Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

nieuwe BBQ bij Daphne

Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
Waardering: 4
Heeft bedankt: 0
ID: 1308
Land: Nederland

Berichtdoor seraph » 05 jun 2007 16:49

nou ik wil ook wel komen :D ( als je het goed vind he daphne :lol: ) is wel heeeel ver weg, maar moet ff kijken of ik met reefer mee ken liften, maar reefer moet ook eerst een lift regelen :P

dus we gaan eens kijken wat we kenne regelen, moeten gewoon iets regelen want dit zal wel gezellig worden! (heb net de foto's van de vorige bbq gezien en dit schopte mij toch wel van het twijfel-padje af!)

nou jullie horen nog van mij (en reefer :wink: )

Beheerder
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7

Berichtdoor Martijn » 05 jun 2007 16:50

Hoe meer zielen hoe meer vreugd 8)
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen

Waardering: 0
ID: 943

Berichtdoor tijgertjuhh » 05 jun 2007 16:52

Gelukkig maar! weer een gezellig iemand erbij! :D

Miss dat jullie met Spider mee kunnen rijden (moet je onderling maar ff kijken) ofzo. Ik heb volgens mij nog wel een plekje en volgens mij Erick en motley ook, maar weet niet zeker. Maar dan moet(en) jij/jullie wel eerst richting ons komen ;)
0.0.1 PGG Amel '13

1.0 Python Regius '13

0.0.2 PGG Amel '14

0.2 Jack Russel '08 en '13

ID: 985
Land: België

Berichtdoor reefer » 05 jun 2007 17:01

tijgertjuhh schreef:Gelukkig maar! weer een gezellig iemand erbij! :D

Miss dat jullie met Spider mee kunnen rijden (moet je onderling maar ff kijken) ofzo. Ik heb volgens mij nog wel een plekje en volgens mij Erick en motley ook, maar weet niet zeker. Maar dan moet(en) jij/jullie wel eerst richting ons komen ;)

bedoel je dan mij of robbert :lol:
slangen
0.1.0 lampropeltis mex mex
0.1.0 Pituophis catenifer sayi
hagedissen
1.1.0 Anolis carolinensis
0.2.0 lygodactylus picturatus
salamanders
0.0.2 Cynops oriëntalis
insecten
2.2.0 Heteropteryx dilatata (psg 18)
vissen
0.0.55 tropische vissen
knaagdieren
0.2.0 gerbil

vroeger gehad
2.0.0 lygodactylus picturatus
0.0.2 Takydromus sexlineatus
0.1000+.0 carausius morosus (psg1)
2.0.0 Heteropteryx dilatata (psg 18)
1.1.0 psg 23 eurycantha calcarata (psg 23)
1.1.0 Phyllium celebicum (psg 128)

ID: 1049

Berichtdoor starline » 05 jun 2007 17:05

tijgertjuhh schreef:
Erick schreef:als we dan vanaf jullie naar a'dam gaan en dan naar utrecht rijden we gezellie achter elkaar aan

ik heb een veel beter idee, als Star op de interliner stapt, rijdt ze rechtstreeks naar station Alphen, en dan pikken we haar daar op. Een enkeltje Amsterdam - Alphen kost ongeveer 6 euro. Afhankelijk van de opstapplek natuurlijk.

De opstapplekken voor de interliner (de 370 ri. Alphen a/d Rijn) zijn Marnixstraat, Leidscheplein, Museumplein, Haarlemmermeerstation, Olympisch stadion en Schiphol.

Dan rijden we met zn allen richting Utrecht, daar pikken we Martijn (en evt Manic) op en dan rijden we in collone (met die walkie talkies) naar Nordhorn.

Goed plan?

ik vind het helemaal goed!!!! :D :P :D

ik vind het al super dat ik mee mag!! :D

(sorry dat ik nu pas reageer, maar ik moet doordeweeks echt vroeg naar bed :wink: )
0.1.0 surinaamse roodstaart B.C.C
0.0.1 nicaragua lokatiteit B.C.I
1.0.0 python regius
2.6.8 pantherophis guttatus (morphs en wk)

Berichtdoor seraph » 05 jun 2007 17:07

reefer schreef:

hahaha robin niet zo uitlokke jij :P

tijgertjuhh, gewoon je zwijgrecht hier gebruiken hoor! geen antwoord op geven :wink:

(we weten allemaal wie je bedoelde :twisted: )

