Sssslang bewaakt sssschoenen
5 berichten
• Pagina 1 van 1
AMSTERDAM - Het beroemde Britse warenhuis Harrods nam wel hele merkwaardige maatregelen om haar spullen te beveiligen. Een enorme Egyptische Cobra bewaakte deze week een paar designer muiltjes ter waarde van 90.000 euro.
De cobra, die luistert naar de naam Cedric, is een uiterst aggressieve en gevaarlijke slang. Eén beet van het beest heeft meestal een dodelijke afloop, meldt nieuwssite Ananova.com
Uiteindelijk bleek het om een reclamestunt te gaan om de nieuwe muiltjes van Rene Caovilla, bedekt met robijnen, saffieren en diamanten, te promoten. Een woorvoeder heeft verklaard dat de slang inmiddels weer bij haar eigenaar terug is.
Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/7064 ... oenen.html
AMSTERDAM - Het beroemde Britse warenhuis Harrods nam wel hele merkwaardige maatregelen om haar spullen te beveiligen. Een enorme Egyptische Cobra bewaakte deze week een paar designer muiltjes ter waarde van 90.000 euro.
De cobra, die luistert naar de naam Cedric, is een uiterst aggressieve en gevaarlijke slang. Eén beet van het beest heeft meestal een dodelijke afloop, meldt nieuwssite Ananova.com
Uiteindelijk bleek het om een reclamestunt te gaan om de nieuwe muiltjes van Rene Caovilla, bedekt met robijnen, saffieren en diamanten, te promoten. Een woorvoeder heeft verklaard dat de slang inmiddels weer bij haar eigenaar terug is.
Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/7064 ... oenen.html
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)
Slangenforum - Passie voor slangen
Martijn (Slangenforum beheerder)
Slangenforum - Passie voor slangen
- sportfreakie
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 1257
- Land: Nederland
Re: Sssslang bewaakt sssschoenen
raar.
hebben ze dat niet ook een keer met een ivoren slagtand gedaan en toen een tijger of boa erbij gelegd?
hebben ze dat niet ook een keer met een ivoren slagtand gedaan en toen een tijger of boa erbij gelegd?
LID VAN FSW
Dit soort "acties" zijn in het verleden idd wel vaker gedaan ...
zo ook de bijenkorf met ratelslangen in een etalage
JT
zo ook de bijenkorf met ratelslangen in een etalage
JT
Aspidelaps, Bitis, Boa, Crotalus, Elapsoidea, Drymachon, Heloderma, Heterodon, Marcovipera, Montivipera, Python, Vipera, Walterinnesia
... an expert may be someone who is considered an expert by others, but considers himself still a student ...
... an expert may be someone who is considered an expert by others, but considers himself still a student ...
- valiechemicalie
- ID: 686
werkt beter dan het goh meneer de dief zou dat alstublieft niet willen doen (ik mag u niet vasthouden want dan klaagt u mij aan)
1.0 elaphe schrencki anomala (NK 2003)
1.0 Bernersennenhond (NK 1999) R.I.P Augustus 2008
0.0.1 Pantheropis Gutta Gutta (missing black NK 2008)
1.0 Bernersennenhond (NK 1999) R.I.P Augustus 2008
0.0.1 Pantheropis Gutta Gutta (missing black NK 2008)
- starline
- ID: 1049
haha, ik vind het wel een idee.
alleen stressend voor het diertje lijkt me.......
alleen stressend voor het diertje lijkt me.......
0.1.0 surinaamse roodstaart B.C.C
0.0.1 nicaragua lokatiteit B.C.I
1.0.0 python regius
2.6.8 pantherophis guttatus (morphs en wk)
0.0.1 nicaragua lokatiteit B.C.I
1.0.0 python regius
2.6.8 pantherophis guttatus (morphs en wk)
5 berichten
• Pagina 1 van 1