Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

nieuwe BBQ bij Daphne

Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 893
Land: België

Re: nieuwe BBQ bij Daphne

Berichtdoor svensegers99 » 26 aug 2007 22:54

ik rij met w1nter mee naar een neiuwe bbq :lol: ...vanwaar ben je mech?ben het denk ik vergeten :oops: :lol:

ID: 1010
Land: Nederland

Berichtdoor JCB » 26 aug 2007 22:54

Just schreef:maar meer om het "geheime" topic gebeuren.

Mischien omdat daar adressen etc van mensen staan. En om alles overzichtelijk te houden voor de organisatoren etc zodat alles goed geregeld kan/kon worden etc. Want wat vind jij zo interessant aan hoe bv de beddenindeling geregeld werd? Waarschijnlijk heel weinig....

En belachelijke vertoning? Tot nu toe ELK forum dat ik ken (ken er maar een stuk of 40 :wink: ) Heeft subfora die voor bepaalde leden wel of niet zichtbaar zijn, gewoon omdat niet alles open en bloot hoeft te komen staan.
Boa`s, what else?

Waardering: 1
ID: 1012

Berichtdoor Korneel » 26 aug 2007 22:55

just ik vind toch dat je er iets te zwaar aan tilt, ik kan het ook neit zien maar vind dat nu ook weer niet zo erg, belangrijke dingen zullen hier uiteindelijk toch wel gepost worden denk ik, en foto's die de moeite waard zijn komen vast ook wel nog
you know, shit happens

Waardering: 1
ID: 1012

Berichtdoor Korneel » 26 aug 2007 22:57

@ sven: ik ben van kortrijk (west vlaanderen) kan eventueel wel een heel stuk dichter geraken met de trein moest ik meegaan
you know, shit happens

ID: 791

Berichtdoor Just » 26 aug 2007 23:06

Mijn reactie lijkt overdreven en idd alsof ik er heel zwaar aan til. Maar ik kan jullie vertellen dat ik nog goed slaap hoor :lol:
Ik snap wel dat je het topic nu niet open gooit, omdat er al teveel prive info opstaat. Maar in 1e instantie had ik nooit gekozen voor zo'n oplossing. Er bestaat ook altijd nog iets als mail, personal message (forum optie) en word en exel. Dat is vele malen overzichtelijker dan een forum topic, waar alles onder elkaar staat op verschilllende pagina's. Het is ook enkel mijn mening hoor..
En ik ken ook wel meerdere forums en heb er zelf ook enkele beheerd, dus van geheime topics weet ik ook wel. Maar deze houd je daarom ook GEHEIM en ga je niet aan de grote klok hangen. Dan creeer je ook niet het gevoel dat mensen zich buitengesloten kunnen voelen, niet dat ik dit zelf ervaar. Maar ga aub niet overal vertellen; nou op dit moment zijn wij op ons prive topic dit aan het bespreken, binnenkort mogen jullie hier misschien ook van proeven. Gooi het dan aub in 1 keer erop.
Wij hadden een hoop slangen. Gestopt met het houden, maar nog wel passie voor de hobby :D

Waardering: 4
ID: 1308

Berichtdoor seraph » 26 aug 2007 23:12

Just schreef:Ik wil ook echt geen ruzie maken, maar ik ben gewoon iemand die zegt wat hij denkt. Soms is dat prettig en soms ook niet, maar je weet dan wel wat je aan me hebt.

Een hele goede eigenschap vind ik zelf, al komt het waarschijnlijk soms wel eens fout over denk ik...

Wat betrefd het kliekjes effect, Er was (lees: is) geen kliekje hier over de BBQ (neem aan dat je dit verborgen forum bedoeld). Er waren een aantal mensen die elkaar konden door de 1e BBQ, en de rest was allemaal nieuw voor elkaar. Iedereen mocht komen (uitzonderingen daargelaten) dus als je zin had gehad had je gezellig een biertje mee kunnen drinken, had je kunnen merken dat er geen kliekje is maar dat iedereen gewoon gezellig samen staat.

Het verborgen gedeelte beval enkel topics waar niemand verder iets van hoeft te weten, dit komt gewoon vanwege privecy redenen. Ik weet niet of Daphne het erg leuk zou vinden waneer iedereen zo haar huis zou vinden... Verder is er vooral een hoop onzin over de soort muziek die we wilden horen en meer flauwekul daar langs gekomen, totaal geen kliekjes vorming daar geweest dus.

