Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Verwaarloosde slangen veilig bij Serpo

Nieuws, actualiteiten en achtergronden bij het nieuws over slangen. Nieuws over andere reptielen kan je lezen op het Reptielenforum.
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 878

Re: Verwaarloosde slangen veilig bij Serpo

Berichtdoor Crotalus Henkie » 08 maart 2008 15:42

Daphne als je even terug leest kan je zien welke dieren Snits heeft gezien. En nee die dieren waren niet in de winterrust gegaan nadat Snits ze had gezien, deze dieren gaan normaal gesproken in oktober in winterrust en zeker niet half februari.
Afbeelding
Afbeelding

Rattlers, after 20 years still fabeltastic!

1:1 Atrox
1:1 Crotalus basiliscus
2:2 Crotalus cerastes
1:1 Crotalus d. terrificus
1:1 Cerberus Pinaleno
1:1 Ruber
3:6 Horridus
1:1 Vegrandis
2:2 O. oreganus
2:1 O. helleri
1:1 V. viridis Woods County
1:2 Vipera ammodytes KRK
1:2 Vipera ammodytes Olympus
1:1 Vipera ammodytes Naxos

Waardering: 6
ID: 778
Land: Duitsland

Berichtdoor daphne » 08 maart 2008 16:32

Heb ik gelezen, maar ik kan nergens lezen welke dieren er in winterrust lagen, en welke snits precies heeft gehanteerd. Wel dat er "enkele dieren" in winterrust lagen en dat snits "enkele dieren" heeft gehanteerd.
Misschien lees ik er overheen hoor, kan best. Maar het lijkt me dan sterk dat als de dieren in oktober in winterrust zijn gegaan, dat snits die zelfde dieren heeft gehanteerd, dus lijkt me dat ze andere heeft gehanteerd.
:clap: oh you so BIG :shock:

ID: 1613
Land: Nederland

Berichtdoor Danny » 08 maart 2008 16:48

Mensen..... Niet voor t 1 of ander, ik ga er hierna verder ook niet meer op in.... maar je kan je persoonlijke problemen niet als excuus gebruiken.
Ik ben daar geweest, bij die inbeslagname, en heb daar de schrik van mijn leven gekregen.
Ik ga niet op details in, omdat ook ik niemand aan de schandpaal wil nagelen, maar kan iedereen verzekeren dat het terecht was en het NIET mee viel zoals sommige mensen beweren. Echt niet.

En nogmaals, en dan spreek ik uit ervaring, je kan je persoonlijke problemen niet gebruiken om dit goed te praten.
Ik heb zelf ook problemen, en zoals ik begrijp zo'n beetje t zelfde, maar ook daar ga ik niet verder op in aangezien dat voor beide prive is, maar daar zouden mn dieren echt niet onder lijden...... NOOIT!!!
Als je dieren neemt ben je daar gewoon verantwoordelijk voor, ongeacht de situatie.

En inderdaad, ik kan iedereen verzekeren, niet dat het een probleem is hoor, maar dat Serpo daar niet echt op zat te wachten. 30+ dieren erbij............

Maar goed we zullen wel zien hoe de dieren er het in de toekomst vanaf brengen....... ik hoop t beste voor ze.

Mzzl, Danny

Verder hoop ik ook dat je ervan geleerd hebt man....

ID: 878

Berichtdoor Crotalus Henkie » 08 maart 2008 16:56

Danny schreef:Mensen..... Niet voor t 1 of ander, ik ga er hierna verder ook niet meer op in.... maar je kan je persoonlijke problemen niet als excuus gebruiken.
Ik ben daar geweest, bij die inbeslagname, en heb daar de schrik van mijn leven gekregen.
Ik ga niet op details in, omdat ook ik niemand aan de schandpaal wil nagelen, maar kan iedereen verzekeren dat het terecht was en het NIET mee viel zoals sommige mensen beweren. Echt niet.

Mzzl, Danny

Verder hoop ik ook dat je ervan geleerd hebt man....

Zoals je in het topic hebt kunnen lezen ben ik door de politie benaderd in deze, mag ik vragen op welke grond jij bij de inbeslagname was?

Henk
Afbeelding
Afbeelding

Rattlers, after 20 years still fabeltastic!

1:1 Atrox
1:1 Crotalus basiliscus
2:2 Crotalus cerastes
1:1 Crotalus d. terrificus
1:1 Cerberus Pinaleno
1:1 Ruber
3:6 Horridus
1:1 Vegrandis
2:2 O. oreganus
2:1 O. helleri
1:1 V. viridis Woods County
1:2 Vipera ammodytes KRK
1:2 Vipera ammodytes Olympus
1:1 Vipera ammodytes Naxos

Berichtdoor Danny » 08 maart 2008 17:02

Dat mag Henk, Ik ben daar samen met de baas in naam van Serpo geweest.

Groet Danny(uitdenhaag)

Berichtdoor Danny » 08 maart 2008 17:03

Maar wat ik verder al zei, ga ik niet in op detalis etc. etc.

ID: 1764

Berichtdoor IRMOS » 08 maart 2008 17:19

Danny schreef:En nogmaals, en dan spreek ik uit ervaring, je kan je persoonlijke problemen niet gebruiken om dit goed te praten.
Ik heb zelf ook problemen, en zoals ik begrijp zo'n beetje t zelfde, maar ook daar ga ik niet verder op in aangezien dat voor beide prive is, maar daar zouden mn dieren echt niet onder lijden...... NOOIT!!!
Als je dieren neemt ben je daar gewoon verantwoordelijk voor, ongeacht de situatie.

:dank:
GROETEN VAN IRMOS

Waardering: 4
ID: 178

Berichtdoor boidae » 08 maart 2008 17:41

Danny schreef:Dat mag Henk, Ik ben daar samen met de baas in naam van Serpo geweest.

