Freek Vonk in Quest
44 berichten
• Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
- Peter S
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 2114
- Land: Nederland
Re: Freek Vonk in Quest
Peter S schreef:Critic schreef:Het kan een bevestiging of een tegenstrijding opleveren, maar veel extra informatie niet, oftewel het extra bijdrage is er wel maar is een stuk geringer naarmate je meerdere keren hetzelfde gaat doen. Dat wil zeggen dat 3 keer eenzelfde experiment wel voeldoende moet zijn. Dus zijn onderzoek draagt natuurlijk wel bij, dat moet ik zeker toegeven, maar hoeveel...
Critic
Over welk onderzoek hebben we het hier eigenlijk? want ik weet van geen onderzoek wat 3 keer gedaan word op verschillende continenten.
Critic schreef:Beste Peter,
Ik bedoelde het onderzoek naar medicijnen uit gif. Dit wordt niet alleen door meerdere universiteiten gedaan maar ook door veel farmaceutische bedrijven.
Hoogachtend,
Critic
Hier laat je even mooi zien hoe weinig kaas je gegeten hebt van de materie.
Ik twijfel eerlijk gezegd of ik dit wel uit moet gaan leggen aan je, maar er zijn meer mensen die mee lezen en misschien worden die er wel wijzer van:
NATUURLIJK zijn er meerdere onderzoekers, universiteiten en pharmaceuten bezig met gif, het (proberen te) produceren van medicijnen uit gif is zeer lucratief, en iedereen wil daar een graantje van meepikken (niet in de laatste plaats omdat bijvoorbeeld ACE remmers, gewonnen uit slangengif een miljardenomzet genereren voor de producenten)
Maar zoals jij het nu over laat komen is het alsof "iedereen" met hetzelfde soort onderzoek bezig is, en dat is pertinent niet waar, want er zijn miljoenen soorten dierlijke en plantaardige toxines die bruikbaar zijn.. Het onderzoek wat Freek doet is wezenlijk anders van de onderzoeken die elders op de wereld plaatsvinden.
En de onderzoekers leren ook van elkaars publicaties, ze LENEN van elkaars publicaties en sommigen diepen onderzoeken van anderen verder uit omdat zij vinden dat er een andere weg bewandeld moet worden in de aanpak van het onderzoek..
Vrijwel niemand doet "hetzelfde" iedereen doet iets anders.
Never forgive, never forget...
- autist
- Verbannen
- ID: 2138
De gebruiker "Critic" is sinds heden verbannen, aangezien het gaat om een dubbel account van een bestaande gebruiker.
Met vriendelijke groet,
Eabele.
Met vriendelijke groet,
Eabele.
- Peter S
Ik had nog een aantal hele mooie berichten in de pijplijn zitten om het een en ander aan "loze uitspraken" heel hard onderuit te halen, maar op verzoek van derden laat ik het hierbij..
- PedroJ
- ID: 4128
De discussie met Critic, daar ben ik al klaar mee. Dat heb ik hem al laten weten.
Maar ik ben wel ergens anders benieuwd naar:
Wie bedoel je hier mee?
Mag ook in een Pb!
Groet
Pedro
Maar ik ben wel ergens anders benieuwd naar:
Peter S schreef:Ik ken maar 1 Pseudo-wetenschapper die veel publiceert en weinig zegt, en niemand neemt die clown serieus.. Maar dat terzijde.
Wie bedoel je hier mee?
Mag ook in een Pb!
Groet
Pedro
Groet
Pedro
Pedro
- Rob W.
- ID: 757
- Xenior1976
- ID: 4260
- Peter S
Inderdaad
Alleen klikken als je niet gevoelig bent voor epileptische aanvallen als gevolg van frequente knipperende teringdingetjes op websites:
http://www.smuggled.com/pap1.htm
Alleen klikken als je niet gevoelig bent voor epileptische aanvallen als gevolg van frequente knipperende teringdingetjes op websites:
http://www.smuggled.com/pap1.htm
- PedroJ
Ik had het kunnen weten.
Liet hij zich ook niet een aantal keren expres bijten.
Ik weet alleen zo niet meer waarom en wat de uitkomst was van de beten?
Groet
Pedro
Liet hij zich ook niet een aantal keren expres bijten.
Ik weet alleen zo niet meer waarom en wat de uitkomst was van de beten?
Groet
Pedro
Groet
Pedro
Pedro
- Jelmer Groen
- Waardering: 1
- ID: 1492
Klopt Pedro. Raymon Hoser is op zijn zachtst gezegd niet tegen venomoids en bewijst op "shows" op die manier regelmatig dat hij geen symptomen krijgt na een beet van zijn dieren...
Groeten,
Jelmer
Groeten,
Jelmer
- PedroJ
Jelmer Groen schreef:Klopt Pedro. Raymon Hoser is op zijn zachtst gezegd niet tegen venomoids en bewijst op "shows" op die manier regelmatig dat hij geen symptomen krijgt na een beet van zijn dieren...
Groeten,
Jelmer
Is dat nep, of heeft hij zich geïmmuniseerd dmv kleine doseringen gif?
Groet
Pedro
Groet
Pedro
Pedro
- Jelmer Groen
- Waardering: 1
- ID: 1492
Nee hij doet dat om te bewijzen dat zijn venomoids geen gif(klieren) regenereren.
Als je "Raymond Hoser bite movie" intoetst op google vind je zo'n "educatieve show" op myspace.com. Ik zet het filmpje expres maar niet hier neer.
Groeten,
Jelmer
Als je "Raymond Hoser bite movie" intoetst op google vind je zo'n "educatieve show" op myspace.com. Ik zet het filmpje expres maar niet hier neer.
Groeten,
Jelmer
- Rob W.
- ID: 757
Nou ik moet zeggen dat ik alleen van die gast heb gelezen en gehoord in de naamswijziging van netpythons maar nu ik hem zo zie snap ik de uitdrukking 'clown' helemaal.
0,0 respect voor de wijze waarop het dieren behandeld in dat filmpje en kennelijk heeft hij aandelen in het bedrijf welke die operaties uitvoeren. Weer duidelijk de 'snakebusiness is BIG business' kant van de hobby in het licht.
0,0 respect voor de wijze waarop het dieren behandeld in dat filmpje en kennelijk heeft hij aandelen in het bedrijf welke die operaties uitvoeren. Weer duidelijk de 'snakebusiness is BIG business' kant van de hobby in het licht.
- PedroJ
Ik heb nog geen tijd gehad om me er verder in te verdiepen, maar ik begrijp uit Jelmer en Rob zijn post dat hij de gifklieren laat verwijderen bij bepaalde slangen (allemaal of alleen diegene die hij voor de shows gebruikt?).
Door zich te laten bijten wil hij dan aantonen dat gifklieren niet teruggroeien.
Volgens mij is/was dat al bekend, dus wat heeft het voor nut dat hij dat wil aantonen?
Groet
Pedro
Door zich te laten bijten wil hij dan aantonen dat gifklieren niet teruggroeien.
Volgens mij is/was dat al bekend, dus wat heeft het voor nut dat hij dat wil aantonen?
Groet
Pedro
Groet
Pedro
Pedro
Die Raymond T. Hoser is een raar mannetje, onlangs classificeerde hij de Diamondback Rattlesnakes tot het nieuwe (door hem zelf beschreven) genus Hoserea. Sommige mensen schamen zich nergens voor.
Ik ben niet gemeen. Ik ben gewoon eerlijk.
44 berichten
• Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3