De foto's zullen dus zeker nog online komen en zichtbaar voor iedereen, maar waneer iemand zoals gezegd niet wilt dat een bepaalde foto online komt moet die gene de kans krijgen om dit te zeggen. Er zijn nu nog mensen bij Daphne, deze komen morgen naar huis dus later deze week zullen de foto's waarschijnlijk al geschift zijn en dus ook bereikbeikbaar voor de rest van het forum. Er word dus niets achtergehouden, want de foto's die mensen liever niet zien worden gewoon weggehaald en dus niet voor "het kliekje" wel zichtbaar.

Ik hoop dat je het een beetje snapt op deze manier, want het is juist heerlijk dat er geen kliekjes zijn en iedereen gelijkwaardig staat op het forum. Dat mensen elkaar buiten het forum om ook zien en/of contact hebben hoeft ook niets aan de sfeer af te doen.

Groetjes.

Edit:

Just schreef:Mijn reactie lijkt overdreven en idd alsof ik er heel zwaar aan til. Maar ik kan jullie vertellen dat ik nog goed slaap hoor :lol:
En ik ken ook wel meerdere forums en heb er zelf ook enkele beheerd, dus van geheime topics weet ik ook wel. Maar deze houd je daarom ook GEHEIM en ga je niet aan de grote klok hangen. Dan creeer je ook niet het gevoel dat mensen zich buitengesloten kunnen voelen, niet dat ik dit zelf ervaar. Maar ga aub niet overal vertellen; nou op dit moment zijn wij op ons prive topic dit aan het bespreken, binnenkort mogen jullie hier misschien ook van proeven. Gooi het dan aub in 1 keer erop.

Ben ik met je eens hoor Just, had niet zo gezegd hoeven worden. Is wel gebeurt, helaas maar niets meer aan te doen. Hoop dat je volgende x gezellig ook komt en dan drinken we een biertje :wink: (ik cola dan want hoef geen bier)

(en gelukkig slaap je nog goed :wink: :lol: )

ID: 791

Berichtdoor Just » 26 aug 2007 23:20

Dat snap ik allemaal wel Seraph. Het ging mij meer om de keuze van het medium.
Maar laten we het erbij laten, want het is het niet waard :D
Het is gewoon puur mij mening die ik even wilde delen en misschien dat iemand zich ernog ik kon vinden ;)
Het kan soms verkeerd over komen inderdaad, daarom vermeld ik er ook bij dat het niet mijn intentie is om ruzie te maken. Ik heb genoeg meegemaakt dat via tekst iets heel verkeerd kan overkomen terwijl dit in het echt nooit zou gebeuren.
De enige boodschap die ik wilde mededelen was dat het in mijn ogen slimmer is om zo'n topic geheim te houden en er niet over te praten. Want ik denk dat er wel meer mensen waren die het wat apart vonden.

edit: haha ik drink ook geen bier, dus ook cola voor mij! :p Of heb je ook mixjes? :P
Wij hadden een hoop slangen. Gestopt met het houden, maar nog wel passie voor de hobby :D

Berichtdoor seraph » 26 aug 2007 23:26

Just schreef:Dat snap ik allemaal wel Seraph. Het ging mij meer om de keuze van het medium.
Maar laten we het erbij laten, want het is het niet waard :D
Het is gewoon puur mij mening die ik even wilde delen en misschien dat iemand zich ernog ik kon vinden ;)
Het kan soms verkeerd over komen inderdaad, daarom vermeld ik er ook bij dat het niet mijn intentie is om ruzie te maken. Ik heb genoeg meegemaakt dat via tekst iets heel verkeerd kan overkomen terwijl dit in het echt nooit zou gebeuren.
De enige boodschap die ik wilde mededelen was dat het in mijn ogen slimmer is om zo'n topic geheim te houden en er niet over te praten. Want ik denk dat er wel meer mensen waren die het wat apart vonden.

edit: haha ik drink ook geen bier, dus ook cola voor mij! :p Of heb je ook mixjes? :P

Idd, Super dat je er zelf ook zo over denkt (is het niet waard).
Maar ik kan me eigen er ook wel in vinden hoor, maar zie het ook van 2 kanten.

