Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

VHM Terraria Houten 14 december 2008

Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1691
Land: Nederland

Re: VHM Terraria Houten 14 december 2008

Berichtdoor Arjan » 15 dec 2008 09:11

speerbeer schreef:Nee die heb ik niet gevonden, heb wel nog ff gekeken maar mijn geld was al bijna op :D . Heb wel een stapel regiussen mee naar huis. Ze zitten nu in quarantaine en moeten het maar met de kleine schuilplaatsen doen voorlopig. Heb ook wat bij Bob Clark weg en die zitten nu in quarantaine in een andere kamer ook. Ziet er nu iig allemaal nog wel goed uit. Zal het allemaal even laten rusten en dan komen er wel fotos.

Verstandig! :D

Ik hoorde dat Clark weer aardig de idioot aan het uithangen was met z'n prijzen. Niet te best...

mvg

Arjan

ID: 2488

Berichtdoor Silaqui » 15 dec 2008 09:39

Ik zou deze beurs niets kopen.... ik zou alleen even bij de Honduras Boa's gaan kijken.....
Maar ja als je die koppies eenmaal hebt gezien en er dan ook nog eentje hebt vastgehouden... dan ben je verkocht ( ik wel iig en de boa's nu dus ook).
Ze zijn zo ontzettend rustig en lief en super super mooi! Ik ben helemaal happy!
Toen ik m'n moeder belde dacht ze dat ik een grapje maakte haha.
Verder veel verkocht bij de Repticura stand. Veel praatjes gemaakt, na afloop terug naar Leeuwarden om daar de vrachtwagen uit te laden, alle dieren weer netjes in hun bakjes te stoppen en toen eindelijk.... naar huis om te slapen.
Vandaag de rest opruimen in de winkel!
Afbeelding
P.G.G. amel motley het lavender 1.0 - Seth
P.G.G. hypo motley het lavender 0.1 - Isis
P.G.G. snow 1.1 - Tyr, Gaia
P.G.G. candycane het caramel, motley 0.1 - Saga
P.G.G. butter motley 1.0 - Dagda
Creamsicle 1.0 - Loki

Boa Constrictor Imperator Honduras Firebelly 1.1 - Lestat, Lillith

Felix Felix 1.0 - Thor

Pogona Vitticeps orange 1.1 - Hook, Tink
Pogona Vitticeps red x florida orange 1.0 - Vlad

Eublepharis Macularius Jungle 0.1
Eublepharis Macularius Wildkleur 1.0
Eublepharis Macularius Hypo Baldy 0.1
Eublepharis Macularis Midnight, banana blizzard 0.1 - Pixie

Waardering: 6
ID: 778
Land: Duitsland

Berichtdoor daphne » 15 dec 2008 10:54

was een erg leuke beurs wel! Heb alleen een veeltiet gekocht (braaf he ). Bij thuiskomst bleek het niet meer nodig die veeltiet.... Had een koppeltje wat de jongen niet op de juiste manier verzorgde, en dus wilde ik nieuwe. Helaas waren er op de beurs alleen maar mannen te krijgen en dus had ik de hoop dat als ik de man zou vervangen alles goed zou komen. NOT. de vrouw was namelijk niet goed te pas toen ik thuis kwam, dus die heb ik meteen opgevoerd. Nu heb ik dus 2 mannen......

Iemand hie rin de buurt misschien nog een mooie dame voor me? of 2....? :roll:
:clap: oh you so BIG :shock:

ID: 1849

Berichtdoor mariska » 15 dec 2008 19:24

Nou wij zijn ook geweest met onze piepschuimen bakken... en rond 1 uur waren ze alle 74 op :D

Daarna zelf nog over de beurs gelopen, staan kwijlen op een albino motley en een lipstick sunglow, en toen weer lekker naar huis.

Waardering: 4
ID: 1308

Berichtdoor seraph » 15 dec 2008 19:29

mariska schreef:Nou wij zijn ook geweest met onze piepschuimen bakken... en rond 1 uur waren ze alle 74 op :D

Daarna zelf nog over de beurs gelopen, staan kwijlen op een albino motley en een lipstick sunglow, en toen weer lekker naar huis.

dat heb je goed gedaan dan :shock:

ID: 1016
Land: België

Berichtdoor inadekate » 15 dec 2008 22:12

Was goeie beurs... enorm veel volk , vooral om 12u al de derde parking moeten parkeren, allé Joren eigenlijk want was mee met hem :) nogmaals thx ;)

Redelijk wat gekocht, vooral zaken die ik nodig had nl temp/hydro meters... goeie koop gedaan zelfs :) normaal 5 voor 60€, maar hij kon niet passen en ze dus voor 50€ gekregen :) tot ik daarstraks nakeek , en ik er geen 5 ontdekte in de zak :| maar 6!!! :lol: Verkoper heeft zich dus degelijk mistelt :)
Dan nog door Joren zulke schuilplaats gekocht :) handig wel. En enkele lampen en slotje.

