Man bijt hond!
66 berichten
• Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Man bijt hond!
Ze zijn iedereen aan het afgaan zeker
Bij mij zullen ze wel nog niet terecht komen aangezien ik me nog niet heb laten registreren( ),zal ik binnekort wel doen
Bij mij zullen ze wel nog niet terecht komen aangezien ik me nog niet heb laten registreren( ),zal ik binnekort wel doen
*BPS*
Python regius:
2.0.0 wildkleur (Musty&Felix)
1.0.0 spider(Spinnetje)
0.1.0 pastel
1.0.0 cinnamon is op komst
0.1.0 Epicrates cenchria cenchria(Tutty frutty)
0.1.0 Heterodon nasicus nasicus(Suzie)
0.0.1Corallus hortulanus(Spikkel)
een maine coon,dwerghamstertjes en kweekratjes
2.0.0 wildkleur (Musty&Felix)
1.0.0 spider(Spinnetje)
0.1.0 pastel
1.0.0 cinnamon is op komst
0.1.0 Epicrates cenchria cenchria(Tutty frutty)
0.1.0 Heterodon nasicus nasicus(Suzie)
0.0.1Corallus hortulanus(Spikkel)
een maine coon,dwerghamstertjes en kweekratjes
Is niet zo moelijk om aan mijn telefoonnummer te geraken. Staat gewoon op mijn website.
En gezien ik jarenlang aktief ben geweest in verschillende verenigingen, meegewerkt heb aan een ontwerp voor een positieflijst, bekend ben bij de cel mileu van de federale politie,....
En daar ik niet constant van telefoonnummer verander is het niet moeilijk om mij te vinden.
En gezien ik jarenlang aktief ben geweest in verschillende verenigingen, meegewerkt heb aan een ontwerp voor een positieflijst, bekend ben bij de cel mileu van de federale politie,....
En daar ik niet constant van telefoonnummer verander is het niet moeilijk om mij te vinden.
Heb geen nagel om aan mijn gat te krabben maar heb toch enkele mooie slangen!
- Boake
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 2701
- Land: België
Vorige maand ook een mail gekregen van iemand.
Had gewoon geen zin om er op te reageren.
Mail dateert van 25-02-2010
Beste, mijn naam is Ruben , een van de reporters van de Zonemagazines. De volgende editie van de zone 09/ en zone 03/ is een wonenspecial. Nu kreeg ik de opdracht om personen te zoeken, wonende in Gent of Antwerpen, die hun huisdier hebben voorzien van een indrukwekkende woning: een groot hondenhok, een indoorrivier voor de vissen,... Het leek me zeer leuk om er iemand met bv veel terrariums en slangen in te steken. Via google kwam ik op jouw site, en wil ik je dus vragen of jij iemand kent die aan de beschrijving voldoet, of jij zelf in Antwerpen of Gent woont en veel terrariums hebt. Het zou leuk zijn als je snel zou reageren, want vreemd genoeg is mijn deadline morgen al (vrijdag). Alvast heel erg bedankt voor je tijd, en voel je uiteraard tot niets verplicht. Vriendelijke groeten.
Boake
Had gewoon geen zin om er op te reageren.
Mail dateert van 25-02-2010
Beste, mijn naam is Ruben , een van de reporters van de Zonemagazines. De volgende editie van de zone 09/ en zone 03/ is een wonenspecial. Nu kreeg ik de opdracht om personen te zoeken, wonende in Gent of Antwerpen, die hun huisdier hebben voorzien van een indrukwekkende woning: een groot hondenhok, een indoorrivier voor de vissen,... Het leek me zeer leuk om er iemand met bv veel terrariums en slangen in te steken. Via google kwam ik op jouw site, en wil ik je dus vragen of jij iemand kent die aan de beschrijving voldoet, of jij zelf in Antwerpen of Gent woont en veel terrariums hebt. Het zou leuk zijn als je snel zou reageren, want vreemd genoeg is mijn deadline morgen al (vrijdag). Alvast heel erg bedankt voor je tijd, en voel je uiteraard tot niets verplicht. Vriendelijke groeten.
