Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Lange Frans knipt in levende Cobra.

Nieuws, actualiteiten en achtergronden bij het nieuws over slangen. Nieuws over andere reptielen kan je lezen op het Reptielenforum.
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2110
Land: Nederland

Re: Lange Frans knipt in levende Cobra.

Berichtdoor Rave_teef » 18 nov 2009 22:36

!@#$%$@^

ik walg,

ik ben helemaal pissed of.
gadverdamme.. $%^^%$& :cry: :evil:

ID: 4081
Land: België

Berichtdoor dr_stinky » 18 nov 2009 23:12

omg !
moest ik zoiets zien !
ik zou die man toch ook een knipje geven !!!
ff zen oor afsnijden

ID: 3855

Berichtdoor GTChris » 19 nov 2009 01:02

David77 schreef:Die kwam van ver precies :lol:
Het valt me wel op dat je al mijn vragen blijft ontwijken.
Dan zal ik er nog een paar stellen. :mrgreen:
Vind je dit ontoelaatbaar omdat het onder je neus geschoven wordt, of heb je het desbetreffende filmpje zelf gevonden en dan actie ondernomen?
Waar ligt voor jou de grens tussen de dingen waar je actie tegen onderneemt en tegen welke niet.
Ligt dit zo gevoelig omdat het hier over een slang gaat en je op een slangenforum zit?
Zoek je wel meer op het net naar dingen als dit om er vervolgens actie tegen te ondernemen?
Zonee, waarom voor hetgeen er onder je neus geschoven wordt wel en voor het ander niet?
Zijn andere dieren/kwesties die je niet ziet minder belangrijk dan?
Voor de rest ontwijk je alles wat er aangehaald wordt waaruit blijkt dat er wel meer mensen meer problemen hebben met de persoon die het doet dan met de cultuur op zich, en ga je je vooral bezighouden met sterke woorden en citaten.

Sterk ;)

Ik ontwijk je vragen niet ze zijn gewoonweg niet relevant in de discussie die gaande is.
Daarnaast zag ik weinig directe vragen in je vorige posts, alleen een paar retorische.
Maar om dan maar antwoord te geven op je vragen van nu.
Alles op deze wereld wordt onder onze neus geschoven, tenzij je zelf de oorzaak bent of weet waar je moet zijn. Dan ben je meestal ook deel van de oorzaak, want je hebt niets gedaan om het te voorkomen.

Ik onderneem actie tegen alles waar ik denk dat ik een verschil kan maken zonder andere te benadelen. Zo onderneem ik nu ook actie tegen jou terwijl ik moet slapen :lol: .
Ja, ik zoek wel meer op het net zo doe ik ook verschillende dingen om de walvis en dolfijnenvangst halt toe te roepen.
Waar ik wel voor in actie kom en waar voor niet is een gevoelskwestie. Soms zegt je hart je iets te doen en dan doe je dat. Je kunt helaas niet overal tegelijk zijn.
Ik vind ieder levend wezen of stukje natuur belangrijk genoeg om voor in actie te komen, maar mijn hart zegt dat als Veronica hiervoor slechte publiciteit krijgt. Dat er misschien in het vervolg een programma in de plaats komt over de mensen die hard werken om dierenwreedheden te stoppen in plaats van het te gebruiken als een goedkope vorm van entertainment. Kijk naar Whalewars, dat is ook entertainment en veel betere tv dan Fobiac.

Ik weet niet wat jij allemaal concludeert uit mijn woorden, maar je doet nu wat veel mensen onbewust doen uit zelfbescherming. Een ander zijn woorden zo interpreteren dat het in je eigen voordeel werkt. Als jij daar had gestaan in Frans zijn plaats was ik net zo over de zeik gegaan.

En ja dan is het al weer tijd voor de quote :lol:
En ook meteen mijn favoriete één om goed over na te denken.
David Icke schreef:I believe that the human race has developed a form of collective schizophrenia in which we are not only the slaves to this imposed thought behavior, but we are also the police force of it.
AVAILABLE Petaurus breviceps breeding groups
AVAILABLE Arboreal terrariums geschuimd pvc

ID: 3049
Land: België

Berichtdoor David77 » 19 nov 2009 01:28

Dat we het niet eens gaan raken moge duidelijk zijn ;) (hoeft ook niet hoor)

Dat je voor het ene dier wel en voor het andere geen actie onderneemt is inderdaad gevoelsmatig, dat je evenzeer over de 'zeik'? was gegaan moest ik het zijn geweest geloof ik best.

Het toont wel aan dat het vooral om het soort dier gaat, de vraag is dan, zou je bij een konijn ook 'over de zeik' zijn gegaan?

Ik zou overigens niet weten waar ik bij topics als deze voordeel uit zou moeten/kunnen halen.

