reptilica beurzen van bureau view
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
15 berichten
• Pagina 1 van 1
- Motleydotnl
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 1211
- Land: Nederland
reptilica beurzen van bureau view
zijn er hier mensen die op de beurs van view staan? deze maand geloof ik in leeuwarden?? iig sta ik op bijna elke beurs van view, namelijk paranormaalbeurs.
wie gaan er dus allemaal naar leeuwarden???
zag in een forum bericht dat jullie een keer 2 meter lange stand gratis kregen???? zal wel eens ff praten met de organisatie om te kijken of er wat te regelen valt. als jullie dat goed vinden!
daisy
wie gaan er dus allemaal naar leeuwarden???
zag in een forum bericht dat jullie een keer 2 meter lange stand gratis kregen???? zal wel eens ff praten met de organisatie om te kijken of er wat te regelen valt. als jullie dat goed vinden!
daisy
- Ricardo1983
- ID: 1093
Re: reptilica beurzen van bureau view
motley schreef:zijn er hier mensen die op de beurs van view staan? deze maand geloof ik in leeuwarden??
Klopt, deze maand in de beurs, om preciezer te zijn, de 29e
- Motleydotnl
ik ben present. sta zelf op de paranormaal beurs bij samsara maar ben denk ik ook wel veel op de reptielenbeurs te vinden!!
wil ik wel ff wat mensen van hier ontmoeten!
wil ik wel ff wat mensen van hier ontmoeten!
- Motleydotnl
o dat weet ik niet of het een grote beurs is. ben namelijk nog nooit met view in leeuwarden geweest. denk wel dat je er wel erdelijk wat kan vinden!
- starline
- ID: 1049
hahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0.1.0 surinaamse roodstaart B.C.C
0.0.1 nicaragua lokatiteit B.C.I
1.0.0 python regius
2.6.8 pantherophis guttatus (morphs en wk)
0.0.1 nicaragua lokatiteit B.C.I
1.0.0 python regius
2.6.8 pantherophis guttatus (morphs en wk)
Voor iedereen die gaat, hier kun je nog een kortingsbon aanvragen voor de entree: http://www.reptilica.nl/bezoekers.html
- Motleydotnl
ik ga niet. hoefde niet op de pn beurs te staan en om even 200 kilometer te gaan rijden vind ik wel een beetje veel.
maar leiden ben ik er wel bij!!
maar leiden ben ik er wel bij!!
- Ricardo1983
- ID: 1093
Snits schreef:Ik ga er gewoon heen, die 45min rijden... en als het niet bevalt kan ik altijd nog die geweldige reptielenspeciaalzaak uit Leeuwarden bezoeken om naar Boa-eieren te vragen
Deze zaak is op zondag gesloten
Waarschijnlijk staat hij wel op de beurs, alleen dan heeft die opeens mensen die t wel weten(om zijn naam hoog te houden, waarschijnlijk).....
De beurs is niet echt groot, helaas.....
Hoewel, vorig jaar de 1e editie was, dus misschien is die nu groter(gezien de aanloop vorig jaar)....
Ik ben net terug, was erg leuk. Niet zo groot maar ik heb me prima vermaakt. Je kon tenminste bij de stands komen Er waren mooie dieren te zien, erg goedkoop vond ik ook... ik zag een Lampro van 3 jaar voor dezelfde prijs als Snits mij heeft gekost...
Nog een extra lampje gekocht en een extra thermometer... tevens mezelf weg moeten trekken voor een schitterende retic.... hebben hebben hebben....Nee afblijven!
Na wat overlegd te hebben met een lamprokenner toch besloten al m'n eigen dieren te kweken. Ik dacht dat Snits nog wel wat klein voor grotere prooien (liever 2 kleinen dan 1 grote zeg maar) maar die van hem eten al springers. Tja dan kan ik prima een kweekje beginnen... Ben voor hamsters gegaan, die stinken niet zo vreselijk als muizen dus ik kan ze gewoon binnen zetten als de schuur te warm of te koud is. Daarnaast hebben hamsters een rothekel aan mij, in tegen stelling tot de meeste muizen. Het is dus de hamster of mijn vingers
Heb nu twee labbakken gekocht en een 3-tal roborovski hamstertjes, 2 voor de kweek en 1 voor vanavond. Snits was uitermate geintereseerd in het kleine ding maar deze was zo fel... door het glas heen vloog ze hem aan. Dus die krijgt eerst een fatale tik voor ik ze kennis laat maken... mijn hemel wat zit daar een pit in
Nog een extra lampje gekocht en een extra thermometer... tevens mezelf weg moeten trekken voor een schitterende retic.... hebben hebben hebben....Nee afblijven!
Na wat overlegd te hebben met een lamprokenner toch besloten al m'n eigen dieren te kweken. Ik dacht dat Snits nog wel wat klein voor grotere prooien (liever 2 kleinen dan 1 grote zeg maar) maar die van hem eten al springers. Tja dan kan ik prima een kweekje beginnen... Ben voor hamsters gegaan, die stinken niet zo vreselijk als muizen dus ik kan ze gewoon binnen zetten als de schuur te warm of te koud is. Daarnaast hebben hamsters een rothekel aan mij, in tegen stelling tot de meeste muizen. Het is dus de hamster of mijn vingers
Heb nu twee labbakken gekocht en een 3-tal roborovski hamstertjes, 2 voor de kweek en 1 voor vanavond. Snits was uitermate geintereseerd in het kleine ding maar deze was zo fel... door het glas heen vloog ze hem aan. Dus die krijgt eerst een fatale tik voor ik ze kennis laat maken... mijn hemel wat zit daar een pit in
- sportfreakie
- ID: 1257
15 berichten
• Pagina 1 van 1