ID: 985

Berichtdoor reefer » 05 jun 2007 17:08

Seraph schreef:
reefer schreef:

tijgertjuhh, gewoon je zwijgrecht hier gebruiken hoor! geen antwoord op geven :wink:

maar dan voel jij je weer slecht omdat ze het over mij had ... ik wou je sparen toch waar he
slangen
0.1.0 lampropeltis mex mex
0.1.0 Pituophis catenifer sayi
hagedissen
1.1.0 Anolis carolinensis
0.2.0 lygodactylus picturatus
salamanders
0.0.2 Cynops oriëntalis
insecten
2.2.0 Heteropteryx dilatata (psg 18)
vissen
0.0.55 tropische vissen
knaagdieren
0.2.0 gerbil

vroeger gehad
2.0.0 lygodactylus picturatus
0.0.2 Takydromus sexlineatus
0.1000+.0 carausius morosus (psg1)
2.0.0 Heteropteryx dilatata (psg 18)
1.1.0 psg 23 eurycantha calcarata (psg 23)
1.1.0 Phyllium celebicum (psg 128)

Berichtdoor tijgertjuhh » 05 jun 2007 17:26

starline schreef:
tijgertjuhh schreef:
Erick schreef:als we dan vanaf jullie naar a'dam gaan en dan naar utrecht rijden we gezellie achter elkaar aan

ik heb een veel beter idee, als Star op de interliner stapt, rijdt ze rechtstreeks naar station Alphen, en dan pikken we haar daar op. Een enkeltje Amsterdam - Alphen kost ongeveer 6 euro. Afhankelijk van de opstapplek natuurlijk.

De opstapplekken voor de interliner (de 370 ri. Alphen a/d Rijn) zijn Marnixstraat, Leidscheplein, Museumplein, Haarlemmermeerstation, Olympisch stadion en Schiphol.

Dan rijden we met zn allen richting Utrecht, daar pikken we Martijn (en evt Manic) op en dan rijden we in collone (met die walkie talkies) naar Nordhorn.

Goed plan?

ik vind het helemaal goed!!!! :D :P :D

ik vind het al super dat ik mee mag!! :D

(sorry dat ik nu pas reageer, maar ik moet doordeweeks echt vroeg naar bed :wink: )

Maakt niet uit, de bbq is nog ver weg! ;)

Seraph schreef:
reefer schreef:

Ik beroep me idd op mn zwijgplicht :P aan jullie uit te vechten wie k bedoelde, haha!

Ok de planning is nu: Erick en motley (en evt triggerd) komen naar Peter007 en mij. Daarna rijden we met zn 4/5en naar station Alphen om Starline op te pikken. Daarna rijden we naar Utrecht en laden we Martijn en JCB in! :lol:

Als ik goed kan tellen zitten we nu op 7 man die zeker weten mee/samenrijden. Van triggerd weten we het nog niet en k ga even uit van wat we zeker weten. Dat betekent dat ik nog 1 plek in de auto heb (als je ervan houdt opgepropt achterin een Kadett te zitten) en Erick nog 2 (en dan ga k uit van 5 personen per auto, indien mogelijk. Lees: indien voor 5 personen verzekerd, ik ben dat wel weet niet of Erick dat is).

Dus daarom zei ik: miss een van jullie (reefer of Seraph) bij Erick en een bij mij erbij.

Snappè-vouz?
0.0.1 PGG Amel '13

1.0 Python Regius '13

0.0.2 PGG Amel '14

Berichtdoor seraph » 05 jun 2007 17:32

tijgertjuhh schreef:Ok de planning is nu: Erick en motley (en evt triggerd) komen naar Peter007 en mij. Daarna rijden we met zn 4/5en naar station Alphen om Starline op te pikken. Daarna rijden we naar Utrecht en laden we Martijn en JCB in! :lol:

Als ik goed kan tellen zitten we nu op 7 man die zeker weten mee/samenrijden. Van triggerd weten we het nog niet en k ga even uit van wat we zeker weten. Dat betekent dat ik nog 1 plek in de auto heb (als je ervan houdt opgepropt achterin een Kadett te zitten) en Erick nog 2 (en dan ga k uit van 5 personen per auto, indien mogelijk. Lees: indien voor 5 personen verzekerd, ik ben dat wel weet niet of Erick dat is).

Dus daarom zei ik: miss een van jullie (reefer of Seraph) bij Erick en een bij mij erbij.

Snappè-vouz?

nice, ja ik snap hem zeker. nou ik ben van de partij :D, nog ff kijken dan bij wie idd.

