Britse timmerman leeft vier maanden samen met slangen
19 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
- Worm
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 2907
- Land: Nederland
Re: Britse timmerman leeft vier maanden samen met slangen
ah okee, ik verwacht al dat dat wat problemen zou geven, en nog meer als bij een sphinx kat ofzo.
In het wild en in wat mindere mate in een terra zal het zeker ook wel problemen met verbranding door zonlicht en sneller wondjes opleveren?
Maar zou het niet een beetje tegen mijten helpen? die hebben geen verstopplekjes meer.
In het wild en in wat mindere mate in een terra zal het zeker ook wel problemen met verbranding door zonlicht en sneller wondjes opleveren?
Maar zou het niet een beetje tegen mijten helpen? die hebben geen verstopplekjes meer.
- Peter S
- ID: 2114
Worm schreef:ah okee, ik verwacht al dat dat wat problemen zou geven, en nog meer als bij een sphinx kat ofzo.
Verwondingen en verbrandingen zullen wellicht sneller voorkomen ja.
Het is overigens wel zo dat deze dieren niet meer vocht verliezen dan dieren MEt schubben (ik ben fel tegenstander van ditsoort gedrochten, maar helaas is dit niet het geval.. persoonlijk had ik graag gezien dat de dieren daadwerkelijk meer last er van hadden..)
Tegen mijten is het inderdaad wel ideaal ja!
Never forgive, never forget...
- Worm
- ID: 2907
Ah okee
Ik denk dat je bedoeld dat je liever duidelijk had gezien waarom het slecht voor de beestjes is;)
Een kat met 3 poten loopt bijna nog sneller maar om ze daar nu op te gaan fokken. Daarnaast wat mensen vergeten is dat door strenge selectieve fok er veel onzichtbare gebreken gaan optreden. Het eerste wat aangetast wordt bij inteelt(dat is selectief fokken) is het imuunsysteem. En daar zie je weer weinig van.
Ik denk dat je bedoeld dat je liever duidelijk had gezien waarom het slecht voor de beestjes is;)
Een kat met 3 poten loopt bijna nog sneller maar om ze daar nu op te gaan fokken. Daarnaast wat mensen vergeten is dat door strenge selectieve fok er veel onzichtbare gebreken gaan optreden. Het eerste wat aangetast wordt bij inteelt(dat is selectief fokken) is het imuunsysteem. En daar zie je weer weinig van.
- Peter S
- ID: 2114
Worm schreef:Ah okee
Precies! Ik vind het onnatuurlijk en slecht, maar helaas is er op dit moment nog te weinig bewijs dat het dier er op den duur last van krijgt vind ik..
(en katten met 3 porten word lastig, zoogdieren zijn altijd in evenwicht.. als je dat er uit wil fokken ben je wel even bezig )
Never forgive, never forget...
19 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2