3 April Terrariumbeurs Almelo!
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
27 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
- Unknown User
- ID: 1
3 April Terrariumbeurs Almelo!
Op 3 April 2005 wordt alweer de 3de terrariumbeurs georganiseerd door AV. Betta Splendens. Een beurs met 1000+ bezoekers en een leuk aantal meters tafels waar voedseldieren, reptielen en toebehoren worden aangeboden. Zeker de moeite waard!
Allard van SA-Reptiles en ik (Mark) zullen er ook aanwezig zijn met een leuk aanbod aan slangen, voedseldieren en gloednieuwe terraria!
Allard van SA-Reptiles en ik (Mark) zullen er ook aanwezig zijn met een leuk aanbod aan slangen, voedseldieren en gloednieuwe terraria!
- Unknown User
Kilaguni schreef:Ja daar ga heen. Ben nog niet in almelo geweest op de
buurs. Ben benieuwd. Zal wel over al vragen. Ben jij mark
van het slangen forum
Haha
Ik ben Mark van http://www.lucaspythons.com
- Unknown User
- Kilaguni
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 76
Nauw ben op de beurs geweest maar viel me kwa groote en drunkte wel tegen. Heb wel veel info gekregen en adressen van mensen die de kinderboerdrij willen helpen met de beestjes en inrichtingen. Echt heel lief.
Zoo
Berlin
Berlin
- sa-reptiles
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 12
- Unknown User
boidae schreef:je regenbogjes waren toch nog redelijk geprijst (verkocht?)
Moet je me toch eens uitleggen waar je dat op baseert. Jonge Rode regenbogen (Epicrates cenchria cenchria) van dit jaar én vorig jaar zitten op zo'n 100 tot 125 euro per dier. Dat zou 200 tot 250 euro per koppel betekenen.
Allard vraagt 275 voor een koppel van 10-2002, lijkt MIJ zelfs vrij netjes, dus graag enige uitleg van jouw kant.
Overigens heeft de beurs in Almelo ditmaal helaas minder dan 500 bezoekers gehad dus iedereen verkocht weinig.
27 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2