Steve Irwin is dood, lang leve Freek Vonk
46 berichten
• Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
- Dennis Dekkers
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 3198
- Land: Nederland
Re: Steve Irwin is dood, lang leve Freek Vonk
Een droom die uikomt lijkt me zou graag in de schoenen van Freek staan.
Maar heb nou eenmaal vroeger altijd een probleem met scholen gehad en dan komt je meestal niet zover.
Maar heb nou eenmaal vroeger altijd een probleem met scholen gehad en dan komt je meestal niet zover.
Gr Dennis
0.0.2 Rhadinophis prasinum
0.2.0 Elaphe Climacophora
0.0.2 Rhadinophis prasinum
0.2.0 Elaphe Climacophora
- Motleydotnl
- ID: 1211
sandyyy schreef:Ebony schreef:De reden dat Freek Vonk de dieren in het wild vangt en melkt is om zeker te zijn dat het om de slangen gaan die daar voorkomen.
Sommige dieren zijn wat gif betreft lokaliteit specifiek, dus is het zeker wel intteresant om te weten of er verschillen zijn in het gif van slangen die hetzelfde van soort zijn maar in een ander gebied voorkomen.
Kusjes.
Mij, Peter S, Sonic Simone Leon M en een niet slangehouders. Pftsss.
Ps1, ja ik heb gezopen
Ps2, ja het verhaal hierboven is wel serieus geantwoord
wat hebbie gezopen dan
Lambrusco.. Cheap way to get drunk
Rob W. schreef:Chapeau voor Freek. Ik zag het vanochtend in de trein..... vanaf nu iedere vrijdag een stukje in de spits over zijn avontuur in Australie als ik het goed heb begrepen.
Klopt.
- sandyyy
- ID: 2843
Ebony schreef:sandyyy schreef:Ebony schreef:De reden dat Freek Vonk de dieren in het wild vangt en melkt is om zeker te zijn dat het om de slangen gaan die daar voorkomen.
Sommige dieren zijn wat gif betreft lokaliteit specifiek, dus is het zeker wel intteresant om te weten of er verschillen zijn in het gif van slangen die hetzelfde van soort zijn maar in een ander gebied voorkomen.
Kusjes.
Mij, Peter S, Sonic Simone Leon M en een niet slangehouders. Pftsss.
Ps1, ja ik heb gezopen
Ps2, ja het verhaal hierboven is wel serieus geantwoord
wat hebbie gezopen dan
Lambrusco.. Cheap way to get drunk
ik ben aan de vodka
i'm NOT imature.. I just know how to make FUN
Vind het vergelijken maar bespottelijk en een klap in het gezicht van Steve en degenen die hij achterliet.
Zal Freek z`n eigen ding wel niet zijn en hij denkt er wellicht hetzelfde over.
- autist
- Verbannen
- ID: 2138
Prachtig al die meningen etc.
Zal het allemaal kloppen wat hier gezegd wordt, of zal het aannemelijker zijn dat de mensen hier gewoon stikjaloers zijn op alles wat Freek doet?
Ik wel in ieder geval
Eabele.
Zal het allemaal kloppen wat hier gezegd wordt, of zal het aannemelijker zijn dat de mensen hier gewoon stikjaloers zijn op alles wat Freek doet?
Ik wel in ieder geval
Eabele.
Mijn mening is iig oprecht en heeft absoluut niets met jalours zijn oid te maken ,als het aan mij lag kwam er een verbod op filmen en documenteren voor vermaak.
- Motleydotnl
- ID: 1211
Wat ik zeg over freek is waar. En ja ook ik kijk op tegen hem.
- autist
- Verbannen
Ik had het meer tegen de mensen die zo op hem af geven...
Ook in een eerder topic. Misschien had ik dat er bij moeten zeggen
Eabele.
Ook in een eerder topic. Misschien had ik dat er bij moeten zeggen
Eabele.
- PedroJ
- ID: 4128
boidae schreef:Vind het vergelijken maar bespottelijk en een klap in het gezicht van Steve en degenen die hij achterliet.
Mijn mening is iig oprecht en heeft absoluut niets met jalours zijn oid te maken ,als het aan mij lag kwam er een verbod op filmen en documenteren voor vermaak.
Ik ben zeer benieuwd wat er zo bespottelijk is?
Trouwens wanneer is het vermaak en wanneer is het een serieuze documentaire. Zijn Steve Erwin zijn "shows" geen vermaak en het onderzoek wat Freek doet wel?
Sommige van die vermaak shows zorgen voor wel meer begrip voor de diersoorten die ons aan het hart liggen. Dit afkeuren, maar zelf wel slangen in terrarium houden!!!???
Als je echt wat wilt afkeuren, dan moet je je hard maken voor het niet eten van slangen in aziatische landen of voor illegaal medicijn gebruik en voor vernietiging van leefgebieden. Daar kun je echt wat mee bereiken.
Freek bereikt op zijn eigen manier een hele boel. Niets dan lof voor zijn onderzoek.
Groet
Pedro
Pedro
Ik ben zeer benieuwd wat er zo bespottelijk is?
Trouwens wanneer is het vermaak en wanneer is het een serieuze documentaire. Zijn Steve Erwin zijn "shows" geen vermaak en het onderzoek wat Freek doet wel?
