Terraristika Hamm 11 september 2010
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
- Peter S
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 2114
- Land: Nederland
Re: Terraristika Hamm 11 september 2010
^^
Wat zij zegt.
Hoogtepunt was eigenlijk nog het bezichtigen van de aanwinsten van een duitse kennis in de kantine.. Gestreepte Daboia palestinae en Eristichophis mcMahonii
Gek veel gaver dan dat word het niet..
Wat zij zegt.
Hoogtepunt was eigenlijk nog het bezichtigen van de aanwinsten van een duitse kennis in de kantine.. Gestreepte Daboia palestinae en Eristichophis mcMahonii
Gek veel gaver dan dat word het niet..
Never forgive, never forget...
- snakefreak
- Waardering: 10
- ID: 725
ik was er vorig jaar weer eens geweest na 10 jaar. ik weet opeens weer waarom k er 10 jaar niet meer was gweest.
gaat ook zeker weer 10 jaar duren voordat ik e weer heen ga...pff wat eeen drukte en de sfeer daar vind ik ver beneden het vriespunt
gaat ook zeker weer 10 jaar duren voordat ik e weer heen ga...pff wat eeen drukte en de sfeer daar vind ik ver beneden het vriespunt
Wat pythons en wat boa's
0.1 Duitse herder
0.1 Jack russel (black&tan)
0.0.1 Pyrrhura molinae
0.1 Duitse herder
0.1 Jack russel (black&tan)
0.0.1 Pyrrhura molinae
- MATTI
- ID: 1406
- Land: België
Hamm blijft altijd boeiend ondanks de drukte
Pastel Calico Champagne
Pastel Calico Champagne
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
- GvD
- ID: 1823
FreN@t@ schreef:Mijn aanwinsten en de reden waarom ik die kant op ging:
1.0 Mehelya capensis en een Mehelya capensis waarvan ik hoop dat het een vrouw is, maar dat is onduidelijk. (5 schubben diep roept u maar...)
Daarnaast had ik nog een koppel Mehelya capensis besteld, maar ik vermoed dat het een koppel Mehelya vernayi is door het ontbreken van de witte streep. Zijn er misschien mensen die hier iets van duidelijkheid over kunnen geven?
Gaaf! Graag foto's en af en toe een update...
Gilian
Ook geweest, vond het weer erg leuk.
Wat sfeer betreft niets anders dan op welke andere beurs alleen erg druk, heel erg druk.
Wat sfeer betreft niets anders dan op welke andere beurs alleen erg druk, heel erg druk.
- GerritH
- ID: 4148
FreN@t@ schreef:Mijn aanwinsten en de reden waarom ik die kant op ging:
1.0 Mehelya capensis en een Mehelya capensis waarvan ik hoop dat het een vrouw is, maar dat is onduidelijk. (5 schubben diep roept u maar...)
Daarnaast had ik nog een koppel Mehelya capensis besteld, maar ik vermoed dat het een koppel Mehelya vernayi is door het ontbreken van de witte streep. Zijn er misschien mensen die hier iets van duidelijkheid over kunnen geven?
Naast de rugstreep zijn de schubben van M. capensis een stuk grover (15 rijen tegen over 19 voor M. vernayi.
Een ander verschil is het aantal labialen dat doorloopt tot in het oog (3 bij M. vernayi, 2 bij M. capensis)
Gerrit
's ochtends rond kwart over 7 reden Martijn (SM-boas) en ik ook door, en na een rit van 3 uur waren we er dan.
Komen we aan bij de hal, een gigantische rij ... dus eerst maar even gebeld of de persoon welke mijn reservering bij had in de hal was of buiten, en dat was een goed idee hahaha die zat nl. net te genieten van een ontbijtje in de auto.
Toen het dier daaropgehaald en in onze auto gezet, terug naar de hal en de rij was op 3 meter helemaal verdwenen Ideaal!
'Even' door de grote hal gewandeld, hoop praatjes gemaakt her en der, dieren bekeken. Toen nog even de gifslangenruimte in geweest. De Arena ook nog even ingeweest, en dat was wel weer genoeg vond ik eigenlijk ... tijd om 'lekker' 300 km terug te rijden
Het was het allemaal waard omdat er een dier gereserveerd was, maar anders ... nee ik hoef hier de komende jaren ook niet meer heen zonder reden hoor hahaha.
Komen we aan bij de hal, een gigantische rij ... dus eerst maar even gebeld of de persoon welke mijn reservering bij had in de hal was of buiten, en dat was een goed idee hahaha die zat nl. net te genieten van een ontbijtje in de auto.
Toen het dier daaropgehaald en in onze auto gezet, terug naar de hal en de rij was op 3 meter helemaal verdwenen Ideaal!
