Rattenslang duikt op in Goese slaapkamer
19 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
- ethrellik
- Verbannen
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 607
- Land: Nederland
Rattenslang duikt op in Goese slaapkamer
http://www.pzc.nl/regio/zeeland/6941195/Rattenslang-duikt-op-in-Goese-slaapkamer.ece
Oke, laat ik eerlijk zijn.
Dit was mijn slang
Meestal als je zo'n bericht lees, "gelukkig is het mijn slang niet"
Totdat het op een gegeven moment wel zo is.
Hoe het is gebeurd: rond 4 juli was het enorm warm, het was 32 graden in mijn huis.
en 36 graden in de terrarium. in andere woorden; ik heb alle ramen en deuren open gezet om de luchten om een beetje verkoeling te zoeken. ik heb mijn gut eruit gehaald om even onder de kast te liggen waar het een stuk koeler is.
ik ben gaan slapen en was er niet van bewust dat het raam op de vloer nog 2 cm open was.
volgende morgen was ze weg, en tot vandaag heb ik moeten lezen in de krant dat ze aangevallen is geweest en door de verwondingen is overleden.
mijn hart viel in duizend stukjes, voornamelijk de media gekte maakte het erger.
Hoeveel hoor je over zwerfkatten? nihil! Dit is meteen een krantenkop op pagina 22 in de pzc.
Ik moet het doen met een slang minder, ze was 110% tam en alle kinderen in mijn familie hebben haar al eens vastgehouden. Ze kreeg goede verzorging en was kern gezond! ik moest echt een traantje wegpikken, al gaat het over een gut. het voelt als een stukje van je ziel wat weg is.
Sorry dat dit is overkomen, ik heb een slechte naam gemaakt van het houden van reptielen.
en het spijt me daarvoor, maar een slang te verliezen op deze manier is al erg genoeg.
Ik geef de media de schuld om het alleen maar erger te maken dan het werkelijk is.
Zo gelieve geen negatieve commentaar op mijn verzorging of "had je maar moeten opletten"
Het is al erg genoeg!
Rust zacht 0.1 Elaphe g. guttata NK'06 aka willy
Oke, laat ik eerlijk zijn.
Dit was mijn slang
Meestal als je zo'n bericht lees, "gelukkig is het mijn slang niet"
Totdat het op een gegeven moment wel zo is.
Hoe het is gebeurd: rond 4 juli was het enorm warm, het was 32 graden in mijn huis.
en 36 graden in de terrarium. in andere woorden; ik heb alle ramen en deuren open gezet om de luchten om een beetje verkoeling te zoeken. ik heb mijn gut eruit gehaald om even onder de kast te liggen waar het een stuk koeler is.
ik ben gaan slapen en was er niet van bewust dat het raam op de vloer nog 2 cm open was.
volgende morgen was ze weg, en tot vandaag heb ik moeten lezen in de krant dat ze aangevallen is geweest en door de verwondingen is overleden.
mijn hart viel in duizend stukjes, voornamelijk de media gekte maakte het erger.
Hoeveel hoor je over zwerfkatten? nihil! Dit is meteen een krantenkop op pagina 22 in de pzc.
Ik moet het doen met een slang minder, ze was 110% tam en alle kinderen in mijn familie hebben haar al eens vastgehouden. Ze kreeg goede verzorging en was kern gezond! ik moest echt een traantje wegpikken, al gaat het over een gut. het voelt als een stukje van je ziel wat weg is.
Sorry dat dit is overkomen, ik heb een slechte naam gemaakt van het houden van reptielen.
en het spijt me daarvoor, maar een slang te verliezen op deze manier is al erg genoeg.
Ik geef de media de schuld om het alleen maar erger te maken dan het werkelijk is.
Zo gelieve geen negatieve commentaar op mijn verzorging of "had je maar moeten opletten"
Het is al erg genoeg!
Rust zacht 0.1 Elaphe g. guttata NK'06 aka willy
Slangen zijn doof, mensen niet... waarom luisteren ze dan ook nooit?
http://www.youtube.com/user/ethrellik88
- ariee
- ID: 4436
Re: Rattenslang duikt op in Goese slaapkamer
Gecondoleerd
1.0.0 Boa Constrictor Imperator Nk 07
0.0.1 Orthriophis Taeniura Friesei Nk 09
1.0.0 Epicrates Angulifer Nk 01
0.0.1 Hybride Rattenslang NK 15-07-2010
1.1.0 Leiocephalus personatus
1.0.0 Kat
en nog een Aquarium
0.0.1 Orthriophis Taeniura Friesei Nk 09
1.0.0 Epicrates Angulifer Nk 01
0.0.1 Hybride Rattenslang NK 15-07-2010
1.1.0 Leiocephalus personatus
1.0.0 Kat
en nog een Aquarium
- Peter S
- ID: 2114
Aardig naadje.
