[SF promotietour] Reptilica Almere
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
55 berichten
• Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
- jer0en
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 939
Wij zijn ook nog even een uurtje geweest. Wij hadden de kleine mee en die vond het na 1 uur benen kijken wel welletjes. Wij zijn naar de beurs gekomen om daar onze 1.0 "chocolate albino"gekko op te halen, uiteraard om slangen te bekijken en om te neuzen naar leuke aanbiedingen.
Ook hebben wij de stand gezien van slangenforum.com. Ik krijg nu misschien veel commentaar over wat ik nu ga zeggen. Ik vond de stand van slangenforum.com er een beetje kaal bij staan. Enkelt een paar flyers en een actie voor voerbakjes voor de knaagdieren.
Misschien is het de volgende keer een optie om 1 of 2 pc's/laptops mee te nemen met een offline forum en/of een powerpointpresentatie. Je kan dan goed laten zien hoe het forum eruit ziet, dat het een goed bezocht forum is en dat er zelfs leuke prijzen te winnen zijn ivm een zoveeljarig bestaan.
Nu weet ik dat het geen grote beurs was en dat dit de eerste keer was dat er een promotie is voor het slangenforum. beschouw dit dus ook als een stukje opbouwende kritiek voor de volgende keer, en niet als een aanval op de beheerders van dit geweldige forum.
Want wees eerlijk. Er is hier veel uitgebreide informatie te vinden over vele soorten slangen en hun verblijven.
groetjes
jeroen
Ook hebben wij de stand gezien van slangenforum.com. Ik krijg nu misschien veel commentaar over wat ik nu ga zeggen. Ik vond de stand van slangenforum.com er een beetje kaal bij staan. Enkelt een paar flyers en een actie voor voerbakjes voor de knaagdieren.
Misschien is het de volgende keer een optie om 1 of 2 pc's/laptops mee te nemen met een offline forum en/of een powerpointpresentatie. Je kan dan goed laten zien hoe het forum eruit ziet, dat het een goed bezocht forum is en dat er zelfs leuke prijzen te winnen zijn ivm een zoveeljarig bestaan.
Nu weet ik dat het geen grote beurs was en dat dit de eerste keer was dat er een promotie is voor het slangenforum. beschouw dit dus ook als een stukje opbouwende kritiek voor de volgende keer, en niet als een aanval op de beheerders van dit geweldige forum.
Want wees eerlijk. Er is hier veel uitgebreide informatie te vinden over vele soorten slangen en hun verblijven.
groetjes
jeroen
0.2.0 Eublepharis macularius "Wildkleur"
1.0.2 Eublepharis macularius "Chocolate Albino Wildkleur"
1.1.0 Boa Constrictor Imperator
=======================
0.0.1 Iguana Iguana
=======================
0.1.0 Staffordshire Bullterrier "Chanta"
1.0.0 Mechelse Herder
1.0.0 Europese Korthaar
2.0.1 Konijn
=======================
1.0.2 Eublepharis macularius "Chocolate Albino Wildkleur"
1.1.0 Boa Constrictor Imperator
=======================
0.0.1 Iguana Iguana
=======================
0.1.0 Staffordshire Bullterrier "Chanta"
1.0.0 Mechelse Herder
1.0.0 Europese Korthaar
2.0.1 Konijn
=======================
Hier wil ik wel even op reageren
De stand stond vol met spullen en was binnen mum van tijd leeggekocht
Verder ben ik wel bezig met meer (groot) promotie materiaal,
maar ik zit met de kosten en hoe neem ik het mee want ik heb geen auto
Er stond een bord met info over de wedstrijd, Full-color.
Verder ben ik benieuwd wie die laptops gaat betalen.
Dat idee bestaat al sinds EERDERE PROMOTIES
Het was de 3e keer (zie evenementen forum). We hadden niet zo'n hoge verwachting, maar die werd vol overtroffen. Het was zelfs best druk vond ik. Door die verwachting is er niet denderend veel aandacht besteed aan promotie materiaal. Bovendien kost een beetje promotie materiaal al gauw 50-200 euro en dat besteed ik liever aan het online houden van het forum.
Promotie is een vak apart. Ik sta open voor ideeen
De stand stond vol met spullen en was binnen mum van tijd leeggekocht
Verder ben ik wel bezig met meer (groot) promotie materiaal,
maar ik zit met de kosten en hoe neem ik het mee want ik heb geen auto
Er stond een bord met info over de wedstrijd, Full-color.
Verder ben ik benieuwd wie die laptops gaat betalen.
Dat idee bestaat al sinds EERDERE PROMOTIES
Het was de 3e keer (zie evenementen forum). We hadden niet zo'n hoge verwachting, maar die werd vol overtroffen. Het was zelfs best druk vond ik. Door die verwachting is er niet denderend veel aandacht besteed aan promotie materiaal. Bovendien kost een beetje promotie materiaal al gauw 50-200 euro en dat besteed ik liever aan het online houden van het forum.
Promotie is een vak apart. Ik sta open voor ideeen
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)
Slangenforum - Passie voor slangen
Martijn (Slangenforum beheerder)
Slangenforum - Passie voor slangen
ben ook nog ff langsgeweest, zag op de site van Colaris dat ze een p.g.g candy cane zouden meenemen helaas was deze al verkocht
Heb nog wel een warmtesteen wat lampen en plantjes meegenomen.
