Beurs Bloopers!
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
21 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
- Motleydotnl
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 1211
- Land: Nederland
Re: Beurs Bloopers!
snits en ik. stiekem gifslangetje stelen... whahahahahahahaha
maar hij is bij zijn eigenaar hoor dus maak je maar niet druk hoor mensen! we waren nog van plan om het diertje diagonaal door te snijden.. maar dat vonden we wel een beetje een drastische maatregel.. hehehehe
maar hij is bij zijn eigenaar hoor dus maak je maar niet druk hoor mensen! we waren nog van plan om het diertje diagonaal door te snijden.. maar dat vonden we wel een beetje een drastische maatregel.. hehehehe
tja dat wprdt anders ook lastig kiezen he... de kop of de staart beter diagonaal idd
oh you so BIG
- fairy_in_boots
- ID: 1260
- Land: België
We zouden het af en toe wisselen. Zij de ene maand de ene helft en dan weer omruilen. We hadden wel besloten dat we de vervellingen naar de rechtmatige eigenaar zouden sturen, had ie toch nog z'n slang... nou ja een deel dan
- apartje
- ID: 695
Ik zou zeggen, horizontaal, en doe mij de achterkant maar, zit je wel met stront, maar daar komen ook de eieren uit!
21 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2