Reptilica Enschede.
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
36 berichten
• Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
- Fabian
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 125
- Land: Nederland
ik heb helaas net te horen gekregen dat ik dit weekend weg ben met mijn opa en oma gaat het erg slecht en nu willen we uitgerekend dit weekend naar toe....
volgende keer beter...
volgende keer beter...
- van_veen456
- ID: 224
zat capslock vast?
http://www.crazyreptiles.eu
3.4.8 T.s.parietalis
1.3 T.s.pickeringii (blauwe vorm)
2.1 T.s.sirtalis (het. melanistic)
2.3 T.radix "haydeni"
2.2 T.a.atratus
1.3 T.c.cyrtopsis
1.4 T. eques scotti
1.1 T.s infernalis
0.0.5 Liophis poecilogyrus
3.4.8 T.s.parietalis
1.3 T.s.pickeringii (blauwe vorm)
2.1 T.s.sirtalis (het. melanistic)
2.3 T.radix "haydeni"
2.2 T.a.atratus
1.3 T.c.cyrtopsis
1.4 T. eques scotti
1.1 T.s infernalis
0.0.5 Liophis poecilogyrus
- Gast
- ID: 1
euh ja capsloc zat vast lagen genoeg interesante dieren als je je knip er ook naar had en voor wouw heb ik maar een opmerking volgende keer of eerder komen of je ogen beter je kost geven heb er toch verscheinere dieren gezien die er in nijmegen niet lagen en ook de prijs voor de dieren was hier een stuk lager dan in nijmegen of houten.bedoel granite tijger voor 500 pibald koning voor 750 hogislands -nicaragua imperatoren blizard corns -wareni depressum(hagedis) padhagedisjes moloch alleen dat die al heel vroeg verkocht was.Maar idd niet al te groot maar dat was voor enschede ook niet te verwachten maar wel voldoende aanbod en was ook wel leuk bezocht gewoon gezellige beurs zonder dat je hoeft te dringen en iedereen had tenminste tijd voor je.
- Kilaguni
- ID: 76
Ik ben er dit jaar ook niet geweest bem met een stel vriendinen naar een knaagdierenbeurs geweest. Was waren heel veel leuke muisjes. En blauwe degoes. Dat was coolw. Reptilica ben ik vaker geweest is altijd wat klein.
Zoo
Berlin
Berlin
36 berichten
• Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3