Slangen Serpo naar Kabouterland in Drenthe
16 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Tientallen slangen van de Delftse Reptielenzoo Serpo krijgen vanaf 1 april vijf maanden onderdak in het Drentse themapark Kabouterland.
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)
Slangenforum - Passie voor slangen
Martijn (Slangenforum beheerder)
Slangenforum - Passie voor slangen
- bounty
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 2101
- Land: Nederland
Re: Slangen Serpo naar Kabouterland in Drenthe
zo er is een begin
verschillende dieren manifesteren verschillende manieren van waarneming (Aenesidemus 100vc)
Nu ook maar hopen dat de kaboutertjes er ook voor kunnen zorgen dat de andere dieren ook nog ergens terecht kunnen... 35 hebben in ieder geval een plekje.
sorry hoor...
maar ff een spoedcursus slangen verzorgen? ik bedoel zegt alweer genoeg over alles eigelijk...
meneer getreuer is een beetje laat met alles... aangezien die voor 1 april de kiet uit moet zijn.
mzzls
maar ff een spoedcursus slangen verzorgen? ik bedoel zegt alweer genoeg over alles eigelijk...
meneer getreuer is een beetje laat met alles... aangezien die voor 1 april de kiet uit moet zijn.
mzzls
while some of us were born to a life of hell.
And some of us were lost and some of us were found
but most of us were beaten by life to the ground.
And I don't believe in your society.
While you partied and lived it up,
I've seen so many bleed.
I've seen so many bleed.
The sign in the road says we're going nowhere
but it's been plenty years since I cared.
I don't need nobody to save me.
So just walk away, oh yeah.
I know nobody can hear me.
There's nothing more I can say.
And maybe I'm you enemy.
So don't turn your back on me.
Soulless hatred.
I can feel it killing me...
You can rip my heart tonight!
Just gimme some truth.
'Cause all I want is the truth.
All I want is, all I need is...
I need somebody to save me.
But you walk away, oh yeah.
I need somebody to hear me.
There's nothing more I can say!
- Hyp3R
- ID: 3080
Het is wel super grappig alleen ik kwam er laatst pas achter dat De eigenaar van Serpo de oom is van een meisje waar ik iets mee gahad heb dikke lol wel mooi conectie voor men stage plek^^
- Boa Atelier
- ID: 1580
Hyp3R schreef:Het is wel super grappig alleen ik kwam er laatst pas achter dat De eigenaar van Serpo de oom is van een meisje waar ik iets mee gahad heb dikke lol wel mooi conectie voor men stage plek^^
Dan moet die wel een plek hebben hahaha..
Maar goed,
HIj heeft het gewoon verkeerd aangepakt.. En had tijdig moeten voorzorgen dat die een plek heeft gevonden dat hij zijn dieren kan plaatsen.. Wat ik eerder had gezegd, slecht managment..
- Tuinslang
- ID: 2542
Hij mag van mij wel een zootje slangen in mn schuur planten... als die ze zelf komt voeren en als ik een leuk bedragje krijg voor het risico, de stroom enzo woon iig vlak bij delft dus mot kunnen
1.0.0 Pantherophis Guttatus "Wildkleur"
0.1.0 Pantherophis Guttatus "Anery"
0.2.0 Elaphe Obsoleta Quadrivittata
0.0.1 Python Regius
1.0.0 Epicrates Cenchria Cenchria
Baby Slangen
0.0.4 Pantherophis Guttatus "Wildkleur"
0.0.4 Pantherophis Guttatus "Anery"
0.1.0 Tijger Print Felis Domesticus
0.1.0 Pantherophis Guttatus "Anery"
0.2.0 Elaphe Obsoleta Quadrivittata
0.0.1 Python Regius
1.0.0 Epicrates Cenchria Cenchria
Baby Slangen
0.0.4 Pantherophis Guttatus "Wildkleur"
0.0.4 Pantherophis Guttatus "Anery"
0.1.0 Tijger Print Felis Domesticus
- Motleydotnl
- ID: 1211
Een spoedcursus slangen verzorgen waarvan het gros giftig is???? Najaaaa... Goed voor de hobby zo kan iedereen straks een spoedcursus gifslangen vragen....
Ebony schreef:Een spoedcursus slangen verzorgen waarvan het gros giftig is???? Najaaaa... Goed voor de hobby zo kan iedereen straks een spoedcursus gifslangen vragen....
Er staat in het artikel dat het alleen om de niet-giftige slangen gaat.
1.1 Boa constrictor constrictor Suriname
1.1 Boa constrictor imperator Nicaragua
1.0 Boa constrictor imperator Nicaragua Hypo
1.1 Python reticulatus Seram Islands
1.0 Python reticulatus Selayar
1.0 Python molurus bivittatus Green albino
Any fool can criticize, condemn, and complain - Be a wiseman and discuss with arguments.
“What a very difficult thing it is to write correctly”
- Charles Darwin
Iherp profiel
1.1 Boa constrictor imperator Nicaragua
1.0 Boa constrictor imperator Nicaragua Hypo
1.1 Python reticulatus Seram Islands
1.0 Python reticulatus Selayar
1.0 Python molurus bivittatus Green albino
Any fool can criticize, condemn, and complain - Be a wiseman and discuss with arguments.
“What a very difficult thing it is to write correctly”
- Charles Darwin
Iherp profiel
- René C.
- ID: 3001
Het is een rare actie, die vent spoort niet.......