Groet Danny(uitdenhaag)

Ik denk dar walter dan niet bepaald blij zal zijn met jou uitspraken,vooral gezien het fijt dat hij er zelf geen wou doen omdat het onderzoek nog loopt en hij niemand wou beschamen.Heb van william zelf gehoord dat walter er zelf is geweest dus neem aan dat jij dan of bij de aid of bij walter werkt?

Hoi Walter,

Helaas kan ik door gemaakte afspraken met het ministerie LNV niets meedelen over deze zaak.

Behalve dan dat ik, gelukkig, niet de beslissing neem of bevoegdheid heb of dieren al dan niet in beslag genomen worden.

met vriendelijke groeten,
Walter

Leuk he 2 mensen met dezelfde naam en dezelfde interesses.
je hebt pas echt een handycap als je niet toegeeft er een te hebben
elke seconde die je bezig bent met het verleden gaat af van je toekomst

If you talk to God, you're religious.
If God talks to you, you're psychotic...
Afbeelding[/hokje]

ID: 421

Berichtdoor Niels v.d. H. » 08 maart 2008 18:53

daphne schreef:William is er kaopt van dat zijn dieren in beslag zijn genomen, als er iemand een passie voor gifslangen heeft is hij het. Hij kan er ook uren lang zeer enthousiast over praten.

Logisch dat hij er kapot van is.
Maar ik heb ook passie voor mijn (gif)slangen, dat kan menigeen beamen!!!
Maar als je echt passie/hart voor je dieren hebt, dan kies je ook voor je dieren! Die doe je dan weg, aangezien je de verzorging, die die dieren nodig hebben, niet meer kan geven!
De dieren zijn dan prioriteit nummer 1 en niet de peroonlijke/financiele problemen!

Nou ja... jullie begrijpen me wel...
Ik ben er stuk van, aangezien 1 exslang van me bij hem heeft gezeten en die waarschijnlijk ook dood is...
Geloof me, het voelt alsof ik persoonlijk gefaald heb! gvd

Niels
Cheers,
Niels
Snakes, lizards, spiders and a frog

ID: 1308

Berichtdoor seraph » 08 maart 2008 18:56

Niels v.d. H. schreef:Ik ben er stuk van, aangezien 1 exslang van me bij hem heeft gezeten en die waarschijnlijk ook dood is...

het is heel zonde van hulk, maar je kan er helaas niets meer aan doen Niels, je kan je eigen nu wel voor je kop slaan maar goed. hoe erg het ook is het is gebeurt, maar leer hiervan, meer kan je niet doen he...

Verbannen
ID: 1672

Berichtdoor KBakker » 08 maart 2008 19:00

SERAPH schreef:
Niels v.d. H. schreef:Ik ben er stuk van, aangezien 1 exslang van me bij hem heeft gezeten en die waarschijnlijk ook dood is...

het is heel zonde van hulk, maar je kan er helaas niets meer aan doen Niels, je kan je eigen nu wel voor je kop slaan maar goed. hoe erg het ook is het is gebeurt, maar leer hiervan, meer kan je niet doen he...

Niels hoeft hier niets uit te leren, geef hem geen ongelijk dat hij vertrouwen "had" in william.

Berichtdoor seraph » 08 maart 2008 19:24

KBakker schreef:Niels hoeft hier niets uit te leren, geef hem geen ongelijk dat hij vertrouwen "had" in william.

denk dat je het hier toch even fout hebt kevin, ik zou in zijn positie hier juist WEL van leren...en je snapt ook wel wat denk ik. maar goed dat terzijde.

Berichtdoor Niels v.d. H. » 08 maart 2008 19:36

SERAPH schreef:

Zoals KBakker al zei. Ik hoef hier geen les uit te trekken. Ik weet, sorry dit gaat arrogant klinken, beter! Deze fout zal ik nooit maken, ik sta TE sterk in mijn schoenen!***
Niet lullig bedoeld Seraph (je naam ff kwijt...sorry..). Ik weet dat geschreven teksten raar over kunnen komen, maar zeker niet persoonlijk tegen jou bedoeld! ;)

Grt. Niels

*** Edit: Dit heeft overigens niets te maken met zelfvertrouwens in (prive)leven, dit staat er totaal los van. Ik doel alleen op mijn schitterende hobby! Dat dit even duidelijk is. Ik ben maar een simpele boerenlul! ;)
Laatst bijgewerkt door Niels v.d. H. op 08 maart 2008 19:44, in totaal 2 keer bewerkt.
Cheers,
Niels

Berichtdoor Niels v.d. H. » 08 maart 2008 19:40

SERAPH schreef:
KBakker schreef:Niels hoeft hier niets uit te leren, geef hem geen ongelijk dat hij vertrouwen "had" in william.

denk dat je het hier toch even fout hebt kevin, ik zou in zijn positie hier juist WEL van leren...en je snapt ook wel wat denk ik. maar goed dat terzijde.

Edit: Vertrouwen heb ik in iedereen, totdat het tegendeel bewezen is! ;)
Maar het heeft hier niet echt met vertrouwen te maken. Niemand had dit kunnen voorzien.

Grt. Niels
Cheers,
Niels

Berichtdoor seraph » 08 maart 2008 19:41

Niels v.d. H. schreef:Edit: Vertrouwen heb ik in iedereen, totdat het tegendeel bewezen is! ;)
Maar het heeft hier niet echt met vertrouwen te maken. Niemand had dit kunnen voorzien.

Grt. Niels

zo hoort het ook, helaas is het dit x wel bewezen.

en idd. denk niet dat er veel zijn die dit hadden zien aankomen...

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuws