beurs hoevelaken
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
20 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
- Kilaguni
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 76
boidae ben niet in Hoevelaken geweest. Dus kan ik mischien bij jauw een missing red reseveren of zo. Zal wel leuk zijn. En krijg je nog meer nestjes baby slangen.
Zoo
Berlin
Berlin
- Miranda de K.
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 106
- Land: Nederland
Hoevelaken was niks aan. Superklein. We waren binnen het half uur weer weg, en dan hadden we ook echt alles gezien, had ik 4 ratten gekocht en Gerard 4 labbakken.
- Unknown User
- ID: 1
Kilaguni schreef:boidae ben niet in Hoevelaken geweest. Dus kan ik mischien bij jauw een missing red reseveren of zo. Zal wel leuk zijn. En krijg je nog meer nestjes baby slangen.
krijg meerdere nestjes zit vast wel een missing red bij heb hier meerdere eieren bij gehad helaas slechte man bij gezeten maar ook wel goede eieren liggen al een tijdje in de stoof verwacht dat er wel een stuk of 10 tot 20 missing reds bij zitten.
20 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2