Boake
Laatst bijgewerkt door Marco T. op 30 maart 2010 20:56, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: edit: niet zo maar namen online zetten. ;)
Reden: edit: niet zo maar namen online zetten. ;)
1.0.0 Boa constrictor 100%het.albino sharp lijn.
0.1.0 Boa constrictor 100%het.albino peter kahl 2008
0.1.0 Boa constrictor imperator
0.1.0 Boa constrictor 100%het.albino peter kahl 2008
0.1.0 Boa constrictor imperator
- Lynn
- ID: 2941
De reportage van slangen - massages in man bij hond is gisteren uitgezonden,
& net is de herhaling geweest.
Mijn gedachtengang hierover ga ik voor mezelf houden want ik denk dat iedereen hier wel zo'n beetje hetzelfde over denkt.
Mijn gedachtengang hierover ga ik voor mezelf houden want ik denk dat iedereen hier wel zo'n beetje hetzelfde over denkt.
Laatst bijgewerkt door Lynn op 06 apr 2010 13:04, in totaal 1 keer bewerkt.
- Wonderer
- ID: 1021
Lynn schreef:De reportage van slangen - massages is gisteren uitgezonden,
Ik houd ze niet voor mezelf! Als de idioot die onze hobby weer zo afgedaan heeft aan de buitenwereld hier op het forum aanwezig is zeg ik hem bij deze, wil je geen ruzie, blijf uit mijn buurt op eender welke beurs! Als ik je zie lopen spreek ik je toch aan en dit word geen aangenaam gesprek. Moest je nog steeds niet doorhebben dat het tegen jou is, je bent de beun die de tijgerpython achter het hoofd vasthield omdat hij anders te actief was!
Laatst is er een kleine rel ontstaan hier op het forum over het behandelen van slangen tijdens de show 'de nieuwe uri geller' maar het soort ?respect? waarmee jij je dieren behandelde was in mijn ogen vele malen erger!
Ik weet wie je bent en weet waar je woont dus moesten er nog mensen zijn die er zo over denken kunnen we misschien eens op de koffie gaan.
Seppe
-A wild animal is like a loaded gun, one day it will go off-
Slangen:
3.3 Lamprophis fuliginosus 2.2 Het. albino
1.1 Lamprophis fuliginosus ALBINO
1.2 Pituophis melanoleucus sayi Het. alle kleuren v.d. regenboog
2.1 Pituophis melanoleucus sayi ALBINOhet. alle kleuren v.d. regenboog
1.2 Eryx columbrinus loveridgei Het. Albino
1.0 Morelia cheynei high contrast IVORY
0.1 Elaphe Bimaculata
1.1 Calabaria reinhardtii
1.1 Lampropeltis pyromelana knoblochi
0.1 Corallus hortulanus
1.1 Morelia viridis (Sorong & Aru)
[/i]
Slangen:
0.1 Elaphe Bimaculata
0.1 Corallus hortulanus
[/i]
- Worm
- ID: 2907
- Land: Nederland
Pff wat een bekrompenheid hierzo. Waarom zo gesloten naar de buiten wereld?
Man bijt hond is een geweldig programma, juist omdat ze dingen zo erg open laten. De programma makers beinvloeden de mensen volgens mij maar weinig, ze laten alleen wel erg spraakmakende onderwerpen/mensen zien, de dingen uit de actualiteit gaan ze juist op een niet serieuze manier op in.
Daarnaast wat is er mis met een paar slangen over je heen laten lopen? Het is gewoon hetzelfde als hanteren alleen zijn de mensen wat rustiger(alleen maar beter).
Kijk dat hanteren bij veel dieren niet fijn is, en niet te vaak moet gebeuren is duidelijk. Maar genoeg dieren die hier echt geen last van hebben.
Ik heb het stukje niet gezien maar ik lees van Wonderer dat hij het beest achter het hoofd vast had. Was dit dan hard handig?
Kijk altijd fijn als het niet hard vast gehouden wordt, maar soms moet het even, en dat is bij elk huisdier. Slangen houden er niet van en laten dit ook wel merken door nog iets wilder te worden. Maar er zijn situaties waarbij het nu eenmaal zo uitkomt(goed om die te voorkomen maar het gaat niet altijd). Gezonde slangen kunnen ook wel een beetje stress verdragen hoor, in het wild worden ze ook niet altijd met rust gelaten.
