Man bijt hond!
66 berichten
• Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Boake
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 2701
- Land: België
Re: Man bijt hond!
Heb het filmke op de pc staan, wie het wil, stuur maar een pm.
Boake
Boake
1.0.0 Boa constrictor 100%het.albino sharp lijn.
0.1.0 Boa constrictor 100%het.albino peter kahl 2008
0.1.0 Boa constrictor imperator
0.1.0 Boa constrictor 100%het.albino peter kahl 2008
0.1.0 Boa constrictor imperator
- Lolly
- ID: 3536
ja het is waar wat je zegt.
ik heb juist dat artikel op internet gelezen tot iemand wordt gebeten door een slang en dan is het terug om zeep ze moeten onze hobby is in een goed daglicht beginnen te stellen wie doet dat nu met zijn slangen elke ervaren en serieuse houder van slangen gaan dit niet doen mijn slangen worden ook enkel alleen maar genomen als ze moeten eten in hun curver en dan gaan ze ook metteen terug in het terrarium.
ik heb juist dat artikel op internet gelezen tot iemand wordt gebeten door een slang en dan is het terug om zeep ze moeten onze hobby is in een goed daglicht beginnen te stellen wie doet dat nu met zijn slangen elke ervaren en serieuse houder van slangen gaan dit niet doen mijn slangen worden ook enkel alleen maar genomen als ze moeten eten in hun curver en dan gaan ze ook metteen terug in het terrarium.
1.1 Python regius (wildkleur)
0.1 Python regius POSS. HET Albino
1.0 Morelia Spilota Cheyni
0.1 Python regius POSS. HET Albino
1.0 Morelia Spilota Cheyni
- wafke
- ID: 3778
Ik ben degene over wie seppe zo reclameert.
Aangezien het makkelijk is mensen aan te vallen die je niet kent vind ik het raar om hier zo te reageren.
De bak die je zag was een tijdelijke bak ze hadden gevraagd om de slang hier in te zetten terwijl ze filmden omdat onze kelder verwarmd wordt en daar geen filmploeg in past. Dus ga er nu niet van uit dat ik mijn slangen in een kale bak houdt zonder verwarming of dergelijke. Ze zitten hier gewoon niet in de living langs mij.
Kenn je weet me immers wonen dus als je zo graag ruzie wilt komen maken kan je altijd langs komen. De rest van de mensen die mij willen leren kennen zijn immers ook welkom dan kun je mijn standpunt ook leren kennen in plaats van 2 zinnen in een interview van meer dan een half uur serieus te nemen en hier op te oordelen wat voor iemand ik ben ze zenden immers niet alles uit. Zo was ook nergens te lezen dat hun cameraman bang had van alle soorten dieren eens in de zetel kon ze dan ook wegkruipen op een gegeven moment en liet ik het dier doen zodat het rustig kon worden.
Lynn jou eerste slang is weken ziek geweest. Je kan misschien ook vertellen dat we je toen geholpen hebben en dat ze na 2 dagen hier goed verwarmd te zitten zonder de ganse tijd vervoerd te worden weer wilde eten.
Voor de rest is kritiek altijd welkom maar mijn enige doel en dat heb ik die mensen ook verteld die kwamen filmen was omdat ik slangen eens niet als dieren die constant aanvielen en levensgevaarlijk waren wilde laten zien in de media. Vaak geloven mensen immers wat ze in films zoals anaconda zien.
Aangezien het makkelijk is mensen aan te vallen die je niet kent vind ik het raar om hier zo te reageren.
De bak die je zag was een tijdelijke bak ze hadden gevraagd om de slang hier in te zetten terwijl ze filmden omdat onze kelder verwarmd wordt en daar geen filmploeg in past. Dus ga er nu niet van uit dat ik mijn slangen in een kale bak houdt zonder verwarming of dergelijke. Ze zitten hier gewoon niet in de living langs mij.