En nog 2 dieren: een baardagaam en een gut Butter vrouwtje.

Spijtig zijn die dieren niet eens voor mij :cry: , Je gaat dan eens naar een beurs en moet beesten kopen voor kennissen maar kan niets voor uzelf kopen.
0.1.0 Elaphe climacophora stripe
0.1.0 Pantherophis guttatus striped
0.1.0 Epicrates cenchria maurus
0.1.0 Epicrates angulifer
1.0.0 Pogona Viciteps

ID: 1211

Berichtdoor Motleydotnl » 15 dec 2008 22:14

Heb maar even een beursverslagje geschreven... Kleintje maar hoor :lol:

Veel plezier met lezen

Beursverslag Houten 14-12-2008
Jaha, zondag was het zover, oppas geregeld, hamsters verzameld en lekker naar de beurs in Houten.

Vroeg opgestaan. Lekker bakkie koffie gehad van vriendlief want die had ik wel nodig haha. Oppas kwam de kleine halen en toen maar op weg naar houten. Het was nog lekker donker en vroeg. Gauw maar de tram in waar het lekker warm was. Kaartje gekocht op Den Haag centraal en de trein in op weg naar Utrecht. Lekker naar buiten staren en uiteraard bijzonder nutteloze gesprekken gehad op de vroege morgen. In Utrecht de overstap gemaakt naar de trein richting Houten en daar werden we opgewacht door speerbeer en lore. Lekker proppen in de auto want ja, er moet wel wat gekocht worden op houten, wij niet in dit geval. Haha.

Afijn aangekomen bij de beurshal stonden we redelijk vooraan in de rij in de sterfkou en toen was het drie kwartier wachten in de kou totdat de deuren open zouden gaan. Uiteraard me handschoenen vergeten dus het gevoel dat me vingers eraf vroren was prominent aanwezig. Ook animalover kwam ons vergezellen in de rij en om de tijd door te komen genoeg te ouwehoeren gehad. Eenmaal de deuren open lekker de warmte in en ook daar kwamen we JCB nog tegen. Goed, naar de stand van Boidae gelopen die vergezeld werd door firebelly boa’s om daar de spullen neer te zetten. Schuin achter hem stonden Sonja en Martijn met een paar zeer fraaie albino boa’tjes. Ook Seraph was daar te vinden dus die ook maar even begroet.

Goed tijd voor een rondje.
Cristal palace uiteraard me ogen uitgekeken. Potverdikkie wat een pracht diertjes lagen daar zeg, gelukkig was de knip leeg dus kon me ook niet verleiden tot hebbehebbehebbe aankopen. Ik ken mezelf. Toen kwamen we bij een of andere goser met heel veel van die rattenslangen die ze ook nog wel eens Josua noemen. Ja die werkt zaterdags bij terrarium op maat. Ja ik hoor jullie denken, Ja die ja! Hahahaha... Daar stond w pijnenburg ook bij dus ook daar even een babbeltje mee gemaakt. En Giel en Chris van Bers waren ook present.

Stukje verder stond Freek Nuyt En Toine met ook geweldige diertjes bij zich met een groot hebben gehalte. Ook daar even staan kletsen en verder gelopen het hoekje om naar Bob Clarck. Ook een stel prachtige dieren met een niet hoog prijskaartje waarvan me oren begonnen te wapperen. Had ik maar......... was de gedachte.

Gang voor gang verder gelopen en mooie diertjes bekeken. In de andere zaal stond Rjcompier met zijn salmonnekes. Ook weer staan klessebessen daar en nog een goede uitleg gehad over stichting herpentofauna. Eindelijk werd het mij een beetje duidelijk waar dat nou precies over ging en wat de doelstellingen waren. Ook kwamen we Snakefreak tegen, en ozzy en zijn broer, ben zijn naam zo even kwijt..Sorry. Tot mijn grote verbazing was Daphne er ook met Martin en dat vond ik erg leuk gezien ze hier op bezoek is geweest toen ik moest werken. Ook Niels nog gezien gezien hij wat hamsters wou overnemen en heeft hij zijn nieuwe boa geshowed. Ook Anke, Wi1nter en evelien, Sven segers Hans de jong Gerry Wnieuwenhuis en nog een paar bekende tegen gekomen. Sorry als ik jullie vergeten ben. Wat ik ongetwijfeld wel heb gedaan.