Als je volgende x ook komt, zorg ik dat er een mixje voor je klaar staat :wink: :duim: :biertje:

ID: 1573

Berichtdoor druif » 26 aug 2007 23:47

hoppa uitgepraat:):) nu weer meer verhalen...:P:P

kan iemand vertellen wat die ervan vond.. en leuke dingetjes:)

ik ben benieuwd
1.1 p.g.g anary het lavender hypo en amel
0.1 p.g.g amel striped
0.1 p.g.g wildkleur striped het amel
1.0 eryx colubrinus loveridgei anery
0.1 eryx colubrinus loveridgei

ID: 893

Berichtdoor svensegers99 » 26 aug 2007 23:49

ik vond de bbq wel goed hoor was gezellig enzo :lol:

was er niet hihi

Berichtdoor seraph » 27 aug 2007 00:15

druif schreef:hoppa uitgepraat:):) nu weer meer verhalen...:P:P

kan iemand vertellen wat die ervan vond.. en leuke dingetjes:)

ik ben benieuwd

:duim: :)

Het was hardstikke gezellig, was een erg lange treinreis! (jaja ben met een aantal mensen gaan treinen). Maar Daphne stond op gezellig op te wachten met de auto :)

In het begin was het natuurlijk ff wennen, maar het eerste wat opvalt is hoe schitterend en groot alles is daar! Even een rondje doen, huis bekijken en HUP naar de slangen! En dat was schitterend, liggen daar zoveel schitterende slangen! (en waren er nu natuurlijk ook die er normaal niet liggen) Daarna was naar buiten en je eigen eens voorstellen (leuk hoor 2 namen :lol: ) En al snel praatte je mee want uiteraard ging het over...jawel: slangen :mrgreen: en toen het hek van de dam was ging het over alles en nog wat.

Helaas waren er mensen die niet lang konden blijven, maar was erg leuk en gezellig dat ze er waren!

Lekker de BBQ aangezet (Lees: toen heeft Vincent de BBQ lekker aangezet :mrgreen: ) en kwam het vlees tevoorschijn...wat een heerlijk gezicht was dat :mrgreen: Toen de BBQ eenmaal warm was lekker eten, was heerlijk.

Toen het een beetje kouder begon te worden (en donker) ging het kampvuur aan, jaja mensen een heus mooi groot vuur! echt schitterend Daphne! heb je goed geregeld! :wink: En langzaam aan druppelde iedereen de feestzaal in. En een feestzaal was het zeker! compleet met hangbanken, muziek (harde muziek! :roll: ) en niet gelogen: een echte tap! Deze werd al een hele dag goed gebruik van gemaakt moet ik overigens zeggen :lol: (niet door mij hoor hahahaha)

Was een heeeel lange dag, en om 3 uur had ik het gevoel dat het weer 's ochtend half 6 was en het ieder moment licht kon worden. Maar het was het zeker waard want dit had ik zelf voor geen goud willen missen! (ja enkel dat moment dat Martijn, Rossie46, JCB en iedereen die ik niet zag De kamer binnen kwamen terwijl Lieske en ik nog lekker lagen te slapen :P en ja, we sliepen nog. maar van al dat geflits van de fototoestellen word je wel wakker hoor! :P )

Er was een heeeeeeeeerlijk ontbeitje klaar gemaakt (weet niet wie aangezien ik op bed lag) maar heb een flauwvermoeden dat de gastvrouw en gastheer hier achter zaten :lol: :P En toen was het dus even lekker wakker worden met roerei met spekjes, pannekoeken met spek, cornflakes, een gekookt eitje, boterhammen met jam, en zelfgemaakte sapjes! Toen lekker opwarmen in het zonnetje, (want het weer was PERFECTO!) en daarna rustig wat opruimen, beetje chillen en helaas weer richting huis...

