Steve erwin dood
22 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Steve erwin dood
Steve Irwin, de Australische televisiepresentator die bekend is als The Crocodile Hunter, is maandag overleden nadat hij tijdens een duikexpeditie was gestoken door een pijlstaartrog. Irwin zou door het dier in zijn hart zijn gestoken. In heel Australië en ver daarbuiten is geschokt gereageerd op zijn overlijden.
Irwin was bezig met het maken van een documentaire over het leven in zee toen het noodlot toesloeg. Irwin was met zijn filmploeg aan het werk bij het Batt Reef, voor de kust van de plaats Cairns, in het noordoosten van Australië.
Een reddingshelikopter kwam te laat voor 'The Crocidile Man' die ter plekke overleed. Zijn Amerikaanse vrouw Terri zou op dit moment door de bergen van Tasmanië trekken. Ze zal zo snel mogelijk worden opgespoord en van het tragische feit op de hoogte worden gebracht.
Steve Irwin laat een dochter (8) en een zoon (3) na. Hij werd 44. Irwin is eigenaar van de Australische dierentuin Australia Zoo die door zijn ouders is opgezet.
Irwin was bezig met het maken van een documentaire over het leven in zee toen het noodlot toesloeg. Irwin was met zijn filmploeg aan het werk bij het Batt Reef, voor de kust van de plaats Cairns, in het noordoosten van Australië.
Een reddingshelikopter kwam te laat voor 'The Crocidile Man' die ter plekke overleed. Zijn Amerikaanse vrouw Terri zou op dit moment door de bergen van Tasmanië trekken. Ze zal zo snel mogelijk worden opgespoord en van het tragische feit op de hoogte worden gebracht.
Steve Irwin laat een dochter (8) en een zoon (3) na. Hij werd 44. Irwin is eigenaar van de Australische dierentuin Australia Zoo die door zijn ouders is opgezet.
- MennoJansma
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 671
omg.. ik weet het net een uurtje en ik ben nog steeds helemaal van de kaart. Die man was/is mijn grote voorbeeld en de reden dat ik zo gek ben van slangen.. ik ben totally shocked..
RIP steve.. and thanx for all your good work and contribution to wild life preservations.
RIP steve.. and thanx for all your good work and contribution to wild life preservations.
"Doe mij die maar!!"
- Apophis
- ID: 48
Tja, Ik hoorde het vanmorgen... echt klote... De man was denk ik een voorbeeld voor ons allemaal!
Maar hij is gestorven door toedoen van een dier, ik denk dat hij het niet anders gewild zou hebben...
RIP Steve...
Maar hij is gestorven door toedoen van een dier, ik denk dat hij het niet anders gewild zou hebben...
RIP Steve...
If at first you don't succeed...
skydiving is not for you...
skydiving is not for you...
- The Spider
- Waardering: 2
- ID: 493
- Land: België
ik heb het vanmiddag gehoort in de dierenwinkel. best jammer hij er niet meer is ik heb veel geleerd uit zijn programma's. was best schokkend nieuws
Discussiëren is kennis uitwisselen, ruzie maken is onwetendheid uitwisselen.
1.0 Boa Constrictor Albino (Sharp Strain)
0.1 Boa constricor poss. supersalmon poss. het. striped gen
0.1 Boa constrictor salmon DH sunglow (sharp)
1.1 Boa constictor imperator
0.1 Orthriophis taeniura ridleyi
1.1 Lichanura trivirgata saslowi
2.0 python molurus (wildkleur .het albino , albino)
1.0 Python Regius
1.0 pantherophis guttatus missing black motley .het caramel
1.1 luipaardgekko
1.0 Python Regius
1.1 luipaardgekko
- slang-luipaardgekko
- ID: 646
rip steve
het is echt vreemd dat zo iemand als steve er niet meer is ik zie hem toch als het ultieme voorbeeld in omgang met dieren als er iemand respect had met dieren was hij het
en het is toch wat he!!! alle super giftige slangen en andere dieren in je hand hebben
en een pijlstaartrog die in verhouding veel minder gevaarlijk is als de meeste slangen of krokkodillen
hem noodlottig word. ik heb zo juist gehoord dat er in heel australie er maar 2 gevallen bekend zijn van iemand die gestorven is aan zo'n steek.
we zullen blijven genieten van zijn programma's dat weet ik zeker
rust zacht crocodile hunter wij zullen je missen
en het is toch wat he!!! alle super giftige slangen en andere dieren in je hand hebben
en een pijlstaartrog die in verhouding veel minder gevaarlijk is als de meeste slangen of krokkodillen
hem noodlottig word. ik heb zo juist gehoord dat er in heel australie er maar 2 gevallen bekend zijn van iemand die gestorven is aan zo'n steek.
we zullen blijven genieten van zijn programma's dat weet ik zeker
rust zacht crocodile hunter wij zullen je missen
niets van hem geleerd was al bezig voordat die goede man op tv verscheen.Moet een ding kwijt die man heeft idd veel goeds gedaan maar ging vaak in zijn enthausiasme te ver ,en hield dieren dan ook vaak te lang vast ,vergeet niet hij hanteerde dieren die dit echt niet gewend zijn en er vaak ook niet van gedient zijn ,wat herpetologie gezien heb ik liever o`shea hij behandeld de dieren met net iets meer respect.Minder show man en dus minder in trek helaas.Maar desalniettermin een groot gemis voor de reptielen wereld is het wel,door deze man zijn er nl wel veel mensen anders tegen de dieren aan gaan kijken.
- Miranda de K.
- ID: 106
- Land: Nederland
Heb niet zo veel van hem gezien (geen tv) maar wat ik er van gezien heb was ik niet zo dol op. De man was een geweldig presentator en ongetwijfeld zeer gepassioneerd, maar zocht wel heel veel de sensatie op.
Ik denk zeker dat het een gemis is in de reptielenwereld. Hij was natuurlijk veel te jong om te sterven, zeker omdat hij 2 jonge kinderen had
Wel een mooie dood.........
Ik denk zeker dat het een gemis is in de reptielenwereld. Hij was natuurlijk veel te jong om te sterven, zeker omdat hij 2 jonge kinderen had
Wel een mooie dood.........
- Fabian
- ID: 125
- Land: Nederland
Jammer dat hij overleden is, onze enthousiasteling van Down Under. Mocht zijn shows niet, net wat boidae zegt, doe mij O'shea maar. Toch heeft meneer Irwin erg veel gedaan voor het behoud van dieren en hun habitat met al zijn stichtingen en fondsen. Verder vind ik het erg triest voor zijn vrouw en kinderen.
- slangejong
- ID: 344
ik vind het ook heel erg jammer, ik vind het ironisch hoe hij dood is gegaan, maar hij verdient zeker een staatsbegrafenis !!!
2.0.0 pantherophis gutattus gutattus
- The Spider
- Waardering: 2
- ID: 493
- Land: België
desiree schreef:hopelijk 1tje die niet 2/3de in eigen zak steekt
dat doen ze bijna allemaal jammergenoeglijk
Discussiëren is kennis uitwisselen, ruzie maken is onwetendheid uitwisselen.
1.0 Boa Constrictor Albino (Sharp Strain)
1.0 Python Regius
1.1 luipaardgekko
1.0 Python Regius
1.1 luipaardgekko
22 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2