Man al door 100 slangen gebeten
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Man al door 100 slangen gebeten
Tim Friede is geen normale jongen. Hij is het meest gelukkig als er een slang in zijn arm bijt. Een wat? Ja, een slang. In totaal heeft Tim al zo'n 100 giftige slangen in zijn arm laten bijten en naar eigen zeggen is hij immuun voor het gif van de slangen.
Bron/lees verder: WTF.nl
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)
Slangenforum - Passie voor slangen
Martijn (Slangenforum beheerder)
Slangenforum - Passie voor slangen
- David van Berlo
- Waardering: 35
- Heeft bedankt: 33
- ID: 6031
- Land: België
Re: Man al door 100 slangen gebeten
Wat een arrogante eikel die er bij staat met zijn blikje... De man die zich laat bijten moet goed gek zijn, maar komt wel over als iemand die het serieus voor heeft om antigif te ontwikkelen. Hij ergert zich ook aan de eikel naast hem...
- Yvette&sander
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 6296
- Land: Nederland
Achja iedereen heeft zo ze meelopers toch.
Die gozer met het blikje is gewoon een mislukkeling die zelf niks kan.
Heb op nat geo een keer een docu over deze man gezien. Toen injecteerde hij gif in zijn arm.
Lijkt me dat je na regelmatige blootstelling aan het gif dat je er een redelijke weerstand tegen opbouwt maar ik kan me niet voorstellen dat je er geen negatieve effecten van gaat ondervinden.
Al met al denk ik niet dat deze man heel oud zal worden. Lijkt me ieder keer een behoorlijke klap voor je inwendige ik.
Die gozer met het blikje is gewoon een mislukkeling die zelf niks kan.
Heb op nat geo een keer een docu over deze man gezien. Toen injecteerde hij gif in zijn arm.
Lijkt me dat je na regelmatige blootstelling aan het gif dat je er een redelijke weerstand tegen opbouwt maar ik kan me niet voorstellen dat je er geen negatieve effecten van gaat ondervinden.
Al met al denk ik niet dat deze man heel oud zal worden. Lijkt me ieder keer een behoorlijke klap voor je inwendige ik.
- snakehouse
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 7464
- Land: Nederland
Man is idd op nat geo geweest. man met blikje ook ff laten bijten (mafkees)
Ik weet wel dat er de laatste tijd veel onderzoeken zijn naar slangen gif en dat het zowel dodelijk als levens reddend kan werken.
Mooi artikel van Marcel Mastenbroek.
http://www.nieuws.nl/opmerkelijk/20130605/Slangengif-kankanker-en-Alzheimer-oplossen
Ik weet wel dat er de laatste tijd veel onderzoeken zijn naar slangen gif en dat het zowel dodelijk als levens reddend kan werken.
Mooi artikel van Marcel Mastenbroek.
http://www.nieuws.nl/opmerkelijk/20130605/Slangengif-kankanker-en-Alzheimer-oplossen
4 berichten
• Pagina 1 van 1