slangendag 14 oktober houten
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
- Maissan
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 1661
- Land: Nederland
Re: slangendag 14 oktober houten
Ik heb op de slangendag ook wat foto's gemaakt dus voor de gene die ze graag willen zien hier onder plaats ik er een paar ( als hij niet goed staat wist niet waar ik anders de foto's kon plaatsen )
Heb er nog veel meer gemaakt maar vond deze wel mooi gelukt
Heb er nog veel meer gemaakt maar vond deze wel mooi gelukt
0.0.1 Python Regius Wildkleur (Koningspython)
- druif
- ID: 1573
mooie foto's!
1.1 p.g.g anary het lavender hypo en amel
0.1 p.g.g amel striped
0.1 p.g.g wildkleur striped het amel
1.0 eryx colubrinus loveridgei anery
0.1 eryx colubrinus loveridgei
0.1 p.g.g amel striped
Ja was een geslaagde beurs! Erg gezellig en mooie dieren!
De mensen die mij hebben aagesproken (en man man man wat ware dit er veel hahaha was met de ene in gesprek en dan kwam de volgende al langs) leuk dat jullie dit deden! mooi om eens te zien wie er nou eigenlijk achter de nicks schuilen!
En de mensen die dit niet gedaan hebben (zullen er zo te lezen ook genoeg geweest zijn!) jammer jammer jammer...had je gewoon moeten doen.
De mensen die mij hebben aagesproken (en man man man wat ware dit er veel hahaha was met de ene in gesprek en dan kwam de volgende al langs) leuk dat jullie dit deden! mooi om eens te zien wie er nou eigenlijk achter de nicks schuilen!
En de mensen die dit niet gedaan hebben (zullen er zo te lezen ook genoeg geweest zijn!) jammer jammer jammer...had je gewoon moeten doen.
- apartje
- ID: 695
Ik heb me prima vermaakt, ben er van 10.15 tot 13.15 geweest, ik wou ALLES zien! hahaha!
Ging er vooral heen om me te orienteren welke soort ik er graag bij wil als de logeetjes weer naar huis zijn, ik wil er momenteel niks er bij hebben, dat kost me mijn muizencollectie...
soorten die me erg aan spraken:
Rosy Boa (schijnt zich alleen meeste tijd te verstoppen)
Elaphe frenata
Netpython (maar die word natuurlijk veeeeel te groot)
dan stond er nog een tafel die groene slangen verkocht (wildvang dus geen optie), en die zouden kauwgiftig zijn, ik weet niet meer hoe het heet, dun lijf met een brede kop,Ahaetulla prasina ofzo? kan dat? Pff ik moet pen en papier mee gaan nemen...
Verder werd ik behoorlijk verleid door een volwassen koppel gonyosoma ox.de eigenaar zou gestopt zijn met slangen en deed daarom zijn (nakweek)koppel weg, dieren zagen er goed uit, maar ja, je weet het niet he, voor t zelfde geld zijn ze al 10 ofzo...
Ik heb wel leden van het slangenforum gezien,in de gifslangenruimte, maar het was in die hoek zooo druk en warm , ik wou snel de dieren zien weg daar. heb wel een ratelsslang zien en horen ratelen
Natuurlijk ben ik niet weg gegaan zonder wat accesoires:
-warmtemat
-drinkflesje
-zak brokken voor de muizen
-vervoersbox...
.....Voor de zebragrasmuisjes...
Die wou ik al heel lang, en heb nou maar eens besloten ze mee te nemen, en ze zijn heel erg lief! haha, kan een tepelmuis nog wat van leren!
Ze liggen nu te slapen, ze zijn dagactief, maar slapen vandaag ff uit na zo'n vermoeiende dag, maar als ze straks wakker zijn zal ik een foto van ze maken.