Berichtdoor tijgertjuhh » 05 jun 2007 17:34

als je het niet erg vind om als een sardientje achterin mn auto te zitten, kan je er wel bij mij bij in ;)

je hebt wel iets meer ruimte dan een sardientje hoor :P
0.0.1 PGG Amel '13

1.0 Python Regius '13

0.0.2 PGG Amel '14

Waardering: 1
ID: 272

Berichtdoor mike » 05 jun 2007 18:05

hoi hoi, ik heb zojuist de foto's van de vorige bbq gezien en dat zag er erg gezellig uit. moet even kijken of ik geen les hoef te geven in dat weekend maar anders wil ik ook graag komen.
ik ken jullie dan alleen maar van de posts hierzo (en ik ben niet echt iemand van al die klets en flauwekul dingen, maar dat is puur tijd gebrek) maar zou jullie graag eens in levende lijve willen ontmoeten.
wat het rijden betreft wacht ik het weer even af. is het slecht weer hoop ik dat er ergens een plekje vrij is vanaf utrecht en anders is het een mooi excuus om weer eens een tochtje op de motor te maken.
wie weet tot 25/26 augustus. als ik mag komen :( en als ik kan, dat moet ik even afwachten rooster is nog niet klaar.
Je bent verstandig wanneer je van al wat wordt gezegd, de helft maar gelooft.
Maar je bent wijs als je weet welke helft je moet geloven.

ID: 1010

Berichtdoor JCB » 05 jun 2007 19:07

Martijn schreef:Het is handig om af te spreken aan welke kant van het station, Jaarbeurszijde neem ik aan (aan de andere kant is t tram station)?

Dat moeten we tegen die tijd maar even bekijken :)

De trein van eindhoven - Utrecht centraal. Stopt die ook in Utrecht overvecht? Ik woon pal aan utrecht overvecht (zie nu een treintje langsrijden :P ) Ook is dit stationetje een stuk makkelijker te bereiken dan Utrecht centraal (je hoeft niet door de hele binnenstad heen) En we hebben dan een vast adres om af te spreken (makkelijker dan jah ergens op dat plein ja ;) ) Maar dat kan natuurlijk allen als jij (en evt andere) langs utrecht overvecht komen (en onze chaufeur het een goed idee vind ;) )

ID: 1010

Berichtdoor JCB » 05 jun 2007 19:08

@daphne: Wat is trouwens de eventuele woonplaats van jou die ik bij 9292ov in zou kunnen vullen die hij wEl kent? :P

Waardering: 2
ID: 493

Berichtdoor The Spider » 05 jun 2007 19:18

ik zal hier waarschijnlijk niet aanwezig zijn :(
de tankkosten komen hoog op en zo lang alleen rijden zonder gebabbel is om in slaap te valle dus gevaarlijk
Discussiëren is kennis uitwisselen, ruzie maken is onwetendheid uitwisselen.

1.0 Boa Constrictor Albino (Sharp Strain)
0.1 Boa constricor poss. supersalmon poss. het. striped gen
0.1 Boa constrictor salmon DH sunglow (sharp)
1.1 Boa constictor imperator
0.1 Orthriophis taeniura ridleyi
1.1 Lichanura trivirgata saslowi
2.0 python molurus (wildkleur .het albino , albino)
1.0 Python Regius
1.0 pantherophis guttatus missing black motley .het caramel
1.1 luipaardgekko

Beheerder
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7

Berichtdoor Martijn » 05 jun 2007 19:24

JCB schreef:
Martijn schreef:Het is handig om af te spreken aan welke kant van het station, Jaarbeurszijde neem ik aan (aan de andere kant is t tram station)?

Dat moeten we tegen die tijd maar even bekijken :)

De trein van eindhoven - Utrecht centraal. Stopt die ook in Utrecht overvecht? Ik woon pal aan utrecht overvecht (zie nu een treintje langsrijden :P ) Ook is dit stationetje een stuk makkelijker te bereiken dan Utrecht centraal (je hoeft niet door de hele binnenstad heen) En we hebben dan een vast adres om af te spreken (makkelijker dan jah ergens op dat plein ja ;) ) Maar dat kan natuurlijk allen als jij (en evt andere) langs utrecht overvecht komen (en onze chaufeur het een goed idee vind ;) )

Nee de Intercity stopt alleen in 's-Hertogenbosch en dan Utrecht Centraal.
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen

VorigeVolgende

Keer terug naar Evenementen