Slangendag 2013
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
41 berichten
• Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Slangendag 2013
Ja, mijn terrarium 100x50x50 40 euro!
Maar foto's komen morgen ofzo. Ik voer hem morgen ook pas, nu is ze lekker door het terra aan het kuisen.
Ik hoop ook op wat foto's van jou thamnophis!
Maar foto's komen morgen ofzo. Ik voer hem morgen ook pas, nu is ze lekker door het terra aan het kuisen.
Ik hoop ook op wat foto's van jou thamnophis!
Dieren:
- 0.0.1 Pantherophis Guttatus (Spijker)
- halloween83
- Waardering: 64
- Heeft bedankt: 8
- ID: 7417
- Land: Nederland
Haha, ja elke keer dat het ding zich laat zien ligt ie niet stil dus valt nog niet mee er een goede foto van te maken. Hoe dan ook zullen de echte kleuren op de foto nooit zo goed overkomen als in het echt met deze soort...
1.1 Thamnophis Sirtalis Concinnus: Roshi en Astrid
1.0 Thamnophis Eques Obscurus: Udon
1.1 Thamnophis Elegans Terrestris: Anju en Kimchi
1.1 Thamnophis Sirtalis Pickeringii: Ikan en Ritja
2.0 Thamnophis Sirtalis Similis: Poncha en Peixe
- anne mardis
- Waardering: 46
- Heeft bedankt: 56
- ID: 5613
- Land: België
toffe beurs , vele mensen gesproken , maar er waren enkele mensen dat ik wou spreken van dit forum , maar niet gezien , bij iemand twijfelde ik of hij het juist was,maar toch niet aangesproken.
alleen weer veel geld kwijt ,gggrrr die beurzen zijn echt niet goed voor me
alleen weer veel geld kwijt ,gggrrr die beurzen zijn echt niet goed voor me
Echt een goeie beurs!! Zou alleen muizen kopen, maar ja...
Echt een vet mooie Orthriophis taeniurus callicyanous (blue beauty) ik kon 'r niet laten liggen, zeker niet toen ik de prijs naar beneden kreeg.
god zoveel moois gezien kwijl kwijl.
Echt een vet mooie Orthriophis taeniurus callicyanous (blue beauty) ik kon 'r niet laten liggen, zeker niet toen ik de prijs naar beneden kreeg.
god zoveel moois gezien kwijl kwijl.
- halloween83
- Waardering: 64
- Heeft bedankt: 8
- ID: 7417
Spijker schreef:Bij krijg ik zn kleuren er wel goed op (hoop ik).
Ze hadden gister wel veel thamnophissen he?
Ik vond het een beetje tegenvallen eigenlijk... Had gehoopt op wat meer kwekers uit het buitenland maar ik heb alleen 1 Belg gezien, die dan wel hele mooie had maar niet wat ik zocht. Ik wil een concinnus vrouwtje erbij maar in NL is er dit jaar geloof ik maar 1 geboren... Nou heb k die in principe wel besproken maar omdat ze niet goed groeit wordt dat pas volgend jaar. En ik vond de bak toch een beetje leeg met 1 klein slangetje, dus dan nu alvast een obscurus erbij ipv die volgend jaar te kopen
De huid van deze slang is een beetje iriserend, dus als het licht niet goed valt ziet het eruit als een grijze worm Bij Spijker zie je haar (weet je dat al?) print heel mooi
Misschien dat ik volgend jaar genoeg in de slangenwereld zit om gezichten te herkennen. Ik heb alleen Niels, de andere thamnophishouder, gezien
1.1 Thamnophis Sirtalis Concinnus: Roshi en Astrid
Ja, oke ze hadden er niet veel maar ik heb wel minimaal 3 kraampjes gezien, meer dan normaal voor een beurs (vind ik).
Ik weet niet of het een hij of zij is, maar waar ik haar kocht dachten ze aan de staartbasis een zij ,dus noem ik haar haar
Ik weet niet of het een hij of zij is, maar waar ik haar kocht dachten ze aan de staartbasis een zij ,dus noem ik haar haar
Dieren:
- NwlMarvin
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 6562
Je had je slang ook mee kunnen nemen gisteren genoeg mensen daar die konden sonderen en poppen dan had je het zeker kunnen weten
Pantherophis guttatus Amel Motley
Boa Constrictor
Python Regius wildkleur
Boa Constrictor
Python Regius wildkleur
NwlMarvin schreef:Je had je slang ook mee kunnen nemen gisteren genoeg mensen daar die konden sonderen en poppen dan had je het zeker kunnen weten
Niet nodig, alleen maar onnodige stres. Het komende jaar ga ik er toch nog niet mee kweken, dus is het nog niet nodig. Ook kan ik het voor 12,50 hier in de stad doen, veel minder lang rijden enz.
Dieren:
- NwlMarvin
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 6562
Spijker schreef:NwlMarvin schreef:Je had je slang ook mee kunnen nemen gisteren genoeg mensen daar die konden sonderen en poppen dan had je het zeker kunnen weten
Niet nodig, alleen maar onnodige stres. Het komende jaar ga ik er toch nog niet mee kweken, dus is het nog niet nodig. Ook kan ik het voor 12,50 hier in de stad doen, veel minder lang rijden enz.
Zo snel heeft een rattenslang geen stress maar oke ja je moet het zelf weten als je er geen andere slangen bij gaat zetten enzo hoef je het ook niet te weten
Pantherophis guttatus Amel Motley
Boa Constrictor
Python Regius wildkleur
Boa Constrictor
Python Regius wildkleur
41 berichten
• Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3