Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Wie gaat er naar houten?

Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 796
Land: Nederland

Berichtdoor quickstepster » 26 maart 2007 18:49

was inderdaad totaal niet overzichtelijk...........
hebben jullie trouwens ook die mooie piebalds gezien in t midden van de zaal? ik moest me echt inhouden om er nier een mee te nemen :P
1.0.0. Pantherophis guttatus guttatus [wildkleur, het. motley]
0.1.0. Lampropeltis getula californiae [desert phase, het. albino] (te koop)
0.0.1. Hemitheconyx caudicinctus [wildkeur]

1.0.0. Heilige Birmaan [chocolate point]
0.1.0. Dwerghangoor [zwart]
0.0.2. Axolotl [wildkleur]

Waardering: 6
ID: 778
Land: Duitsland

Berichtdoor daphne » 26 maart 2007 21:10

ja ja druk mij herkende je ook niet, zelfs niet toen ik mijn naam zei...... tis dat boidae me netjes voorstelde, anders had je het nu nog niet geweten hahahaha
Wij waren er om kwart voor 11.... had eigenlijk kwart voor 10 moeten zijn, maar ja die verrekte zomer tijd he :roll:
De rij was snel weg, heel anders dus dan in Hamm. Dat was niet te doen gewoon.
De man die mij aan de kaartjes hielp was volgens mij ladder zat of gewoon niet 100%, en zelfs niet eens 50%.... :? Ging ook zooooooo traaaaaag pff wat is nou 2 kaartjes geven en afrekenen?
Hij moest er echt helemaal over nadenken, euhm 2 euhm ja O ja kaartje pakken, 2 zei je? pffff duurde echt eeuwen voor hij klaar was.
Ik had verwacht dat er een gifslangen afdeling was, maar dat was dus mooi niet het geval.
De fretten hebben we niet gevonden, jammer ben een groot fan van fretten.
Die katten moest ik echt mijn lachen inhouden, wat een poeha!
En dan de knagers... die zeuren over dat die lui bij de reptielen dierenbeulen zijn omdat ze te veel muizen in 1 bak hebben, en inteelt verkopen, dat de muizen niet goe dzijn ect ect
De slangenmensen willen alleen het beste voer, dus die muizen zijn echt wel gezond hoor! Dat gezeur pfff.
Maar verder was het echt een super leuke dag. Moesten we in Hamm nog een jongetje op de vingers tikken omdat hij een slang aan het pesten was die aan het blazen en happen was, werden hier de nerveuze slangen netjes afgedekt. :P
Kan daar slecht tegen als kinderen dieren pesten, en al helemaal als het op zo'n manier gebeurd!
:clap: oh you so BIG :shock:

ID: 1060

Berichtdoor M.K.Snakes » 26 maart 2007 21:30

Bob had volgens mij ook piebalds mee, maar wat een drukte.
Op het gegeven moment was het eigenlijk gewoon niet meer leuk en dan al die zeikerts van die andere beurzen.
Ze konden alleen maar in de weg staan en het enigste wat ze deden was oh, iel en bha zeggen.
voor de rest alles goed hoor :D

ID: 143
Land: Nederland

Berichtdoor druk » 26 maart 2007 21:53

Sorry Daphne je was ook niet zo sexy gekleed .
Volgende keer iets minder stof en ik zie je zeker staan he he . :wink:
Mijn fantasie draait altijd op volle toeren .

Vorige

Keer terug naar Evenementen