Vind het wel heel dapper dat je toegeeft dat het jouw slang is geweest, dat doen een hoop mensen dan weer niet.
Vind het wel heel dapper dat je toegeeft dat het jouw slang is geweest, dat doen een hoop mensen dan weer niet.
Never forgive, never forget...
- willeke
- ID: 4710
Hey Paul,
Was ik vanmiddag vergeten te zeggen maar gecondoleerd. Vind het wel super van je dat je het toegeeft dat het de jouwe was, zeker hier op het forum.
Vond het wel gezellig vanmiddag om eens te praten met een andere liefhebber, maak ik toch niet elke dag mee haha.
Maar je hoort me zaterdag nog wel, denk dat we het op zaterdagmiddag houden, zondagmiddag zou het wel eens druk kunnen zijn bij jou in de buurt met de voetbal....
grtz Willeke
Was ik vanmiddag vergeten te zeggen maar gecondoleerd. Vind het wel super van je dat je het toegeeft dat het de jouwe was, zeker hier op het forum.
Vond het wel gezellig vanmiddag om eens te praten met een andere liefhebber, maak ik toch niet elke dag mee haha.
Maar je hoort me zaterdag nog wel, denk dat we het op zaterdagmiddag houden, zondagmiddag zou het wel eens druk kunnen zijn bij jou in de buurt met de voetbal....
grtz Willeke
- Steven
- ID: 4228
Gecondoleerd, erg rot allemaal. Ik vind het ook erg dapper van je dat je het toegeeft!
Mvg,
Steven
- defence
- ID: 3933
Klote is dat. En ik denk dat iedereen het weleens heeft meegemaakt dat zijn of haar slang ontsnapt is. Het kan iedereen gebeuren. Sterkte.
- Danique
- ID: 3560
Wat sneu.. ! Gecondoleerd.
Jammer dat de media er altijd zo'n ophef over maakt..
Jammer dat de media er altijd zo'n ophef over maakt..
Reptielen, Slangen, Geleedpotigen etc
1.1 Python regius (wildkleur & 100% het.Piebald)
1.1 Pogona vitticeps
1.5 Pseudocreobotra wahlbergii
0.1 Brachyphelma smithi
1.1 Ambystoma mexicanum
1.1 Sesarma bidens
1.0 Tetraodon fluviatilis
RIP
1.1 Python regius (wildvang)
1.1 Pandinus imperator
1.2 Mantis religiosa
1.1 Pogona vitticeps
0.1 Brachyphelma smithi
1.1 Ambystoma mexicanum
1.1 Sesarma bidens
RIP
1.1 Pandinus imperator
1.2 Mantis religiosa
Veel sterkte met je verlies!
Je hebt een fout gemaakt,een fout wat iedereen wel eens kan overkomen.Uit die fout moet je leren zodat het niet meer zou kunnen gebeuren.
Jammer dat het zo gelopen is....
ps: ik ben mijn regius man nog steeds kwijt,vind nergens een teken van leven...Ik hoop ook nog steeds dat ik hem levend en hopelijk gezond ga terugvinden....
Je hebt een fout gemaakt,een fout wat iedereen wel eens kan overkomen.Uit die fout moet je leren zodat het niet meer zou kunnen gebeuren.
Jammer dat het zo gelopen is....
ps: ik ben mijn regius man nog steeds kwijt,vind nergens een teken van leven...Ik hoop ook nog steeds dat ik hem levend en hopelijk gezond ga terugvinden....
*BPS*
Python regius:
2.0.0 wildkleur (Musty&Felix)
1.0.0 spider(Spinnetje)
0.1.0 pastel
1.0.0 cinnamon is op komst
0.1.0 Epicrates cenchria cenchria(Tutty frutty)
0.1.0 Heterodon nasicus nasicus(Suzie)
0.0.1Corallus hortulanus(Spikkel)
een maine coon,dwerghamstertjes en kweekratjes
1.0.0 spider(Spinnetje)
0.1.0 pastel
- Danique
- ID: 3560
Ojeej.. ben je hem nog steeds kwijt ja ? Pff.. Ik zat helemaal in de stress toen mijn vorige Python regius ontsnapt was.. Overal gezocht maar kon haar nergens vinden. En toen we haar vonden was ze door de kat gegrepen. (ze leefde nog wel, maar knapte niet meer op..)