Ging er vooral heen om me te orienteren welke soort ik er graag bij wil als de logeetjes weer naar huis zijn, ik wil er momenteel niks er bij hebben, dat kost me mijn muizencollectie...
soorten die me erg aan spraken:
Rosy Boa (schijnt zich alleen meeste tijd te verstoppen)
Elaphe frenata
Netpython (maar die word natuurlijk veeeeel te groot)
dan stond er nog een tafel die groene slangen verkocht (wildvang dus geen optie), en die zouden kauwgiftig zijn, ik weet niet meer hoe het heet, dun lijf met een brede kop,Ahaetulla prasina ofzo? kan dat? Pff ik moet pen en papier mee gaan nemen...
Verder werd ik behoorlijk verleid door een volwassen koppel gonyosoma ox.de eigenaar zou gestopt zijn met slangen en deed daarom zijn (nakweek)koppel weg, dieren zagen er goed uit, maar ja, je weet het niet he, voor t zelfde geld zijn ze al 10 ofzo...
Ik heb wel leden van het slangenforum gezien,in de gifslangenruimte, maar het was in die hoek zooo druk en warm , ik wou snel de dieren zien weg daar. heb wel een ratelsslang zien en horen ratelen
Natuurlijk ben ik niet weg gegaan zonder wat accesoires:
-warmtemat
-drinkflesje
-zak brokken voor de muizen
-vervoersbox...
.....Voor de zebragrasmuisjes...
Die wou ik al heel lang, en heb nou maar eens besloten ze mee te nemen, en ze zijn heel erg lief! haha, kan een tepelmuis nog wat van leren!
Ze liggen nu te slapen, ze zijn dagactief, maar slapen vandaag ff uit na zo'n vermoeiende dag, maar als ze straks wakker zijn zal ik een foto van ze maken.
- sportfreakie
- ID: 1257
SERAPH schreef:Ja was een geslaagde beurs! Erg gezellig en mooie dieren!
je was met winter starline en haagsesanne in gesprek en de 2de keer met andere mensen die ik niet ken
ga je niet storen als je waat aan het kopen of verkopen bent!!
LID VAN FSW
- roy
- ID: 1637
gaaf geluid maken die ratelslangen heel anders dan op tv.
heb nog een rode rattenslang gekocht heeft vandaag al gegeten mn andere slang ook was gave beurs
heb nog een rode rattenslang gekocht heeft vandaag al gegeten mn andere slang ook was gave beurs
0.0.1 elaphe guttata guttata missing black (net uit ei)
0.0.1 panterophis guttatas wildkleur
0.0.1 panterophis guttatas wildkleur
- TAMSiEBABY
- ID: 1276
Tja Seraph, ook toen ik je zag was je in gesprek met HaagseSanne. Starline zat achter de tafel meen ik .. Je keek me wel aan toen ik jou aankeek, dus ik dacht laat ik maar niets zeggen straks kijk je me nog vreemder aan .. Huh? Wie ben Jij :P
that's why they call it the PRESENT..
TAMSiEBABY schreef:Tja Seraph, ook toen ik je zag was je in gesprek met HaagseSanne. Starline zat achter de tafel meen ik .. Je keek me wel aan toen ik jou aankeek, dus ik dacht laat ik maar niets zeggen straks kijk je me nog vreemder aan .. Huh? Wie ben Jij :P
jaaaaaaa dan had ik het toch goed, ik zei toen nog tegen Sanne..."Volgens mij is dat die tamsienog wat van SF" hahaha maar ik wist het niet zeker. Ik denk en als ze het is dan spreekt ze ons wel aan vanwege de shirts
je stond idd bij het tafeltje van starline, haagse sanne en evelien. "onze homebase" van de dag hahahahaha.
- TAMSiEBABY
- ID: 1276
SERAPH schreef:jaaaaaaa dan had ik het toch goed, ik zei toen nog tegen Sanne..."Volgens mij is dat die tamsienog wat van SF" hahaha maar ik wist het niet zeker. Ik denk en als ze het is dan spreekt ze ons wel aan vanwege de shirts
je stond idd bij het tafeltje van starline, haagse sanne en evelien. "onze homebase" van de dag hahahahaha.