Bij deze mijn excuses dat ik u uit uw slaap gehouden heb, ik zal het nooit meer doen. :mrgreen:

ID: 3855

Berichtdoor GTChris » 19 nov 2009 02:33

Video's op youtube van mensen die hun varaan een levend konijn geven markeer ik ook meteen als dierenmishandeling.
Dat we het niet eens worden is ook niet erg, dat houd dit topic een beetje boven water :)
Ach ik ben vaker laat wakker voor minder intressante redenen, maar excuses aanvaard :angel: .

Voor deze moest ik even zoeken, want ik wist niet meer hoe hij exact ging.
Mark Twain schreef:The fact that man knows right from wrong proves his intellectual superiority to the other creatures; but the fact that he can do wrong proves his moral inferiority to any creatures that cannot.
AVAILABLE Petaurus breviceps breeding groups
AVAILABLE Arboreal terrariums geschuimd pvc

ID: 8

Berichtdoor Milagro » 19 nov 2009 08:10

Ebony schreef:http://frans-officieel.hyves.nl/blog/28822720/Cobra_kritiek/n5k4/

En dit is wat lange frans zijn mensjes zeggen:

Beste Mensen,

De items in het programma Fobiac zijn registraties van angsten, die door de Veronica-presentatoren op de proef worden gesteld. Om de reportages zo waarheidsgetrouw mogelijk neer te zetten, worden de gebeurtenissen geregistreerd zoals deze doorgaans in die cultuur of omgeving plaatsvinden.

De medewerking van de presentatoren aan de gebeurtenissen verandert niets aan het ritueel en laat juist objectief zien hoe het er op andere plaatsen in de wereld aan toe gaat. Voor en tijdens de uitzending worden de kijkers op tijd op de hoogte gebracht van de beelden die nog komen, zodat zij zelf kunnen bepalen of ze dit willen zien.

Met Vriendelijke Groet,

Management Assistent van Lange Frans

ok, er zijn ook landen waar nog gestenigd wordt. zo gaat het er nu eenmaal aan toe in sommige delen van de wereld. moeten ze daar ook maar presentatoren aan mee laten doen en de gebeurtenis op deze manier registreren???

werkelijk, al was het een muis, een konijn of een kip ipv een slang. maak het beest in godsnaam eerst even dood ipv te gaan martelen.
Zijn ook landen waar ze puppies levend villen voor het eten. is fransje misschien ook bang voor honden? kunnen ze dat ook nog es gebruiken. misselijk makende kl#tezooi is het gewoon!
Toen ik de mensen leerde kennen,
Kreeg ik de dieren lief.

Waardering: 6
ID: 778
Land: Duitsland

Berichtdoor daphne » 19 nov 2009 09:40

Wat mij voorstal steekt is het volgende (ik heb het overigens wel gezien)

Als die lange eikel eh ... frans nu zegt we willen laten zien wat de cultuur is in sommige delen van de wereld, en dat willen ze alleen omdat het zo walgelijk en bizar is, ander trokken ze geen kijkcijfers, dan moet hij zelf niet mee doen.
Hij geeft dus al eigenlijk aan dat het in onze cultuur wel degelijk dierenmishandeling is. Voor ons is dit niet normaal, en wij worden er misselijk van en vinden het heel erg. Hallo frans waar kwam jij ookalweer vandaan dan?!! Volgens mij uit nederland, en ga jij dus met je eigen normen en waarden zo'n beest leven villen! Willens en wetens doe jij mee aan dit soort praktijken, wetend dat het mishandeling is. Dat die mensen dat daar zelf doen is al erg genoeg, maar het feit dat frans mee doet vind ik eigenlijk nog veel erger.

Dan gaan roepen dat ze uit willen zenden wat niet normaal is in onze ogen, want dat is de vertaling ervan eigenlijk, maar ondertussen wel die lange eikel mee laten doen. Ofwel frans bij deze moet je even een slang mishandelen, je weet waar je mee bezig bent, en toch doe je het. Had je het ook gedaan als het een hond was geweest? Laten we wel wezen, dat gebeurd in korea wel he, levend villen bij een hond. Dan moet je dat eigenlijk ook even kunnen doen. Nu je toch al je normen en waarden overboord hebt gegooid...
:clap: oh you so BIG :shock:

ID: 3658

Berichtdoor irezumi67 » 19 nov 2009 09:46

ik praat niet goed wat die gedaan heeft.
maar ff een feit.
dat een slangen houder gaat kijken bij kittens .
er 2 mee neemt en dan op voert aan zijn boa of pythons.
0.3.0 regius wildk nk09
1.0.0 regius wildk nk09
1.0.0 regius lemon pastel nk09
franse bulldog kenju
2 katten hope en oscar

ID: 2114

Berichtdoor Peter S » 19 nov 2009 09:57

irezumi67 schreef:dat een slangen houder gaat kijken bij kittens .