Voor iedereen die heeft getwijfeld om te komen en niet gekomen is: Je hebt een super weekend gemist! Dus volgende BBQ verwachten we je er ook bij :P :mrgreen:

En de juicy detail moet ik nog ff over denken, want er is zoveel gebeurt afgelopen 24 uur dat ik ff goed moet denken wat er nou eigenlijk allemaal gebeurt is... :mrgreen: :P (maar met zoveel ltr. bier zijn er natuurlijk wel juicy details hahaha)
Oja, werd vanmorgen wakker met een een oranje/roze hoofd...Bij deze bedank ik Daphne dus voor haar verfkunst hahaha :mrgreen: (met spuitbusje verven dan he :P )

ID: 1573

Berichtdoor druif » 27 aug 2007 00:21

das pas een leuk verhaal!!!!

lijkt een beetje op een vakantie

meer meer meeeeeeeeeeeeer verhaaltjes:P
1.1 p.g.g anary het lavender hypo en amel
0.1 p.g.g amel striped
0.1 p.g.g wildkleur striped het amel
1.0 eryx colubrinus loveridgei anery
0.1 eryx colubrinus loveridgei

Waardering: 6
ID: 778
Land: Duitsland

Berichtdoor daphne » 27 aug 2007 09:19

hey goed verslag man! :P :mrgreen:
vincent mag de eer van het ontbijt op zich nemen. Hij is nu weer bezig, want triggerd motley en starline zijn er nog. Ze slapen nog wel, maar dat duurt vast niet lang meer.
Jaja de juicy details hahahahaha ik weet er 1 hahahahahaha
mag ik mag ik mag ik???? even een hint voor alle andere forum gebruikers er was iemand zo dronken dat hij/zij onder een dikke eik met zeer dicht bladerdak naar de sterren lag te kijken :lol:
WHAHAHAHAHAHAHAHA
:clap: oh you so BIG :shock:

Berichtdoor JCB » 27 aug 2007 09:22

daphne schreef:hey goed verslag man! :P :mrgreen:
vincent mag de eer van het ontbijt op zich nemen. Hij is nu weer bezig, want triggerd motley en starline zijn er nog. Ze slapen nog wel, maar dat duurt vast niet lang meer.
Jaja de juicy details hahahahaha ik weet er 1 hahahahahaha
mag ik mag ik mag ik???? even een hint voor alle andere forum gebruikers er was iemand zo dronken dat hij/zij onder een dikke eik met zeer dicht bladerdak naar de sterren lag te kijken :lol:
WHAHAHAHAHAHAHAHA

Aanvulling: Met zijn gezicht in de grond :lol:
Boa`s, what else?

Berichtdoor JCB » 27 aug 2007 09:29

Naja ik vertel het gewoon alleen dan zonder naam van betreffende persoon, die mag het zelf bekend maken als die dat wil :mrgreen:

Iedereen was bijna naar bed. Alleen ik, vincent en seraph en starline nog niet. Dus we sluiten alles af etc en gaan naar boven. Maar aangezien er iemand zo dronken zelf naar bed was gegaan wilden we even kijken of die ook echt in bed lag. Maar nee die was nergens te bekennen. Toen hoorden we iemand zeggen dat hij naar het kampvuur was gelopen (tussen alle distels en sloten in :shock: ) dus zijn er maar snel naartoe gerent. En ja daar lag meneer inderdaad lekker naar de steren te kijken met zijn gezicht naar de grond toe gericht onder een dikke eikenboom :lol: (ja een meneer ja :P ) Naja glasje water en toen een paar liter er weer uit :mrgreen:
Maar toen begonnen de honden te blaffen en dacht ik iemand te zien lopen. Starline was ondertussen alweer naar bed gegaan. Dus wij lopen r naartoe roept starline uit het raam: Wat gaan jullie doen? Ja we gaan even kijken want er liep hier volgens mij nog iemand. Haar antwoord daarop was duidelijjk: WACHT IK WIL MEE! Ik trek even snel mijn broek aan. En jahoor daar kwam ze aangerent (broek verkeerd om aan :mrgreen: ) Maar niemand gevonden en de andere meneer die teveel ophad lag nog steeds in zijn auto te pitten (we hadden we de auto sleutels voor de zekkerheid afgepakt :P ) Dus daarna even .... ander de steren vandaan gehaald en netjes naar zijn bed gebracht. Hij viel op het bed neer en het enige wat hij nog kon zeggen: Dit bed was voortbestemd! En weg was hij :lol:

En de volgende ochtend vroeg motley zich af waarom starline had geroepen: Wacht ik doe even mijn broek UIT!
Blijkbaar was motley niet meer zo bij de tijd om goed te luisteren dat er werd geroepen dat ze haar broek juist aan deed :lol:

Naja dit was dus maar een klein deel van de hele avond :shock:

En daphne nog bedankt voor de gastvrijheid en alle andere dingen!
Boa`s, what else?

VorigeVolgende

Keer terug naar Evenementen