'Even' door de grote hal gewandeld, hoop praatjes gemaakt her en der, dieren bekeken. Toen nog even de gifslangenruimte in geweest. De Arena ook nog even ingeweest, en dat was wel weer genoeg vond ik eigenlijk ... tijd om 'lekker' 300 km terug te rijden
Het was het allemaal waard omdat er een dier gereserveerd was, maar anders ... nee ik hoef hier de komende jaren ook niet meer heen zonder reden hoor hahaha.
- Dokter Rob
- Waardering: 1
- ID: 3455
Ook geweest, en moet eerlijk bekennen, ik ben niet teleurgesteld.
Had mijzelf voorgenomen om niets aan te schaffen, en het is gelukt!
Op een paar broodjes, wat cola, en een bezoek aan de McDrek na afloop.
Kostte wel moeite moet ik bekennen.
Aantal mensen kennis mee gemaakt, vooral in de gifruimte erg veel plezier gehad met een aantal.
Had mijzelf voorgenomen om niets aan te schaffen, en het is gelukt!
Op een paar broodjes, wat cola, en een bezoek aan de McDrek na afloop.
Kostte wel moeite moet ik bekennen.
Aantal mensen kennis mee gemaakt, vooral in de gifruimte erg veel plezier gehad met een aantal.
Nikon F4
Nikon D800e
Nikon glas
Nikon flitsers
Tamrac expedition 8 fototasje
Corvette 'Grand Sport' (staat te koop, mail voor meer informatie)
O ja, B.c.i. Nicaragua, een vrouw van 2009
En een B.c.i. uit Honduras, ook aanwezig...
Nikon D800e
Nikon glas
Nikon flitsers
Tamrac expedition 8 fototasje
Corvette 'Grand Sport' (staat te koop, mail voor meer informatie)
O ja, B.c.i. Nicaragua, een vrouw van 2009
En een B.c.i. uit Honduras, ook aanwezig...
- 1982
- ID: 3733
Het was een gezellige beurs.
Lekkere klets gehad en een aantal mooie dieren gezien.
Els
Lekkere klets gehad en een aantal mooie dieren gezien.
Els
- Eric13
- ID: 4625
het was weer een prima beurs,jammer dat mijn lieffie ziek was.
Redelijk verkocht en gezellig bijgeluld met een aantal(buitenlandse)vrienden en bekenden.
Redelijk verkocht en gezellig bijgeluld met een aantal(buitenlandse)vrienden en bekenden.
Eric13 schreef:het was weer een prima beurs,jammer dat mijn lieffie ziek was.
Wens dr beterschap
- Eric13
- ID: 4625
boidae schreef:Eric13 schreef:het was weer een prima beurs,jammer dat mijn lieffie ziek was.
Wens dr beterschap
Bedankt ze knapt er vast van op!
- Serpentarius
- ID: 5255
Heb het reuze naar mn zin gehad in Hamm.
Drukte vond ik mee dan zat meevallen,liever dit dan 2 uur in de rij staan voor Graspop!
Had me voorgenomen niets te kopen maargoed
Dat is me dus niet gelukt
Uiteindelijk ben ik thuisgekomen met een Thamnophis Sirtalis Parietalis en mn vriendin met een Luipaardgecko
Drukte vond ik mee dan zat meevallen,liever dit dan 2 uur in de rij staan voor Graspop!
Had me voorgenomen niets te kopen maargoed
Dat is me dus niet gelukt
Uiteindelijk ben ik thuisgekomen met een Thamnophis Sirtalis Parietalis en mn vriendin met een Luipaardgecko
1.0.0 Pantherophis Guttata ´ Missing Red´ nk10
0.1.0 Thamnophis Sirtalis ´Parietalis´ nk10
0.0.1 Eublepharis macularius nk10
0.1.0 Felis Catus(kat)
- etb99
- ID: 4937
Naar HAmm geweest, met een stand. En het was inderdaad weer erg druk, maar leek toch wel minder druk dan de afgelopen jaren. Desondanks goed verkocht, zoals meer mensen hoorde ik, en leuk gekletst met een hoop (on)bekenden.
Als je aparte dingen zoekt blijft Hamm toch we DE beurs, meer variatie dan ik ooit in Houten gezien heb.
Als je aparte dingen zoekt blijft Hamm toch we DE beurs, meer variatie dan ik ooit in Houten gezien heb.
- FreN@t@
- ID: 1120
GvD schreef:FreN@t@ schreef:Mijn aanwinsten en de reden waarom ik die kant op ging:
Gaaf! Graag foto's en af en toe een update...
Gilian
Ik wacht altijd minimaal een paar dagen, voor mijn gevoel is het beter om ze even helemaal niet te storen. Maar daarna zal ik zeker even foto's maken.