Kenn je weet me immers wonen dus als je zo graag ruzie wilt komen maken kan je altijd langs komen. De rest van de mensen die mij willen leren kennen zijn immers ook welkom dan kun je mijn standpunt ook leren kennen in plaats van 2 zinnen in een interview van meer dan een half uur serieus te nemen en hier op te oordelen wat voor iemand ik ben ze zenden immers niet alles uit. Zo was ook nergens te lezen dat hun cameraman bang had van alle soorten dieren eens in de zetel kon ze dan ook wegkruipen op een gegeven moment en liet ik het dier doen zodat het rustig kon worden.
Lynn jou eerste slang is weken ziek geweest. Je kan misschien ook vertellen dat we je toen geholpen hebben en dat ze na 2 dagen hier goed verwarmd te zitten zonder de ganse tijd vervoerd te worden weer wilde eten.
Voor de rest is kritiek altijd welkom maar mijn enige doel en dat heb ik die mensen ook verteld die kwamen filmen was omdat ik slangen eens niet als dieren die constant aanvielen en levensgevaarlijk waren wilde laten zien in de media. Vaak geloven mensen immers wat ze in films zoals anaconda zien.
- wafke
Nog iets wat ik vergeten te vermelden was.
Hoeveel mensen zeggen hier niet dat slangen hanteren slecht is maar je vind ze dan wel met foto's van hun slangen in de tuin als zij zelf het gevoel hebben dat het buiten wel warm is.
Het massagesalon was ook verwarmd binnen en ik vervoer mijn dieren zoals de meeste hier doen.
Kritiek geven en zeggen ik wil niet op tv is mooi maar ondertussen lopen mekkeren over het beeld over reptielen zonder zelf iets te willen veranderen is gemakkelijk.
Hoeveel mensen zeggen hier niet dat slangen hanteren slecht is maar je vind ze dan wel met foto's van hun slangen in de tuin als zij zelf het gevoel hebben dat het buiten wel warm is.
Het massagesalon was ook verwarmd binnen en ik vervoer mijn dieren zoals de meeste hier doen.
Kritiek geven en zeggen ik wil niet op tv is mooi maar ondertussen lopen mekkeren over het beeld over reptielen zonder zelf iets te willen veranderen is gemakkelijk.
- wafke
daiw schreef:Wonderer schreef:De andere persoon met de tijgerpython daarentegen had het dier in een bak zonder eender welke schuilplaats of beschutting zitten. Gewoon in een glazen terra zonder achterwand waar je doorheen kon kijken langs beide zeiden. Ook was het vasthouden achter het hoofd echt niet nodig. Zijn uitleg was gewoon dat het dier anders te hevig was... Het grappige was wel dat hij terwijl hij die uitspraak deed het dier er alles aan deed om uit deze greep te ontsnappen.
Ook ging hij op en af met het dier naar een massagecenter wat dus niets als stress oplevert...
Seppe
Typisch hem...
Ooit was hij ook een hobbyist, daarna werd hij winkelier.
Zette principes opzij, en gaf verkeerde info aan mensen om zo te kunnen verkopen.
Hij had ook een forum, maar wegens in opspraak te komen tegen hem, vloog ik eraf
En zo zijn er nog vertrokken hoor...
Nu ga je zeggen dat ik mijn dieren niet goed houdt. Terwijl je weet dat ze hier niet in de living in een glazen bak staan aangezien je hier bent geweest.
Hoe kun je verkeerde info geven als je gaat zien dat info jaarlijks weer verandert en nog van land tot land afhankelijk is. Ik lees op meer dan enkel de belgische en nederalndse fora.
Dat je erafgevlogen bent toen had ook heel andere redenen dus ga nu niet proberen leugens te verspreiden dit bewijst ook nog eens mijn reden dat je niet zo eerlijk bent als je verteld.
- Wonderer
- ID: 1021
Als alles er toch zo goed bij zit, wat we dus niet zagen maar dit zou aan de bak gevraagd door de filmploeg liggen, dan vind ik nog dat je je als een idioot gedroeg tijdens de reportage... Dit is toch echt niet wat we nodig hadden? Een beetje sensatiebeluste televisie over het houden van slangen hebben we in mijn ogen al meer als genoeg gehad.
Vond het een beetje amateuristisch overkomen maar kan aan mij liggen.
