Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Petitie tegen man die zich laat opeten door Anaconda

Nieuws, actualiteiten en achtergronden bij het nieuws over slangen. Nieuws over andere reptielen kan je lezen op het Reptielenforum.
Beheerder
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Land: Nederland

Petitie tegen man die zich laat opeten door Anaconda

Berichtdoor Martijn » 17 nov 2014 22:03

Discovery Channel is vriendelijk verzocht geen beelden uit te zenden van de man die zich levend heeft laten opeten door een slang. Tegenstanders zijn van mening dat het ‘'dierenmishandeling'’ is en zijn een petitie gestart, zo meldt Daily Mail.
Vorige week kwam naar buiten dat Paul Rosolie zichzelf zou laten opeten door een anaconda. Beelden daarvan worden op 7 december uitgezonden door Discovery. Meer dan 21.000 mensen hebben echter al een petitie getekend dat de stunt niet moet worden uitgezonden, vanwege de mogelijke gevaren voor de slang en claims dat het het ‘’negatieve stereotype van slangen versterkt’’.

Bron/lees verder: Metronieuws.nl

Petitie: Change.org - STOP THE AIRING OF "EATEN ALIVE" - BOYCOTT DISCOVERY CHANNEL

phpBB [video]

Gerelateerd nieuws: "Anaconda gaat presentator Discovery opeten"
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen

Waardering: 5
Heeft bedankt: 6
ID: 8095
Land: Nederland

Re: Petitie tegen man die zich laat opeten door Anaconda

Berichtdoor Mictian » 18 nov 2014 18:40

Ik kan me echt niet anders voorstellen dan dat dit uiteindelijk een of andere donorshowachtige actie blijkt te zijn. Het is zo vreselijk ongeloofwaardig... Kom op, een anaconda die groot genoeg is om een volwassen kerel op te vreten, die dat dan ook nog gaat doen met allerlei televisiedrukte eromheen. Een pak dat zowel bestendig is tegen de immense druk als tegen de tanden en het maagzuur van de anaconda...

Echt, ik geloof er geen hol van.

Keer terug naar Nieuws