Man bijt hond is een geweldig programma, juist omdat ze dingen zo erg open laten. De programma makers beinvloeden de mensen volgens mij maar weinig, ze laten alleen wel erg spraakmakende onderwerpen/mensen zien, de dingen uit de actualiteit gaan ze juist op een niet serieuze manier op in.
Daarnaast wat is er mis met een paar slangen over je heen laten lopen? Het is gewoon hetzelfde als hanteren alleen zijn de mensen wat rustiger(alleen maar beter).
Kijk dat hanteren bij veel dieren niet fijn is, en niet te vaak moet gebeuren is duidelijk. Maar genoeg dieren die hier echt geen last van hebben.
Ik heb het stukje niet gezien maar ik lees van Wonderer dat hij het beest achter het hoofd vast had. Was dit dan hard handig?
Kijk altijd fijn als het niet hard vast gehouden wordt, maar soms moet het even, en dat is bij elk huisdier. Slangen houden er niet van en laten dit ook wel merken door nog iets wilder te worden. Maar er zijn situaties waarbij het nu eenmaal zo uitkomt(goed om die te voorkomen maar het gaat niet altijd). Gezonde slangen kunnen ook wel een beetje stress verdragen hoor, in het wild worden ze ook niet altijd met rust gelaten.
- Steven
- ID: 4228
Ik kan die aflevering helemaal niet vinden, iemand een link toevallig?
Mvg,
Steven
- Worm
http://www.manbijthond.nl/fragmenten/zat-er-zwarte-doos-1-april
bij werkt hij alleen niet door wat verkeerde instellingen ofzo
bij werkt hij alleen niet door wat verkeerde instellingen ofzo
- Lynn
Ik heb een mailtje gestuurd naar de redactie van één.
Hopelijk doen ze er iets mee, maar ik betwijfel het.
@worm; het was alleen op de vlaamse man bijt hond denk ik.
Of ook op de nederlandse?
Hopelijk doen ze er iets mee, maar ik betwijfel het.
@worm; het was alleen op de vlaamse man bijt hond denk ik.
Of ook op de nederlandse?
Laatst bijgewerkt door Lynn op 06 apr 2010 13:51, in totaal 1 keer bewerkt.
- Steven
- ID: 4228
- Lynn
Heb het stukje nog niet online gezien.
Komt mischien nog?
Kunnen we niet allemaal een mail sturen naar de redactie van één?
trouwens nog iets gelijkaardigs gevonden;
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... sage.dhtml
Komt mischien nog?
Kunnen we niet allemaal een mail sturen naar de redactie van één?
trouwens nog iets gelijkaardigs gevonden;
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... sage.dhtml
Laatst bijgewerkt door Lynn op 06 apr 2010 13:53, in totaal 2 keer bewerkt.
- Wonderer
- ID: 1021
De andere persoon met slangen op man bijt hond had ik niets op aan te merken. Dus van bekrompenheid is hier geen sprake bij mijn weten. Ze had een degelijk terrarium met voldoende schuilplaatsen en voor zover je dat kon zien ook genoeg warmtebronnen. Ze was een echte liefhebber en dat hoorde je ook aan haar uitleg. Misschien niet de meest ervaren maar haar dieren kwamen wel op de eerste plaats.
De andere persoon met de tijgerpython daarentegen had het dier in een bak zonder eender welke schuilplaats of beschutting zitten. Gewoon in een glazen terra zonder achterwand waar je doorheen kon kijken langs beide zeiden. Ook was het vasthouden achter het hoofd echt niet nodig. Zijn uitleg was gewoon dat het dier anders te hevig was... Het grappige was wel dat hij terwijl hij die uitspraak deed het dier er alles aan deed om uit deze greep te ontsnappen.
Ook ging hij op en af met het dier naar een massagecenter wat dus niets als stress oplevert...
Seppe
De andere persoon met de tijgerpython daarentegen had het dier in een bak zonder eender welke schuilplaats of beschutting zitten. Gewoon in een glazen terra zonder achterwand waar je doorheen kon kijken langs beide zeiden. Ook was het vasthouden achter het hoofd echt niet nodig. Zijn uitleg was gewoon dat het dier anders te hevig was... Het grappige was wel dat hij terwijl hij die uitspraak deed het dier er alles aan deed om uit deze greep te ontsnappen.
