Slangen in je soep [+ filmpje]
17 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
- Motleydotnl
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 1211
- Land: Nederland
Re: Slangen in je soep [+ filmpje]
Inderdaad.. Je hebt in amerika de round up's en veel goeds heb ik er niet over te vertellen..
Voor de mensen die het toch even willen lezen:
http://www.kingsnake.com/roundup/
Voor de mensen die het toch even willen lezen:
http://www.kingsnake.com/roundup/
Re: Slangen in je soep [+ filmpje]
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt een dier op te eten wat ik ook als huisdier heb.
Ik geen mijn vrienden niet op, onder dat motto heb ik dus ook geen paardenvlees gegeten. nee ik eet ook geen kroketten, gehaktbal uit de muur, frikandellen, bitterballen of noem maar op.
Dit geld ook voor hond, kat en slang. Die eet ik niet op, zeker weten niet.
De reden dat ik wel een koe kan eten, of een varken, kip of wat dan ook ligt vrij simpel. ik MOET vlees eten, anders wordt ik ziek. Dat heb ik ondervonden na 7 jaar vegetarier zijn. Dan ga je keuzes maken, wat wil ik wel eten en wat niet.
Ik eet dieren waarvan ik weet dat ze in grote getalen voorkomen
Ik eet dieren waar ik geen intense band mee heb
Ik eet dieren waar mijn lichaam wat aan heeft
Ik eet geen dieren waar ik er 10 van moet eten wil ik genoeg gegeten hebben (buiten zeedieren)
Tel dit alles bij elkaar op, en ik eet dus alleen nog maar kip, varken en koe.
Ik voel me er happy bij, en kan mijn huisdieren nog recht in de ogen kijken. Ik hoef niet te weten hoe ze smaken, het interreseerd me totaal niet.
Ik geen mijn vrienden niet op, onder dat motto heb ik dus ook geen paardenvlees gegeten. nee ik eet ook geen kroketten, gehaktbal uit de muur, frikandellen, bitterballen of noem maar op.
Dit geld ook voor hond, kat en slang. Die eet ik niet op, zeker weten niet.
De reden dat ik wel een koe kan eten, of een varken, kip of wat dan ook ligt vrij simpel. ik MOET vlees eten, anders wordt ik ziek. Dat heb ik ondervonden na 7 jaar vegetarier zijn. Dan ga je keuzes maken, wat wil ik wel eten en wat niet.
Ik eet dieren waarvan ik weet dat ze in grote getalen voorkomen
Ik eet dieren waar ik geen intense band mee heb
Ik eet dieren waar mijn lichaam wat aan heeft
Ik eet geen dieren waar ik er 10 van moet eten wil ik genoeg gegeten hebben (buiten zeedieren)
Tel dit alles bij elkaar op, en ik eet dus alleen nog maar kip, varken en koe.
Ik voel me er happy bij, en kan mijn huisdieren nog recht in de ogen kijken. Ik hoef niet te weten hoe ze smaken, het interreseerd me totaal niet.
oh you so BIG
17 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2