Lange Frans knipt in levende Cobra.
Re: Lange Frans knipt in levende Cobra.
Peter S schreef:saskia schreef:ik doe veel, maar hier zou ik dus niet aan mee doen!!!
WAT?
haha, ik bedoelde,dat ik best een slang zou eten, maar alleen als hij op een humane manier wordt afgemaakt.
I LOVE ROB FOREVER!
- boaboa
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 2700
- Land: Nederland
shit man ik heb dit ook gezien en heb mijn gewoon dood ge ergerd om die domme laffe daad. ook ik kan me er bij neer leggen dat er slangen honden cavia's katten etz. word gegeten, maar levend villen nee dat gaat er bij mijn niet in. echt misselijk makend. en wat die lange frans betreft die krijgd zijn verdiende loon ook nog wel.
bedankt voor de aderessen en telefoonnummers ga daar zeker gebruik van maken
bedankt voor de aderessen en telefoonnummers ga daar zeker gebruik van maken
Een hoer mag altijd weigeren te slikken. Hoe zit dat eigenlijk met mediahoeren?
Ik ben niet gemeen. Ik ben gewoon eerlijk.
Herman schreef:Een hoer mag altijd weigeren te slikken. Hoe zit dat eigenlijk met mediahoeren?
I LOVE ROB FOREVER!
- maxje1998
- ID: 2960
- Land: België
wat een rotmens echt een *pieep*
als ik hem in het echt tegen kom net zoals die koreaan dan zullen ze ervan lusten
laat de slang zichzelf toch ook nog verweren
de EFELQFGEG zou ik eens een levende (ongebonde) cobra erbij zetten?
als ik hem in het echt tegen kom net zoals die koreaan dan zullen ze ervan lusten
laat de slang zichzelf toch ook nog verweren
de EFELQFGEG zou ik eens een levende (ongebonde) cobra erbij zetten?
liever stoer met een gutje dan met een retic!
0.1.0 dwergbaardagaam
boerenfox 0.1.0
korthals griffon 0.1.0
0.1.0 dwergbaardagaam
boerenfox 0.1.0
korthals griffon 0.1.0
- Astrid
- ID: 3218
....een levend dier zoiets aandoen
word ik altijd een beetje triest van
word ik altijd een beetje triest van
- David
- ID: 3403
- Land: België
Herman schreef:Een hoer mag altijd weigeren te slikken. Hoe zit dat eigenlijk met mediahoeren?
Hebben die dan nog nooit van condooms gehoord?? - over z'n kop; hoofd bedoel ik; dan valt er geen bloed te drinken!
ik kan echt niet kijken naar zoon dinge,ik word er ziek van!!!
Zal ik hem ook maar eens leven opensnijden om zijn bloed te drinken
*BPS*
Python regius:
2.0.0 wildkleur (Musty&Felix)
1.0.0 spider(Spinnetje)
0.1.0 pastel
1.0.0 cinnamon is op komst
0.1.0 Epicrates cenchria cenchria(Tutty frutty)
0.1.0 Heterodon nasicus nasicus(Suzie)
0.0.1Corallus hortulanus(Spikkel)
een maine coon,dwerghamstertjes en kweekratjes
2.0.0 wildkleur (Musty&Felix)
1.0.0 spider(Spinnetje)
0.1.0 pastel
1.0.0 cinnamon is op komst
0.1.0 Epicrates cenchria cenchria(Tutty frutty)
0.1.0 Heterodon nasicus nasicus(Suzie)
0.0.1Corallus hortulanus(Spikkel)
een maine coon,dwerghamstertjes en kweekratjes
- boalover2
- ID: 3529
wat een ($&$^^#%%**
1.0 boa Het. Albino '09
0.1 boa pastel '09
1.0 boa poss super salmon '09
0.1 boa normal '10
0.1 boa pastel salmon '10
0.1 Python Regius '08
0.1 boa pastel '09
1.0 boa poss super salmon '09
0.1 boa normal '10
0.1 boa pastel salmon '10
0.1 Python Regius '08
nja ga alles niet eens lezen ,voorbeeld van hypocriet is dit.