Heb nog wel een warmtesteen wat lampen en plantjes meegenomen.
nk17 0.1 Bloodred Low Pied Sided
nk17 1.0 Normal het. Hypo, Butter,Motley, 66% Lavender, 50%Palmetto,Anery
nk17 0.1 (Lavender??) Ghost Moltely 66% ph. Terrazzo, Caramel, Amel
nk17 0.1 Butter Tessera het. Motley 50% ph. Hypo
nk17 1.0 Normal het. Hypo, Butter,Motley, 66% Lavender, 50%Palmetto,Anery
nk17 0.1 (Lavender??) Ghost Moltely 66% ph. Terrazzo, Caramel, Amel
nk17 0.1 Butter Tessera het. Motley 50% ph. Hypo
- Leon H.
- ID: 213
- Land: Nederland
Die opbouwende kritiek (ik weet er ook nog eentje: een digitaal schoolbord met de site erop!) is op zich natuurlijk helemaal waar... je moet wát voor je hobby over hebben, Martijn
En nu even serieus: ik denk dat promotiemateriaal ook afhankelijk is van sponsors. Het zou toch van de zotte zijn als Martijn en Desiree dit zelluf moeten betalen. En aangezien het voorlopig al moeite genoeg kost om sponsors te vinden om het forum draaiende te houden, kan ik me er wel iets bij voorstellen dat daar de eerste voorkeur naar uitgaat. Maar och... wat niet is kan nog komen
Leon
En nu even serieus: ik denk dat promotiemateriaal ook afhankelijk is van sponsors. Het zou toch van de zotte zijn als Martijn en Desiree dit zelluf moeten betalen. En aangezien het voorlopig al moeite genoeg kost om sponsors te vinden om het forum draaiende te houden, kan ik me er wel iets bij voorstellen dat daar de eerste voorkeur naar uitgaat. Maar och... wat niet is kan nog komen
Leon
"Wijsheid begint met verwondering"- Socrates
0.0.1 python regius nk 2005 - website: kaa-koningspython.tk (buiten werking)
- Leon H.
- ID: 213
Ja, zeker... vooral als je de volgende keer het forum wilt promoten met een digitaal schoolbord... da's nog effe doorsparen
Dat zou toch wat zijn, hè?! Pfff... keep on dreaming
Leon
Dat zou toch wat zijn, hè?! Pfff... keep on dreaming
Leon
"Wijsheid begint met verwondering"- Socrates
- Pasofino
- ID: 1013
Ik ben geweest op de beurs in Almere en wist niet dat er een promotie tafel was, het was dat ik stopte en rond keek en toen een stuk papier zag met slangenforum.nl.
Jammer dat er niet meer was om de site te promoten.
Er is al door andere ook al dezelfde optie gedaan om via laptops wat beeld matriaal te laten zien van wat er zo al gebeurd en te doen is op het forum en kaartjes om uit te delen.
Jammer dat er niet meer was om de site te promoten.
Er is al door andere ook al dezelfde optie gedaan om via laptops wat beeld matriaal te laten zien van wat er zo al gebeurd en te doen is op het forum en kaartjes om uit te delen.
1.1.0 Python Regius wildkleur
1.0.0 Python Regius VPI Axanthic
0.1.0 Python Regius het Axanthic
1.0.0 Python Regius Piedbold
1.1.0 Epicrates Cenchria Maurus
1.2.0 Lamprophis Fuliginosus
0.1.0 Rhamphiophis Rostratus
1.1.0 Elaphe Climacophora
0.1.0 Lampropeltis Getulus Californiae Albino
1.1.0 Liasis Childreni
0.0.1 Ceratophrys Cranwelli
1.0.0 Python Regius VPI Axanthic
0.1.0 Python Regius het Axanthic
1.0.0 Python Regius Piedbold
1.1.0 Epicrates Cenchria Maurus
1.2.0 Lamprophis Fuliginosus
0.1.0 Rhamphiophis Rostratus
1.1.0 Elaphe Climacophora
0.1.0 Lampropeltis Getulus Californiae Albino
1.1.0 Liasis Childreni
0.0.1 Ceratophrys Cranwelli
- desiree
- ID: 1
Op dit moment zitten we al met het probleem dat we te "zwaar" worden voor de server dus dat zal moeten veranderen en dat kost een hele hoop. Vandaar ook dat we met sponsors aan de slag zijn gegaan. Pas als we definitief op de "grote" server zitten kunnen we meer gaan doen omtrent de promotie. Het lijkt me een beetje zinloos om van alles aan te gaan schaffen om vervolgens uit de lucht te moeten. Het geen om met laptops te gaan werken is een keigoed idee maar ook een stervens duur iets. De bedoeling is wel om met de toekomst i.i.g 1 laptop te hebben staan. Ook zijn er meer dingen op het programma waar ik me nog niet over uit mag wijden, omdat dit nog een enigsinds onzeker iets is. Tot die tijd is het aanpoten met de middelen die we hebben.
- jelmerboy
- ID: 1018
Shittt...
Ik zag al een aantal keer die poster, ik had erg graag langs willen komen.. Ik woon in kruidenwijk ( almere-stad) alleen ik dacht dat het in februari was... Ik zag in de stad een poster hangen en ik ben er geintresseerd in slangen en wou er meer info over
Ik zag al een aantal keer die poster, ik had erg graag langs willen komen.. Ik woon in kruidenwijk ( almere-stad) alleen ik dacht dat het in februari was... Ik zag in de stad een poster hangen en ik ben er geintresseerd in slangen en wou er meer info over
55 berichten
• Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4