Ook ging hij op en af met het dier naar een massagecenter wat dus niets als stress oplevert...
Seppe
-A wild animal is like a loaded gun, one day it will go off-
Slangen:
0.1 Elaphe Bimaculata
0.1 Corallus hortulanus
[/i]
Slangen:
0.1 Elaphe Bimaculata
0.1 Corallus hortulanus
[/i]
- daiw
- ID: 3280
Ik heb jammergenoeg de reportage niet gezien.
Maar de persoon in kwestie ken ik wel.
Hier mogen ze ook steeds langskomen, mits ik eerst zie wat ze ervan maken, alvorens het wordt uitgezonden.
Want echt spectakel is de hobby toch niet?
Of mis ik me?
Meestal nemen ze toch de meest marginale (mijn excuses voor mijn woordgebruik) ...
Maar de persoon in kwestie ken ik wel.
Hier mogen ze ook steeds langskomen, mits ik eerst zie wat ze ervan maken, alvorens het wordt uitgezonden.
Want echt spectakel is de hobby toch niet?
Of mis ik me?
Meestal nemen ze toch de meest marginale (mijn excuses voor mijn woordgebruik) ...
toen ik de mens leerde kennen, ben ik het dier meer gaan appreciëren
dus: "eerlijkheid boven vrede"
- daiw
- ID: 3280
Wonderer schreef:De andere persoon met de tijgerpython daarentegen had het dier in een bak zonder eender welke schuilplaats of beschutting zitten. Gewoon in een glazen terra zonder achterwand waar je doorheen kon kijken langs beide zeiden. Ook was het vasthouden achter het hoofd echt niet nodig. Zijn uitleg was gewoon dat het dier anders te hevig was... Het grappige was wel dat hij terwijl hij die uitspraak deed het dier er alles aan deed om uit deze greep te ontsnappen.
Seppe
Typisch hem...
Ooit was hij ook een hobbyist, daarna werd hij winkelier.
Zette principes opzij, en gaf verkeerde info aan mensen om zo te kunnen verkopen.
Hij had ook een forum, maar wegens in opspraak te komen tegen hem, vloog ik eraf
En zo zijn er nog vertrokken hoor...
toen ik de mens leerde kennen, ben ik het dier meer gaan appreciëren
- Worm
Wonderer schreef:De andere persoon met slangen op man bijt hond had ik niets op aan te merken. Dus van bekrompenheid is hier geen sprake bij mijn weten. Ze had een degelijk terrarium met voldoende schuilplaatsen en voor zover je dat kon zien ook genoeg warmtebronnen. Ze was een echte liefhebber en dat hoorde je ook aan haar uitleg. Misschien niet de meest ervaren maar haar dieren kwamen wel op de eerste plaats.
Met bekrompen bedoelde ik ook de reacties op de eerste pagina waarin mensen angstig zijn over de docu die ze nog willen gaan maken. Als je niet naar buiten durft te treden heb je net zo goed kans dat de hobby in kwaad daglicht wordt gesteld, beter wordt het er sowieso niet van.
Seppe
Ah okee, dat is niet echt lekker nee.
Als je een beest hard vast probeert te houden zal het ook harder proberen weg te gaan. Uiteindelijk zul je hem rustig moeten begeleiden om hem rustig te houden.
Hmm wel raar dat je met je slang naar een massage centrum gaat. Als je zoiets een beetje wilt laten werken moet je de slangen allemaal dichtbij hebben en de massage ruimte moet dan net zo warm en vochtig zijn als de terra, En de beesten maar een korte periode op de dag laten "werken".
Het "werken" hoeft niet stressvol te zijn als de mensen gewoon stil liggen en de slangen ook de mogelijkheid hebben ergens verderop te gaan liggen dan hoeft het imho geen probleem te zijn. En je moet natuurlijk goed selecteren op slangen die sowieso erg tam en handzaam zijn. Zijn Boa's dan niet beter dan regiussen?
66 berichten
• Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5