Menubalk
Forumregels
Het is niet altijd mogelijk om reacties te plaatsen. Als je de behoefte hebt om te reageren waar dit niet kan, kan je eventueel een privébericht naar Martijn verzenden.
Het is niet altijd mogelijk om reacties te plaatsen. Als je de behoefte hebt om te reageren waar dit niet kan, kan je eventueel een privébericht naar Martijn verzenden.
17 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Menubalk
Het is me de afgelopen tijd opgevallen dat er diverse bezoekers zijn geweest die commentaar hadden over de menubalk.
Zoals: "Ik wist niet eens dat er een spelletjespagina is, gaaf dat spel, Snake!"
"Niet gezien"
"Mag wat duidelijker"
Nu wil ik graag jouw mening horen over de dubbele menubalk van het forum (onder het logo). En dan bedoel ik eigenlijk: moet deze van kleur veranderen? Zoja, in welke kleur dan. Persoonlijk vind ik 'm duidelijk genoeg, als je alles bekijkt zie je ook alles staan Maar goed ik begrijp natuurlijk maar al te goed dat jullie het forum op een andere manier bekijken. Omdat het forum natuurlijk altijd beter kan, en ik deze opmerkingen nu toch serieus heb genomen stel ik dit officieël aan de kaak
Ik ben benieuwd.
Zoals: "Ik wist niet eens dat er een spelletjespagina is, gaaf dat spel, Snake!"
"Niet gezien"
"Mag wat duidelijker"
Nu wil ik graag jouw mening horen over de dubbele menubalk van het forum (onder het logo). En dan bedoel ik eigenlijk: moet deze van kleur veranderen? Zoja, in welke kleur dan. Persoonlijk vind ik 'm duidelijk genoeg, als je alles bekijkt zie je ook alles staan Maar goed ik begrijp natuurlijk maar al te goed dat jullie het forum op een andere manier bekijken. Omdat het forum natuurlijk altijd beter kan, en ik deze opmerkingen nu toch serieus heb genomen stel ik dit officieël aan de kaak
Ik ben benieuwd.
Laatst bijgewerkt door Martijn op 25 nov 2005 17:28, in totaal 1 keer bewerkt.
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)
Slangenforum - Passie voor slangen
Martijn (Slangenforum beheerder)
Slangenforum - Passie voor slangen
- Leon H.
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 213
- Land: Nederland
Als je het wéét is het duidelijk genoeg. Ik denk dat het komt doordat dit in de eerste plaats een forum is - als je hier dan komt, scroll je in eerste instantie toch meteen door naar de onderwerpen van de diverse subfora...
Tenminste... ik wel
Leon
Tenminste... ik wel
Leon
"Wijsheid begint met verwondering"- Socrates
0.0.1 python regius nk 2005 - website: kaa-koningspython.tk (buiten werking)
0.0.1 python regius nk 2005 - website: kaa-koningspython.tk (buiten werking)
- Jesper
- ID: 153
heey nu zit ik op internet explorer omdat firefox het niet goed doet... en nu zie ik dit menu:
- Code: Selecteer alles
Album nieuw! · Chat · Games · Linken · Contact
FAQ · Zoeken · Gebruikerslijst · Gebruikersgroepen · Profiel · Je hebt geen nieuwe berichten · Uitloggen [ Jesper ]
Heavens no, Hell yeah!
- Jesper
- Jesper
da's 20x fijner behalve dan van dat menu ..
met firefox kun je met tabs werken en das verrekte handig dan kun je op meer websites surfen zonder zoveel vensters te opennen... en je hebt een werkbalk waarbij je met 1 druk op de knop naar een andere website kunt gaan zonder eerst de hele url in te typen
*edit* werkbals=werkbalk
met firefox kun je met tabs werken en das verrekte handig dan kun je op meer websites surfen zonder zoveel vensters te opennen... en je hebt een werkbalk waarbij je met 1 druk op de knop naar een andere website kunt gaan zonder eerst de hele url in te typen
*edit* werkbals=werkbalk
Heavens no, Hell yeah!
- desiree
- ID: 1
17 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2