Dus Raf, misschien was de bedoeling goed maar de intentie niet helemaal geslaagd, daar ken ik je niet goed genoeg voor. Het zien van jou in deze reportage op deze manier maakte me dus ook kwaad zoals je wel kon lezen.
groeten,
Seppe
Vond het een beetje amateuristisch overkomen maar kan aan mij liggen.
Dus Raf, misschien was de bedoeling goed maar de intentie niet helemaal geslaagd, daar ken ik je niet goed genoeg voor. Het zien van jou in deze reportage op deze manier maakte me dus ook kwaad zoals je wel kon lezen.
groeten,
Seppe
-A wild animal is like a loaded gun, one day it will go off-
Slangen:
3.3 Lamprophis fuliginosus 2.2 Het. albino
1.1 Lamprophis fuliginosus ALBINO
1.2 Pituophis melanoleucus sayi Het. alle kleuren v.d. regenboog
2.1 Pituophis melanoleucus sayi ALBINOhet. alle kleuren v.d. regenboog
1.2 Eryx columbrinus loveridgei Het. Albino
1.0 Morelia cheynei high contrast IVORY
0.1 Elaphe Bimaculata
1.1 Calabaria reinhardtii
1.1 Lampropeltis pyromelana knoblochi
0.1 Corallus hortulanus
1.1 Morelia viridis (Sorong & Aru)
[/i]
Slangen:
0.1 Elaphe Bimaculata
0.1 Corallus hortulanus
[/i]
- wafke
Ik ben ook niet gewoon van op tv te komen. Je moet denken er gaat iemand voor je zitten deze stelt alle vragen en zegt niet in de camera kijken. Je moet naar mij kijken. Toen ik het zag vond ik ook wel dat het we als 2 idioten overkwamen op tv want het was of we in het wilde weg aan het praten waren terwijl er niemand was. Het interview dat ook meer als een half uur duurde kreeg je 2 zinnen uit omdat ik blijkbaar te veel de nadruk erop legde dat het gevaarlijk zou zijn en dat de dieren dan weer in een slecht daglicht kwamen als er ongevallen meegebeurde. Wat ik ook tegen hun vertelde dat dit belangrijk was zodat er niemand dit echt ging uitproberen. In het massage salon heb ik hier ook de nadruk opgelegd aan de vrouw die de massages gaf en gezegd 'als je dit nu moet doen dan ga je er geld voor vragen en ben je verplicht dit te doen of het dier dit nu toelaat of niet met de nodige risico's van dien'.
Ik heb aan de filmploeg mijn intenties duidelijk gemaakt maar voor mij is het ook een ervaring meer om te weten waar ik op moet letten als dit in de toekomst nog eens voorvalt. Want heb voor ze filmden alles nochtans een half uur duidelijk gemaakt dat het niet in het belachelijke getrokken mocht worden.
Voor de mensen die zich afvragen hoe ze aan jullie nummers kwamen ze gaan verkopers op kapaza en andere verkoopwebsites af voor te zien wie daar slangen verkoopt. Wij verkopen er geen maar ons hebben ze gewoon gebeld omdat we een winkel hadden. Zelf houd ik ook reptielen maar dan privé dus hebben we daar ja op gezegt.
Iedereen is hier immers welkom die ons wil leren kennen zoals we echt zijn en niet zoals tv ons voorstelt. Natuurlijk kan ik niet met iedere mens overeen komen en verschillen meningen maar dit is geen rede om elkaar beginnen af te kraken.
Seppe ik begrijp je woede en die van anderen ook want toen ik het zelf zag dacht ik ook wat hebben ze er nu van gemaakt. Maar ook jij bent welkom zijn immers zelf van limburg. Je bent zelfs welkom om mij op mijn gezicht te komen meppen als je je dan beter voelt. maar hoe dat afloopt kan ik je ook niet vertellen. Maar dan laat ik je wel eerst de bak zien waar de slang toen inzat en het hele waarom voordat mijn oog zo dicht zit dat ik zelf niks meer zie
Ik heb aan de filmploeg mijn intenties duidelijk gemaakt maar voor mij is het ook een ervaring meer om te weten waar ik op moet letten als dit in de toekomst nog eens voorvalt. Want heb voor ze filmden alles nochtans een half uur duidelijk gemaakt dat het niet in het belachelijke getrokken mocht worden.