Mensen doden dieren voor consumptie geloof of voor de lol dat gebeurt overal en elke religie kijkt weer anders tegen deze dingen aan.
Wijj walgen van het doden en eten van katten -ratten -honden en reptielen.In de landen waar ze het doen vinden ze ons godslasteraars gezien we runderen eten.
Als lange het dier niet had opengeknipt had een ander het wel gedaan,vanaf het moment dat het dier was gevangen stond al vast dat het dier geen lang leven meer te bekoren had.
Dingen gebeuren hij kiest er hier voor om er aan mee te doen, het zij zo en het leven gaat door.
Gaan we nu ook gal spuuwen op elke nederlandse militair die om" redenen "een mens van het leven heeft beroofd??????????
Of de buurman die een muizeval plaatst puur omdat er mensen zijn die niet geloven in het doden van dieren???
Laatst nog een topic over mensen die wel eens een reptiel wouden eten ,liefhebbers ook nog ,voordat je het dier geserveerd krijgt heeft het geleeft he.
Mensen doden dieren voor consumptie geloof of voor de lol dat gebeurt overal en elke religie kijkt weer anders tegen deze dingen aan.
Wijj walgen van het doden en eten van katten -ratten -honden en reptielen.In de landen waar ze het doen vinden ze ons godslasteraars gezien we runderen eten.
Als lange het dier niet had opengeknipt had een ander het wel gedaan,vanaf het moment dat het dier was gevangen stond al vast dat het dier geen lang leven meer te bekoren had.
Dingen gebeuren hij kiest er hier voor om er aan mee te doen, het zij zo en het leven gaat door.
Gaan we nu ook gal spuuwen op elke nederlandse militair die om" redenen "een mens van het leven heeft beroofd??????????
Of de buurman die een muizeval plaatst puur omdat er mensen zijn die niet geloven in het doden van dieren???
Laatst nog een topic over mensen die wel eens een reptiel wouden eten ,liefhebbers ook nog ,voordat je het dier geserveerd krijgt heeft het geleeft he.
- Qyp
- ID: 3816
boidae schreef:nja ga alles niet eens lezen ,voorbeeld van hypocriet is dit.
Ga toch maar even alles lezen, lang niet alle reacties zijn hypocriet.
Hij moet dit gewoon niet doen, want hij is een Nederlander. Voor hem heeft het doden van een slang en drinken van het bloed geen waarde en hij vind het ook nog eens vervelend om te doen. Lekker niet doen!
Qyp
- 76 VETTE
- ID: 3954
Boidae; je gaat wel érg makkelijk voorbij aan een cruciaal punt in het geheel;
de Cobra LEEFDE nog toen die sukkel er in ging knippen.
Kijk; wil je hem opeten cq zijn bloed opdrinken; lekker doen als je dat leuk vind...... maar doodt dat dier dan eerst.....
de Cobra LEEFDE nog toen die sukkel er in ging knippen.
Kijk; wil je hem opeten cq zijn bloed opdrinken; lekker doen als je dat leuk vind...... maar doodt dat dier dan eerst.....
- Uromastyx
- ID: 2298
Iemand wel eens een kippetje op?
Die worden na 6 weken ellende levend aan hun pootjes opgehangen, gaan daar door een machine die dan hun keeltje doorsnijdt zodat ze (nog steeds levend) leegbloeden zodat wij dat mooie filetje in de winkel kunnen halen.
Niet dat dat goedmaakt wat Frans gedaan heeft, maar wel feitelijk hetzelfde.
Die worden na 6 weken ellende levend aan hun pootjes opgehangen, gaan daar door een machine die dan hun keeltje doorsnijdt zodat ze (nog steeds levend) leegbloeden zodat wij dat mooie filetje in de winkel kunnen halen.
Niet dat dat goedmaakt wat Frans gedaan heeft, maar wel feitelijk hetzelfde.
HSP
- 1982
- ID: 3733
Ik heb dit met afgrijzen zitten kijken .
Els
Els
Laatst bijgewerkt door 1982 op 17 nov 2009 23:11, in totaal 1 keer bewerkt.