde schreef:vroeg komen en op tijd weer weg wil ook nog wel eens helpen. Het eerste uur is het nog goed te doen...
ik vind de beurs de laatste jaren al niet bepaald de moeite meer ,heel veel dieren krijg je niet te zien omdat er horden mensen voor tavels blijen hangen om te kijken .In houten en nijmegen zie ik dan veel meer en dezelfde dieren ook nog.
Beurs in meen dortmund is heel groots en ruim opgezet let op word een grote concurent van hamm.
Beurs in meen dortmund is heel groots en ruim opgezet let op word een grote concurent van hamm.
- KBakker
- Verbannen
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 1672
- Land: Nederland
Ik ga wel naar een beurs als ik wat reserveer ofzo, denk dat ik dit jaar alleen naar houten zal gaan. Rest dat ik nodig heb is zo ook wel aan te komen. En vind hamm idd veel te druk als ik dat zo allemaal hoor, en ik haat het om veel mensen om me heen te hebben. Word soms in de kameleon al gek bij wijze van .
Ik ben er morgen uiteraard ook.
Heb een tafel kan om 9 uur alles rustig bekijken, en dit is de rustigste beurs in Hamm.
Die in september is bijna twee keer zo druk. Die in december is ook een stukje rustiger dan in september.
Ben trouwens nergens naar op zoek, maar je weet het maar nooit.
Heb een tafel kan om 9 uur alles rustig bekijken, en dit is de rustigste beurs in Hamm.
Die in september is bijna twee keer zo druk. Die in december is ook een stukje rustiger dan in september.
Ben trouwens nergens naar op zoek, maar je weet het maar nooit.
Arjan schreef:Echt een mooi beestje man!
Ik ga ook een nieuwe dame ophalen..
mvg
Arjan
Wat ga jij er bij halen Arjan?
1.1 Antaresia Childreni (2016)
46 berichten
• Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4