Sommige van die vermaak shows zorgen voor wel meer begrip voor de diersoorten die ons aan het hart liggen. Dit afkeuren, maar zelf wel slangen in terrarium houden!!!???
Als je echt wat wilt afkeuren, dan moet je je hard maken voor het niet eten van slangen in aziatische landen of voor illegaal medicijn gebruik en voor vernietiging van leefgebieden. Daar kun je echt wat mee bereiken.
Freek bereikt op zijn eigen manier een hele boel. Niets dan lof voor zijn onderzoek
Wat het vergelijk bespottelijk maakt??als je je dat serieus afvraagd weet je dus niet wat Steve deed.Dat wat Freek doet en Steve deed is niet te vergelijken de reden waarom is ook geheel verschillend.Vandaar dat ik het bespottelijk vind die 2 met elkaar te vergelijken of iemand de nieuwe steve noemen.(niet dat dat hier werd gedaan )
Wat vermaak aangaat dat doen ze dus beide alleen weer met verschillende achtergronden en redenen.Steve bracht alle dieren onder de aandacht en dat geheel zonder eigen gewin.Maar idd als vermaak ik zie dan liever een ducu zoals je meer ziet bij de maritime sector(cousteau)
Je vergelijk met afkeur en zelf dieren houden raakt kant nog wal.En staat hier ook buiten,dr zijn meerdere soorten die dankzij de hobby nog in leven zijn en zonder de hobby(gevangenschap) dus al geheel niet meer bestonden.
Dar verder op in gaand mijn dieren zijn er voor mijn eigen educatie en ik vermaak er verder niemand mee,ik koel geen dieren om ze te kunnen schowen en loop ze ook niet langer lastig te vallen dan strikt noodzakelijk is.
Freek bereikt op zijn eigen manier een hele boel. Niets dan lof voor zijn onderzoek
Wat het vergelijk bespottelijk maakt??als je je dat serieus afvraagd weet je dus niet wat Steve deed.Dat wat Freek doet en Steve deed is niet te vergelijken de reden waarom is ook geheel verschillend.Vandaar dat ik het bespottelijk vind die 2 met elkaar te vergelijken of iemand de nieuwe steve noemen.(niet dat dat hier werd gedaan )
Wat vermaak aangaat dat doen ze dus beide alleen weer met verschillende achtergronden en redenen.Steve bracht alle dieren onder de aandacht en dat geheel zonder eigen gewin.Maar idd als vermaak ik zie dan liever een ducu zoals je meer ziet bij de maritime sector(cousteau)
Je vergelijk met afkeur en zelf dieren houden raakt kant nog wal.En staat hier ook buiten,dr zijn meerdere soorten die dankzij de hobby nog in leven zijn en zonder de hobby(gevangenschap) dus al geheel niet meer bestonden.
Dar verder op in gaand mijn dieren zijn er voor mijn eigen educatie en ik vermaak er verder niemand mee,ik koel geen dieren om ze te kunnen schowen en loop ze ook niet langer lastig te vallen dan strikt noodzakelijk is.
Oh ja lof voor wat hij doet zeker maar dat had ook zonder de tv wel gekunt,dr zijn massa`s onderzoekers die vergelijkbaar werk doen zonder daarvoor de media in te schakelen.
Hij heeft er dus zondermeer een leuke baan en verdiensten aan.
Vraag me af als je dan toch een vergelijk met maakt ;Zou hij ook 90% van z`n inkomsten terug geven aan de natuur???
Hij heeft er dus zondermeer een leuke baan en verdiensten aan.
Vraag me af als je dan toch een vergelijk met maakt ;Zou hij ook 90% van z`n inkomsten terug geven aan de natuur???
- HeartBullet
- ID: 3054
Mooi stuk, ben benieuwd naar zijn verhalen elke vrijdag.
En natuurlijk zou ik ook graag in zijn schoenen willen staan.
Ik ga mijn best doen
En natuurlijk zou ik ook graag in zijn schoenen willen staan.
Ik ga mijn best doen
Slangen:
1.0 P.g.g Wildkleur het. ??
0.1 P.g.g Snow motley poss. het. caramel
2.0 P.g.g Ultramel anery poss. het. caramel motley
1.0 Heterodon nasicus nasicus
Hagedissen:
0.0.2 Eublepharis macularius
Schorpioenen:
1.1 Pandinus Imperator
1.0 P.g.g Wildkleur het. ??
0.1 P.g.g Snow motley poss. het. caramel
2.0 P.g.g Ultramel anery poss. het. caramel motley
1.0 Heterodon nasicus nasicus
Hagedissen:
0.0.2 Eublepharis macularius
Schorpioenen:
1.1 Pandinus Imperator
- autist
- Verbannen
Als ik mijn geld zo kon verdienen tekende ik gisteren nog. Ik zie het probleem niet.
Eabele.
Eabele.
autist schreef:Als ik mijn geld zo kon verdienen tekende ik gisteren nog. Ik zie het probleem niet.
Eabele.
Welk probleem???
Ach, een klein tikkeltje publiciteitsgeil is hij natuurlijk wel. Nobody's perfect.
Ik ben niet gemeen. Ik ben gewoon eerlijk.
46 berichten
• Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4