Nieuwe indeling
Forumregels
Het is niet altijd mogelijk om reacties te plaatsen. Als je de behoefte hebt om te reageren waar dit niet kan, kan je eventueel een privébericht naar Martijn verzenden.
Het is niet altijd mogelijk om reacties te plaatsen. Als je de behoefte hebt om te reageren waar dit niet kan, kan je eventueel een privébericht naar Martijn verzenden.
19 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
- Peter S
- Waardering: 0
- Heeft bedankt: 0
- ID: 2114
- Land: Nederland
Re: Nieuwe indeling
Oh.. even terzijde.. die nieuwe indeling merk ik niks van.. ik klik toch alleen maar op "Actieve onderwerpen"
dus al gooit Martijn het hele forum ondersteboven.. zolang de "Actieve onderwerpen-knop" niet verplaatst merk ik er toch niks van
dus al gooit Martijn het hele forum ondersteboven.. zolang de "Actieve onderwerpen-knop" niet verplaatst merk ik er toch niks van
Never forgive, never forget...
- autist
- Verbannen
- ID: 2138
Woest schreef: De een stelt ' intelligente vragen' waar hele leuke topics uit ontstaan, en de ander vraagt of hij z'n regius bij z'n cavia in kan zetten.
hehehe deze vond ik grappig...
eabele.
- Peter S
- ID: 2114
Ja, vooral omdat regiussen en cavia's niet samengaan.. Regiussen en veeltepelmuizen gaat veel beter
Never forgive, never forget...
- Tivoli
- ID: 3711
Peter S schreef:Oh.. even terzijde.. die nieuwe indeling merk ik niks van.. ik klik toch alleen maar op "Actieve onderwerpen"
â— 0.1 P.g.g Snow nk '09 : Dakota
19 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2