slangendag
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
17 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
- Unknown User
- ID: 1
slangendag
Zondag 9 oktober Slangendag in Expo Center Eureteco in Houten. Zie de website van de organisator, de Europese Slangen Vereniging
http://www.snakesociety.nl
- nelly_555
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 230
- Land: Nederland
Wie gaat hier heen ??
Ik ga er absoluut heen maar zou graag iemand vinden waarmee ik kan meerijden ?
Uit de buurt van arnhem...
Ik ga er absoluut heen maar zou graag iemand vinden waarmee ik kan meerijden ?
Uit de buurt van arnhem...
- rutger
- van_veen456
- ID: 224
denk dat je het alleen ter plaatse kunt kopen, omdat het ook niet uitverkocht kan zij zoals een stadion...
- van_veen456
- ID: 224
misschien dan via hun maandblad?
ik wil trouwes ook wel gaan (voor tetratenia's!!!), maar ik heb geen plaats meer op mn kamer
ik wil trouwes ook wel gaan (voor tetratenia's!!!), maar ik heb geen plaats meer op mn kamer
- Gast
rutger schreef:boidae schreef:wat zoek je dan? niet echt groot 120 daar kijk je al snel overheen
hetzelfde soort als waar die dwerg van 120 groot ook naar op zoek is
ben zelf niet al te groot en heb weinig haar maar kan me niet voorstellen dat iemand het zelfde zoek maar voor het geval dat het zijn toch geen boa`s he? en dan vooral geen cubaanse zoorten
- rutger
Anonymous schreef:rutger schreef:boidae schreef:wat zoek je dan? niet echt groot 120 daar kijk je al snel overheen
hetzelfde soort als waar die dwerg van 120 groot ook naar op zoek is
ben zelf niet al te groot en heb weinig haar maar kan me niet voorstellen dat iemand het zelfde zoek maar voor het geval dat het zijn toch geen boa`s he? en dan vooral geen cubaanse zoorten
euhm, nee daar ben ik echt niet naar op zoek. Maar daar zal ook genoeg van op de beurs zijn hoor.
17 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2