Misschien dat de retics en tijgers daar weer een paar maanden in hun eigen uitwerpselen en resten vervelling mogen liggen.
Of worden ze keurig schoon gehouden door de ervaren verzorgers daar in kabouterland......
De rest van de beestenbende gaat naar Rotterdam, als tijdelijke overbrugging worden ze ergens ik weet niet precies waar in een of ander gebouw gehuisvest.
Misschien dat de retics en tijgers daar weer een paar maanden in hun eigen uitwerpselen en resten vervelling mogen liggen.
Of worden ze keurig schoon gehouden door de ervaren verzorgers daar in kabouterland......
De rest van de beestenbende gaat naar Rotterdam, als tijdelijke overbrugging worden ze ergens ik weet niet precies waar in een of ander gebouw gehuisvest.
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
- apartje
- ID: 695
Jullie geloven toch niet alles wat de media je wijs probeert te maken?
Ik ben in vaste dienst in Kabouterland. Ik kom niet zo veel meer op het forum, maar houd zelf al jaren hobbymatig slangen en heb ruime ervaring in de verzorging van reptielen, ook heb ik stage gelopen bij het Afrikahuis in het Noorderdierenpark.
Wij verheugen ons erg op de komst van de reptielen en maak je geen zorgen, ze zijn in goede handen.
Anders dan het artikel doet overkomen hebben wij ruime ervaring in de verzorging van allerlei exotische dieren, ook terrariumdieren. Even een kleine greep uit de collectie: Sugargliders, rolstaartberen, neusberen, wasberen, stinkdieren, dwergmangoesten, vosmangoesten, stekelvarkens,genetkatten, corsacvossen, fennekvossen, genetkatten, kookaburra's, diverse uilensoorten, kaketoes, doodshoofdapen, witoormarmosetten, insekten, diversce exotische muizensoorten, eekhoorns en meer, ik zou zeggen, kom allemaal een keer langs om het met eigen ogen te bekijken.
Overigens komen er geen giftige dieren onze kant op
De reptielenexpo komt nu natuurlijk erg goed uit voor Walter, maar het idee is niet uit de lucht komen vallen, er waren al veel langer plannen om een keer een expo te houden.
Ik ben in vaste dienst in Kabouterland. Ik kom niet zo veel meer op het forum, maar houd zelf al jaren hobbymatig slangen en heb ruime ervaring in de verzorging van reptielen, ook heb ik stage gelopen bij het Afrikahuis in het Noorderdierenpark.
Wij verheugen ons erg op de komst van de reptielen en maak je geen zorgen, ze zijn in goede handen.
Anders dan het artikel doet overkomen hebben wij ruime ervaring in de verzorging van allerlei exotische dieren, ook terrariumdieren. Even een kleine greep uit de collectie: Sugargliders, rolstaartberen, neusberen, wasberen, stinkdieren, dwergmangoesten, vosmangoesten, stekelvarkens,genetkatten, corsacvossen, fennekvossen, genetkatten, kookaburra's, diverse uilensoorten, kaketoes, doodshoofdapen, witoormarmosetten, insekten, diversce exotische muizensoorten, eekhoorns en meer, ik zou zeggen, kom allemaal een keer langs om het met eigen ogen te bekijken.
Overigens komen er geen giftige dieren onze kant op
De reptielenexpo komt nu natuurlijk erg goed uit voor Walter, maar het idee is niet uit de lucht komen vallen, er waren al veel langer plannen om een keer een expo te houden.
- evelien
- ID: 1376
ik ben een paar keer in kabouterland geweest. ook al een keer jaren terug toen het nog best klein was en er nog niet zoveel dieren zaten. ook 2 jaar geleden. toen was het al een stuk groter.
moet zeggen dat het er toen idd erg goed uitzag en ik vermoed dat de reptielen die er dan nu naar toe gaan er echt niet slecht gaan zitten.
misschien wel beter dan in serpo of wie weet waar ze terecht gaan komen anders
moet zeggen dat het er toen idd erg goed uitzag en ik vermoed dat de reptielen die er dan nu naar toe gaan er echt niet slecht gaan zitten.
misschien wel beter dan in serpo of wie weet waar ze terecht gaan komen anders
oldtimer
- apartje
We krijgen wel de verblijven van Serpo, maar we zullen er zeker voor zorgen dat het er netjes uit ziet Net zoals de rest van de verblijven
Veel mensen kennen Kabouterland nog van toen ze zelf kind waren, maar er is in de laatste jaren veel ruimte bij gekocht en er zijn veel soorten bij gekomen, verblijven veranderd etc.
Veel mensen kennen Kabouterland nog van toen ze zelf kind waren, maar er is in de laatste jaren veel ruimte bij gekocht en er zijn veel soorten bij gekomen, verblijven veranderd etc.
apartje zou je mij een groot plezier willen doen???
Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat met de 2 obsoleta's leucistic. Het is 1 grote jongen met 3 gekleurde schubben op zijn rug en 1 kleine dame van 2007. De dame heeft helemaal geen gekleurde schubben.
Als je die ziet, wil je me dan even een pbtje sturen? tnx
Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat met de 2 obsoleta's leucistic. Het is 1 grote jongen met 3 gekleurde schubben op zijn rug en 1 kleine dame van 2007. De dame heeft helemaal geen gekleurde schubben.
Als je die ziet, wil je me dan even een pbtje sturen? tnx
oh you so BIG
- apartje
16 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2