Voor de mensen die zich afvragen hoe ze aan jullie nummers kwamen ze gaan verkopers op kapaza en andere verkoopwebsites af voor te zien wie daar slangen verkoopt. Wij verkopen er geen maar ons hebben ze gewoon gebeld omdat we een winkel hadden. Zelf houd ik ook reptielen maar dan privé dus hebben we daar ja op gezegt.
Iedereen is hier immers welkom die ons wil leren kennen zoals we echt zijn en niet zoals tv ons voorstelt. Natuurlijk kan ik niet met iedere mens overeen komen en verschillen meningen maar dit is geen rede om elkaar beginnen af te kraken.
Seppe ik begrijp je woede en die van anderen ook want toen ik het zelf zag dacht ik ook wat hebben ze er nu van gemaakt. Maar ook jij bent welkom zijn immers zelf van limburg. Je bent zelfs welkom om mij op mijn gezicht te komen meppen als je je dan beter voelt. maar hoe dat afloopt kan ik je ook niet vertellen. Maar dan laat ik je wel eerst de bak zien waar de slang toen inzat en het hele waarom voordat mijn oog zo dicht zit dat ik zelf niks meer zie
- Wonderer
- ID: 1021
Als alles goed zit zal ik heus niet op je gezicht meppen aangezien ik normaal een vredelievend persoon ben. Was op het moment van het bericht gewoon razend en wou de frustratie even kwijt.
Ik wil ook gerust eens komen kijken bij jou en dan kunnen we enige onenigheden bespreken en uit de wereld helpen?
Groeten,
Seppe
Ik wil ook gerust eens komen kijken bij jou en dan kunnen we enige onenigheden bespreken en uit de wereld helpen?
Groeten,
Seppe
-A wild animal is like a loaded gun, one day it will go off-
Slangen:
0.1 Elaphe Bimaculata
0.1 Corallus hortulanus
[/i]
Slangen:
0.1 Elaphe Bimaculata
0.1 Corallus hortulanus
[/i]
- wafke
Dat is nog een goed idee seppe. Want ben zelf ook vredelievend maar kon na heel die commentaar zelf tegen de muren oplopen. Zeker aangezien ik tegen iedereen die het gezien had al had lopen reclameren dat ze het belangrijke geknipt hadden. Zelfs mensen die geen reptielen hielden verdedigde ik het tegen maar deze zagen het probleem natuurlijk niet.
ik zal mijn adres even in een pb doorgeven anders wordt het misschien toch maar enkel als reclame aanzien.
ik zal mijn adres even in een pb doorgeven anders wordt het misschien toch maar enkel als reclame aanzien.
wafke schreef:Dat is nog een goed idee seppe. Want ben zelf ook vredelievend maar kon na heel die commentaar zelf tegen de muren oplopen. Zeker aangezien ik tegen iedereen die het gezien had al had lopen reclameren dat ze het belangrijke geknipt hadden. Zelfs mensen die geen reptielen hielden verdedigde ik het tegen maar deze zagen het probleem natuurlijk niet.
Ik ken je niet maar je moet wel heel naief zijn om niet te weten dat ze er enkel maar sensatie van willen maken. Er zijn voorgaande voorbeelden genoeg om niet in hun val te trappen.
En natuurlijk moest het weer met een tijgerpython zijn. Wat dacht je? Lekker sensationeel zo'n grote slang.
Een deftige reportage over de hobby zou leuk zijn, maar neen daar hebben ze geen zendtijd voor.
Hoedanook, ik zou toch nooit meewerken want de media is niet te vertrouwen.
Jammer genoeg zijn er nog mensen die dit nog steeds niet begrepen hebben.
En neen, van mij zal je geen foto's tegenkomen met een slang in mijn nek.
Heb geen nagel om aan mijn gat te krabben maar heb toch enkele mooie slangen!