Reptielen, Slangen, Geleedpotigen etc
1.1 Pogona vitticeps
0.1 Brachyphelma smithi
1.1 Ambystoma mexicanum
1.1 Sesarma bidens
RIP
1.1 Pandinus imperator
1.2 Mantis religiosa
1.1 Pogona vitticeps
0.1 Brachyphelma smithi
1.1 Ambystoma mexicanum
1.1 Sesarma bidens
RIP
1.1 Pandinus imperator
1.2 Mantis religiosa
Danique schreef:Ojeej.. ben je hem nog steeds kwijt ja ? Pff.. Ik zat helemaal in de stress toen mijn vorige Python regius ontsnapt was.. Overal gezocht maar kon haar nergens vinden. En toen we haar vonden was ze door de kat gegrepen. (ze leefde nog wel, maar knapte niet meer op..)
Nee nog steeds niet
Het is een klein appartementje dus ver kan die niet zitten....Ik denk nog steeds achter de keukenkasten of in de muur...Hopelijk nog op mijn verdiep...weet niet goed hoe dat zit(of het doorloopt naar de onderburen).
Ach ik kan blijven hopen en zoeken...
*BPS*
Python regius:
1.0.0 spider(Spinnetje)
0.1.0 pastel
1.0.0 spider(Spinnetje)
0.1.0 pastel
- ethrellik
- Verbannen
- ID: 607
willeke schreef:Hey
grtz Willeke
ik denk dat zondag op de markt, totale chaos word om te komen met de auto wegens het voetbal. Dus zaterdag moet wel kunnen, ik zorg ervoor dat ik op tijd of eerder klaar ben met werk.
Tussen haakjes, bedankt iedereen voor het begrip en alle steun.
Ik voel me al een stuk beter thnxs
Slangen zijn doof, mensen niet... waarom luisteren ze dan ook nooit?
http://www.youtube.com/user/ethrellik88
- steef1987
- ID: 4745
gecondoleerd gozer.
erg vervelend wat er is gebeurd.
Goed van je dat je het toegeefd, dat doen er maar weinig.
erg vervelend wat er is gebeurd.
Goed van je dat je het toegeefd, dat doen er maar weinig.
1.0 nk 09 Pantherophis Guttatus bloodred
0.1 nk 09 Pantherophis Guttatus wildkleur
0.0.1 nk 09 python regius
1.1 pogona vitticeps
1.0 pitbull
- Motleydotnl
- ID: 1211
Gecondoleerd en knap van je dat je aangeeft dat het jou slang is...
- David
- ID: 3403
- Land: België
Wat jammer zeg! Je wou goed doen door voor koelte te zorgen en dat is fout gelopen. Ik heb hier ook last van de hitte en als ik ramen openzet wordt het pas echt heet - Tegen 14u waan je je in de tropen! Dus ik doe alle verwarming uit, de gordijnen dicht en ik heb maar 1 slang die niet boven 30° mag; die zet ik een grote gesloten ijsroomdoos gevuld met ijsblokjes in z'n bak en dat brengt de temp. op 28, 29° (als het voor jou koeler moet; 2 dozen dan). Je moet het ijs op tijd aanmaken natuurlijk - gelukkig heb ik een ijsmachine maar ook met een gewone vriezer geraak je makkelijk aan ijs. Oh ja; ik zag ze er nog nooit aankomen maar voor de zekerheid een handdoek ofzo rond de doos.
Erg gecondoleerd.
Vind het heel er voor je, ben recent ook een slang (ook een gut, mijn allereerste) kwijtgeraakt, weliswaar aan een ziekte, en hoewel ik ook probeerde goed te doen door hem er te willen doorhalen met alles wat de dierenarts me had gezegd.. maak ook ik mezelf nog regelmatig verwijten en stel me vragen. Ik hoop dat je een goede steun hebt van de mensen om je heen in deze moeilijke tijd.
Heb je hem trouwens nog kunnen/mogen zien achteraf, om afscheid te nemen?
Vind het heel er voor je, ben recent ook een slang (ook een gut, mijn allereerste) kwijtgeraakt, weliswaar aan een ziekte, en hoewel ik ook probeerde goed te doen door hem er te willen doorhalen met alles wat de dierenarts me had gezegd.. maak ook ik mezelf nog regelmatig verwijten en stel me vragen. Ik hoop dat je een goede steun hebt van de mensen om je heen in deze moeilijke tijd.
Heb je hem trouwens nog kunnen/mogen zien achteraf, om afscheid te nemen?
1.0 Pantherophis Guttatus Missing Black (Ringo) RIP: 17/06/2010
1.0 BCI Crawl Cay x Salmon (Calypso), geboren april 2010
1.0 BCI Crawl Cay x Salmon (Calypso), geboren april 2010
19 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2