HAHAHHAHAHAHA, klopt!
Zo, ik zie dat je me ineeens toevoegd (a)
that's why they call it the PRESENT..
TAMSiEBABY schreef:SERAPH schreef:jaaaaaaa dan had ik het toch goed, ik zei toen nog tegen Sanne..."Volgens mij is dat die tamsienog wat van SF" hahaha maar ik wist het niet zeker. Ik denk en als ze het is dan spreekt ze ons wel aan vanwege de shirts
HAHAHHAHAHAHA, klopt!
Zo, ik zie dat je me ineeens toevoegd (a)
(*) Roberto (*) A.K.A. Seraph (~)Putting the THEATRE back in HOME THEATRE !(~) zegt:
had dan gewoon wat gezegd
Jup ik moest dat gewoon ff kwijt! hahaha
- Jerom
- ID: 739
ja robbert, ik twijfelde al, dalijk dachten de mensen nog dat ik je zou kennen ofzo
uiteindelijk toch maar gedaan
jompiej schreef:ja robbert, ik twijfelde al, dalijk dachten de mensen nog dat ik je zou kennen ofzo
Hahahaha, jij was idd ook een van de mensen die WEL het lef had om me aan te spreken
Weet ik ook weer wie er achter die naam schuilt
- snowcorn
- ID: 1226
beurs
ben ook nog gegaan, wou weer wat leven in de bak aangezien het mannetje wat ik had is overleden voor de vakantie.
het was een zeer goede beurs genoeg aanbod, alleen van volwassen rattenslangen waren er geen losse vrouwtjes alleen koppeltjes, wel jammer.
maar heb toch nog een man gekocht, zeer mooi diertje.
er waren ook weer veel boa´s en pythons
het was een zeer goede beurs genoeg aanbod, alleen van volwassen rattenslangen waren er geen losse vrouwtjes alleen koppeltjes, wel jammer.
maar heb toch nog een man gekocht, zeer mooi diertje.
er waren ook weer veel boa´s en pythons
1.0 p.g.g okeetee
1.0 p.g.g missing black
0.1 p.g.g reverse okeetee
0.1 p.g.g cream
0.1 p.g.g candy cream
0.1 p.g.g snowcorn
0.0.1p.g.g wildkleur het. amel nk09
0.0.1p.g.g wildkleur het. amel en anery nk09
0.0.3p.g.g missing black x cream nk2010
0.0.1 lampropeltis g. holbrooki nk09
1.1 phyton regius nk2010
1.0 p.g.g missing black
0.1 p.g.g reverse okeetee
0.1 p.g.g cream
0.1 p.g.g candy cream
0.1 p.g.g snowcorn
0.0.1p.g.g wildkleur het. amel nk09
0.0.1p.g.g wildkleur het. amel en anery nk09
0.0.3p.g.g missing black x cream nk2010
0.0.1 lampropeltis g. holbrooki nk09
1.1 phyton regius nk2010
- druif
- ID: 1573
seraph heeft mij ook nog redelijk recht aangekeken.. mja dat zal die wel met 100 anderen ook hebben gedaan:P
en aangezien ik hier nog niet al te lang op het forum zit... dacht ik van ik loop maar door:)...
zag er trouwens wel gezellig uit al die SF mensen daaro aan die tafel
en aangezien ik hier nog niet al te lang op het forum zit... dacht ik van ik loop maar door:)...
1.1 p.g.g anary het lavender hypo en amel
0.1 p.g.g amel striped
0.1 p.g.g amel striped
druif schreef:seraph heeft mij ook nog redelijk recht aangekeken.. mja dat zal die wel met 100 anderen ook hebben gedaan:P
pffff nog al zo iemand hahahahaha.
Volgende x gewoon praten! haha, je zal wel gedacht hebben..."die spoort ook nie met zijn muts"