- wafke
Wie niks probeert kan ook niks bereiken door enkel te zitten klagen dat het nooit positief is kan het ook niet positief worden. Veel onwetenden vertellen mij nu zelfs van ik dacht dat die dieren heel anders waren. Vind het ook spijtig dat er veel niet uitgezonden is maar daar kan ik nu ook niks meer aan veranderen.
Zoals ik eerder al zei als je wilt komen praten ben je altijd welkom maar ik ga hier niet de hele tijd zitten discusieren over wat wel of niet fout is gelopen. Want als we elkaar willen bekritiseren op fouten die we maken kan ik voor iedereen wel dingen vinden die ze ooit fout gedaan hebben. Dit wilt niet zeggen als iemand hier afkomt met vertel dan wat ik fout gedaan heb ooit dat ik hier ellenlange posts ga zetten om dit te bewijzen dat zal iedereen ook wel van zichzelf weten.
Groeten
Raf
Zoals ik eerder al zei als je wilt komen praten ben je altijd welkom maar ik ga hier niet de hele tijd zitten discusieren over wat wel of niet fout is gelopen. Want als we elkaar willen bekritiseren op fouten die we maken kan ik voor iedereen wel dingen vinden die ze ooit fout gedaan hebben. Dit wilt niet zeggen als iemand hier afkomt met vertel dan wat ik fout gedaan heb ooit dat ik hier ellenlange posts ga zetten om dit te bewijzen dat zal iedereen ook wel van zichzelf weten.
Groeten
Raf
- daiw
- ID: 3280
wafke schreef:Kritiek geven en zeggen ik wil niet op tv is mooi maar ondertussen lopen mekkeren over het beeld over reptielen zonder zelf iets te willen veranderen is gemakkelijk.
Dat vind ik een leuke om mee te beginnen.
Job voor opgegeven en nu al 4jaar f* hard aan het studeren ervoor.
Gezien veel dingen die je hier neerschrijft enorm naar een persoonlijke vete tegenover mij begint te lijken, wil ik graag de confrontatie aangaan.
Jammergenoeg heb je hier geen knopje om me te bannen
wafke schreef:Nu ga je zeggen dat ik mijn dieren niet goed houdt. Terwijl je weet dat ze hier niet in de living in een glazen bak staan aangezien je hier bent geweest.
Neen, je hebt gelijk,
korenslangen houden in faunaboxen van ferplast waar ze amper in kunnen bewegen..
Hoe kon ik het vergeten dat jij je dieren wel goed houdt..
Of die mooie vuurbuikjes met 36 in 1 bakje
Of die kikkers kurkdroog?
wafke schreef:Dat je erafgevlogen bent toen had ook heel andere redenen dus ga nu niet proberen leugens te verspreiden dit bewijst ook nog eens mijn reden dat je niet zo eerlijk bent als je verteld.
Dat ik eraf ben gevlogen had te maken dat ik vond dat jij je principes opzij zette vanaf de moment dat je een winkel had. en daar ben ik tegenin gegaan
En om nog even op de reportage terug te komen...
(facebook is toch ow zo makkelijk daarin trouwens )
en ik citeer:
Raf Feytons
ik wilde laten zien dat de dieren niet zo gevaarlijk waren als dat vaak vermeld wordt of dat ze constant laten zien.
3 minuten geleden
Dus even lekker iedereen aansporen om slangen te kopen, dan nog tijgerpythons?
Of ben ik helemaal mis?
met zeer vriendelijke groeten
Kenn
toen ik de mens leerde kennen, ben ik het dier meer gaan appreciëren
dus: "eerlijkheid boven vrede"
dus: "eerlijkheid boven vrede"
- wafke
Ik begin geen persoonlijke vete tegenover jou. Maar jij wel tegen mij dus als je met mij wilt babbelen kun je dat privé ook doen maar dat ligt jou wat te moeilijk. Jij zegt dat je je job hebt opgegeven maar je verteld ook dat het bestuur op school je niet aanstond dus blijkbaar gewoon een probleem met bestuur. Kan even goed zijn dat ze je hebben verzocht te vertrekken en dat je iets anders moest gaan doen omdat je op scholen niet meer welkom was. Zo kan ik ook mijn conclusies trekken over zaken die je loopt te vertellen.
