beurs in nijmegen
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
15 berichten
• Pagina 1 van 1
- Leon H.
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 213
- Land: Nederland
Re: beurs in nijmegen
epicrates schreef:Wanner is de reptielenbeurs in nijmegen weer. Weet iemand dat?
Zondag 6 november in de Jan Massink hal. Van 11.00 tot 17.00 uur. Entree 6 euro (dit heb ikallemaal ergens gelezen - ik weet niet meer waar en ik durf het ook niet met zekerheid te zeggen)
Leon
"Wijsheid begint met verwondering"- Socrates
0.0.1 python regius nk 2005 - website: kaa-koningspython.tk (buiten werking)
- Leon H.
- Leon H.
Een paar fotootjes van de terrariumbeurs in Nijmegen (6 november 2005). De eerste keer op een beurs, dus ik heb mijn ogen uitgekeken.
Overzichtsfotootje - beetje wazig
Python regius - met enkele héle dure exemplaren - eentje van meer dan 2000 euro (wel mooi hoor... maar de mijne vind ik ook heel mooi... waar die 2000 euro verschil dan in zit? ...
Het blijft verbazingwekkend... Flappie als voer...
Overzichtsfotootje - beetje wazig
Python regius - met enkele héle dure exemplaren - eentje van meer dan 2000 euro (wel mooi hoor... maar de mijne vind ik ook heel mooi... waar die 2000 euro verschil dan in zit? ...
Het blijft verbazingwekkend... Flappie als voer...
- jarrah
- ID: 131
Ik heb ze gekocht van de Jungle shop uit belgie, was nakweek van een van hen. Ze stonden helemaal achteraan.
Ze hebben de mandarina kleur. Ze zijn een jaar oud en gechipt. Hij vroeg 300 euro per stuk wat ik al helemaal niet duur vond. Ik had gelukkig zelf net wat verkocht en wat ik verder zocht was er niet. Ik wilde ze wel heel graag een keer hebben maar nu ze er voor deze prijs lagen kon ik ze eigenlijk niet laten liggen. 600 euro had ik echter niet. Weggegaan en toch weer terug gegaan en uiteindelijk mocht ik ze voor 500 euro meenemen. Ik vind dat echt een koopje. Ze gaan voorlopig ieder in een bak van 76x50x40 cm. Ik denk dat ze straks in een ter gaan van ongeveer 140x70x70 ofzo
Ik ben er echt ontzettend blij mee. Nou nog een keer de green phase als ik weer een bergje geld heb
Ze hebben de mandarina kleur. Ze zijn een jaar oud en gechipt. Hij vroeg 300 euro per stuk wat ik al helemaal niet duur vond. Ik had gelukkig zelf net wat verkocht en wat ik verder zocht was er niet. Ik wilde ze wel heel graag een keer hebben maar nu ze er voor deze prijs lagen kon ik ze eigenlijk niet laten liggen. 600 euro had ik echter niet. Weggegaan en toch weer terug gegaan en uiteindelijk mocht ik ze voor 500 euro meenemen. Ik vind dat echt een koopje. Ze gaan voorlopig ieder in een bak van 76x50x40 cm. Ik denk dat ze straks in een ter gaan van ongeveer 140x70x70 ofzo
Ik ben er echt ontzettend blij mee. Nou nog een keer de green phase als ik weer een bergje geld heb
- van_veen456
- ID: 224
damn, en ik vond 250 euro voor een koppeltje tetratenia's al veel
http://www.crazyreptiles.eu
3.4.8 T.s.parietalis
1.3 T.s.pickeringii (blauwe vorm)
2.1 T.s.sirtalis (het. melanistic)
2.3 T.radix "haydeni"
2.2 T.a.atratus
1.3 T.c.cyrtopsis