Lekker in het restaurant wat gegeten. Broodje hamburger ging er goed in alleen in tegenstelling tot de prijs van de dieren die goedkoop was was het eten hartstikke duur.. Compensatie zeker? Haha.

Rond een uurtje of vier nadat ik het akkoord had gekregen dat ik een Boehmei mocht zijn we naar huis gegaan..Ja ja, daisy aan de spinnen, Eindelijk is het zover en nu ook online zodat ik nooit meer hoor dat het niet mag want dan heb ik bewijs. Slim he!

Snel Speerbeer zijn nieuwe aanwinsten gezien en moet zeggen dat ze erg mooi zijn. Toen de auto in en met al die nieuwe slangen was het nu echt proppen richting het treinstation. Om daar weer in de trein naar Den Haag te stappen. Op Utrecht hadden we een slechte verbinding en moesten we zo een kwartier wachten op de volgende trein. Dus nog even rondje gedaan in het winkelcentrum en ja hoor. Komen we terug op het station hoor je de trein naar Den Haag vertrekken. Dan maar wachten beneden in de vertrekhal want we waren best moe. Een maal thuis gekomen even rustig gezeten en even later kwam ons kleine mannetje weer vrolijk van een leuk dagje uit. Hij had hele verhalen helaas snap ik nog niet veel van zijn gebrabbel.

Al met al gezien een erg leuke gezellige en warme beurs. Weer lekker gebabbeld, tips gehad en uiteraard mooie diertjes bekeken. Op naar de volgende beurs in Houten een Boehmei halen hehe.
Afbeelding

111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321

ID: 1257

Berichtdoor sportfreakie » 15 dec 2008 22:19

leuk verslag dees
je hammies doen het prima!!
LID VAN FSW

ID: 2707

Berichtdoor lhill » 15 dec 2008 23:09

ik ben gister eerste keer na houten geweest en volgende keer zal ik er zeer zeker weer bij zijn:D

heb er ook een nieuwe aanwinst bij :D

kleine gut:D een missing black:)

groete..

ID: 1847

Berichtdoor Wishing Star » 16 dec 2008 00:08

k ben behoorlijk wat mensen tegen gekomen .. en ben best lang gebleven.
in de auto terug heb ik nog de meeste lol gehad :twisted:
me nieuwe reguisje zit lekker in der bakkie, en zag dat me hamster eindelijk der babys heeft :D
nu de rest nog :P
De wereld Is Zoveel Mooier, Op de Rug Van Een Paard !!

Trotse eigenaresse van:

1.0.0 Andalusier x NRPS : Wishing Star ( 06 - 03 - 2008 )
0.1.0 Python Regius wildkleur : Moon ( 12 - 08 - 2003 )

En nog een vogeltje, konijn, 2 honden

ID: 893
Land: België

Berichtdoor svensegers99 » 16 dec 2008 19:36

sportfreakie schreef:leuk verslag dees
je hammies doen het prima!!

was jij die magere kerel met het stekelhaar? :mrgreen:

ID: 1849

Berichtdoor mariska » 17 dec 2008 21:03

Iemand enig idee wat die albino motley boa moest kosten? (stand waar ie lag was schuin tegenover Bob Clark)? En die lipstick sunglow die Clark had liggen? Man wat een gave kleur is dat zeg!!

Ben bewust maar niet gaan vragen.. heb er eigenlijk het geld niet voor op dit moment :D Zelfs als ze wel betaaldbaar waren geweest... :D

Berichtdoor Wishing Star » 17 dec 2008 22:00

weet iemand wie die jonge pimbura's had liggen?
hij had er 3 liggen, 1 ervan was een beetje caramel kleurig, ze waren per stuk 200 euro.
hoop dat iemand me kan helpen :)

Trotse eigenaresse van:

Waardering: 10
ID: 725

Berichtdoor snakefreak » 18 dec 2008 20:11

ik weet wie je bedoeld. ik heb je er zelf op gewezen. Ik dacht dat het duitsers waren, maar ben daar niet zeker van.

Met andere woorden..sorry kan je niet helpen
Wat pythons en wat boa's
0.1 Duitse herder
0.1 Jack russel (black&tan)
0.0.1 Pyrrhura molinae

Berichtdoor Wishing Star » 18 dec 2008 20:19

ik had het al gekregen ;) toch bedankt.

Trotse eigenaresse van:

VorigeVolgende

Keer terug naar Evenementen