Dat ze in faunaboxjes zaten was omdat we toen moesten verhuizen. Ondertussen heb ik mijn dieren allemaal al in grotere bakken gestoken. Maar ik heb het geld niet liggen om tig herpteks te kopen in 1 koop dus moet ik af en toe sparen als ik iets wil halen voor mijn dieren. We hebben de dieren toen op zo korte tijd zo goed mogelijk een onderkomen proberen te geven tot we verder konden werken.
De kikkers zaten niet kurkdroog. Spijtig dat ik bij jou nooit ben mogen komen kijken want dan kon ik ook jou fouten aanwijzen. Maar ik ben niet zo laag bij de grond om jou de grond proberen in te boren op een publiek forum ik laat de mensen zelf wel ontdekken wat voor een hypocriet je bent.
Zaten hier geen salamanders toen je hier waart geweest. Dus nu ga je al dingen proberen te verzinnen om mij door het slijk te halen.
Als je facebook zaken kopieert kopieer dan niet weer 1 zin zoals je gewoonlijk zaken eruit haalt maar kopieer alles want dan had je al een antwoord op je vraag. Verder discusieer ik niet met jou want je enige doel is mensen door het slijk halen. Dus nu citeer ik mijn facebook. Kopieer volgende keer die zinnen dan ook als je dingen op een publiek forum wilt posten. Want dat noem ik nog altijd niet babbelen maar gewoon proberen een totaal ander onderwerp op te halen omdat je persoonlijk iets tegen mij hebt.
Dat ze in faunaboxjes zaten was omdat we toen moesten verhuizen. Ondertussen heb ik mijn dieren allemaal al in grotere bakken gestoken. Maar ik heb het geld niet liggen om tig herpteks te kopen in 1 koop dus moet ik af en toe sparen als ik iets wil halen voor mijn dieren. We hebben de dieren toen op zo korte tijd zo goed mogelijk een onderkomen proberen te geven tot we verder konden werken.
De kikkers zaten niet kurkdroog. Spijtig dat ik bij jou nooit ben mogen komen kijken want dan kon ik ook jou fouten aanwijzen. Maar ik ben niet zo laag bij de grond om jou de grond proberen in te boren op een publiek forum ik laat de mensen zelf wel ontdekken wat voor een hypocriet je bent.
Zaten hier geen salamanders toen je hier waart geweest. Dus nu ga je al dingen proberen te verzinnen om mij door het slijk te halen.
Als je facebook zaken kopieert kopieer dan niet weer 1 zin zoals je gewoonlijk zaken eruit haalt maar kopieer alles want dan had je al een antwoord op je vraag. Verder discusieer ik niet met jou want je enige doel is mensen door het slijk halen. Dus nu citeer ik mijn facebook. Kopieer volgende keer die zinnen dan ook als je dingen op een publiek forum wilt posten. Want dat noem ik nog altijd niet babbelen maar gewoon proberen een totaal ander onderwerp op te halen omdat je persoonlijk iets tegen mij hebt.
Op die manier. Waar zijn de foto's eigenlijk te zien want vind ze zelf niet terug. Want was ook wel nieuwsgierig om meer te zien.
Het is zeker niet mijn bedoeling om iedereen met slangen te doen beginnen of om schoonheidsinstituten dit te zien doen dat had ik ook uitgelegd in het interview maar dat is blijkbaar niet op tv doorgekomen omdat het niet interessant genoeg was.
- wafke
Dat gesprek staat 3 minuten geleden bij terwijl het gesprekken van gisteren waren. Blijkbaar volg je me nogal op de voet om proberen een fout te vinden en dan te kunnen discusieren.
Dat lijkt mij eerder een persoonlijke vete dan dat ik in het algemeen reageerde.
Dat lijkt mij eerder een persoonlijke vete dan dat ik in het algemeen reageerde.
- Motleydotnl
- ID: 1211
- Land: Nederland
Daiw, Wafke
Graag persoonlijke vete's via PM op lossen en niet openbaar hier.
Dank je wel!
Graag persoonlijke vete's via PM op lossen en niet openbaar hier.
Dank je wel!
66 berichten
• Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5