Dat is EN niet waar EN niet relevant.
Never forgive, never forget...

Berichtdoor irezumi67 » 19 nov 2009 09:59

nee dat is niet waar .
oo jij weet wat 20000 of meer slangen houders voeren .
wat een kennis van mij was deed het .
ik zeg was .
heb hem nog net niet voor zijn bek geslagen .
en waarom staat er bij zoveel advertenties ,geen slangen voer.
en waarom is het niet relevant.
omdat hij een slang mishandeld.
al dat heilige boontjes gedoe.
0.3.0 regius wildk nk09
1.0.0 regius wildk nk09
franse bulldog kenju
2 katten hope en oscar

Berichtdoor Milagro » 19 nov 2009 10:16

ik zou van mijn leven geen kat aan een slang voeren, dat terzijde,

of het nou een rat of een kat is..... in landen waar grote slangen in het wild leven en mensen katten hebben als huisdier gebeurd het in de natuur of het nu een huisdier is of niet maakt de slang niet uit hoor.
hoe dan ook de slang moet eten om in leven te blijven en niet om aan kijkcijfers te komen dus niet relevant!!!!
dat je zieke geesten hebt die kikkers opblazen, katten voeren aan slangen, vuurwerk afsteken in de hol van een koe, vuurpijlen afschieten naar eenden, paarden zwaar mishadelen etc weet iedereen. zieke mensen heb je, maar om daar als gezond denken mens met correct functionerende hersenen aan mee te doen is heel wat anders!

voer of voor je eigen zieke geest, cultuur of kijkcijfers is zo ontzettend niet het zelfde!!
dan maar een heilig boontje hoor. of vil jij je ratten eerst levend voor je ze aan je slang geeft??
dan zou het enigsinds relevant kunnen zijn.
Kreeg ik de dieren lief.

Berichtdoor irezumi67 » 19 nov 2009 10:18

ja maar ga niet ontkennen dat het niet zo is .
zoals meneer peter s beweert
http://www.partijvoordedieren.nl/conten ... vragen/554
das een link en er staat meer op google
0.3.0 regius wildk nk09
1.0.0 regius wildk nk09
franse bulldog kenju
2 katten hope en oscar

Berichtdoor Milagro » 19 nov 2009 10:21

er worden ook katjes in een vuilniszak met een steen gestopt en in de sloot gemieterd!
sorry maar dan nog liever als slangenvoer.
nogmaals het is niet eens relevant tenzei je je slangenvoer ongeacht welk soort eerst levend vilt!
Kreeg ik de dieren lief.

Berichtdoor irezumi67 » 19 nov 2009 10:26

nee niet relevant .
omdat dit slangen forum is .
als dit honden forum was geweest .
was iedereen dan ook zo in de touwen .
geflipt dus
en nog een link
Peter S 8 Oct 2004, 17:08 Bericht #2

Groep: Moderator
Sinds: 2-January 2003
Gebruiker Nr.: 265

Klopt, kennis van me heeft jaaaaaren geleden ooit een nest kittens aangeboden gekregen..

Zelf zag hij het ook niet zitten, maar de diertjes zijn toch even bij een slang geplaatst (IMG:style_emoticons/default/huh.gif) die vertoonde totaal geen interesse en de dieren zijn snel weer teruggegaan naar de eigenaar (slangenhouder stiekum wel een beetje opgelucht)

Die diertjes zullen wel gedumpt zijn in het asiel ofzo..
http://forum.dierenparadijs.be/index.ph ... ntry303096
dit is de link
0.3.0 regius wildk nk09
1.0.0 regius wildk nk09
franse bulldog kenju
2 katten hope en oscar

Berichtdoor Milagro » 19 nov 2009 10:28

Peter S schreef:
irezumi67 schreef:dat een slangen houder gaat kijken bij kittens .

Dat is EN niet waar EN niet relevant.

uiteraard niet relevant maar even off topic. natuurlijk gebeurd het wel. het zegt alleen iets over de persoon en niet over slangenhouders in het algemeen. helaas worden mensen te snel in hokjes gestopt en als de ene slangenhouder dat doet zal de andere het ook wel doen.
dat een boer zijn kittens verzuipt wil ook niet zeggen dat alle boeren dat doen, maar het gebeurd wel.

wat er met die slang is gebeurd is daar cultuur, katten aan slangen voeren voor de fun hier niet.
maar cultuur of niet, je hoort daar niet aan mee te doen voor een paar kijkcijfers. Wat mij betrefd ontbreekt het je dan aan normen en waarden en compassie. gewoon een gewetenloze actie omdat je werk belangrijker is.
Kreeg ik de dieren lief.

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuws